Koupě RR - rádio, naviák

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#21 Příspěvek od habakuk » 22 úno 2016 10:44

Hlavně obecně nespoléhej, že diesel vydží víc než benzín jsou to jen povídačky. Kloudná statistika neexistuje nebo jsi ji někdy viděl já ne. Nájezd 200t pokud je to pravda má před sebou minimálně ještě dalších 200t km, ale hlavně je třeba hodnotit auto podle celkového stavu ne čísla na tachometru.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 239
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#22 Příspěvek od Don » 22 úno 2016 12:24

To je prave to s cim ja mam problem u starsi nafty... nikdy nevis jak se k tomu kdo za ty leta choval. U takhle starych benzinu to neni az tak dulezite az na olej. Takze ja osobne radsi koupim starou atmosferu benzin s poradnym retezem a mam jistotu, ze sance na pruser bude mensi. Staci nechat vymenit par hadic, expanzku apod. aby mel clovek klid od problemu s vodou (motor 4.4i 210kW) a po tak dlouhe dobe je dobre nechat vymenit napinaci pravitka rozvodu, pripadne zkontrolovat retez.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

KubaK
Příspěvky: 8
Registrován: 10 úno 2016 21:11

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#23 Příspěvek od KubaK » 22 úno 2016 18:56

takže ten 4,4 benzin by si mi schválil dobře, ale jak je to tam se spotřebou tady už to bude brutálně někde jinde to bude tak 16l kombi. ne?

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 239
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#24 Příspěvek od Don » 23 úno 2016 07:16

To je hodne o zpusobu jizdy. V X5 jsem umel jezdit za 11l ale take za 22 prumer. Na dalku to bude 12-13l, kdyz budes hamtat, pocitej okolo 20l. Kdyz jsem jel s X5 dalnici 200 tempomat, byla prumerna spotreba 28l. U takhle tezkeho auta je dobre vyuzivat setrvacnost. Nejhorsi jsou rozjezdy, kdyz vypnes tempomat na dalnici treba 2km pred sjezdem, budes jeste brzdit apod. To co projedes na spotrebe proti nafte se ti vrati v servisu.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#25 Příspěvek od xxx » 23 úno 2016 08:27

Don píše:To je hodne o zpusobu jizdy. V X5 jsem umel jezdit za 11l ale take za 22 prumer. Na dalku to bude 12-13l, kdyz budes hamtat, pocitej okolo 20l. Kdyz jsem jel s X5 dalnici 200 tempomat, byla prumerna spotreba 28l. U takhle tezkeho auta je dobre vyuzivat setrvacnost. Nejhorsi jsou rozjezdy, kdyz vypnes tempomat na dalnici treba 2km pred sjezdem, budes jeste brzdit apod. To co projedes na spotrebe proti nafte se ti vrati v servisu.
se musím fakt smát :D
Lehké počty a zjistíš, že na 10 000km tě bude stát benzín ve spotřebě o cca 20 000kč více než nafta. A rozhodně není nějaký motor o tolik horší nebo lepší než druhý, protože by těch aut se špatným motorem byly plné servisy.
Je jedno, jestli 3.0 nebo 3.6 v naftě nebo 4.2 nebo 4.4 benzín nebo ... Nevidíš do něj a nevíš, jak s ním bylo zacházeno. Je to vždy loterie. Kup si, co je ti bližší. Je nutné posoudit kompletní stav auta k dané ceně.
Rozhodně si nech finanční rezervu na servis.

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 239
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#26 Příspěvek od Don » 23 úno 2016 09:31

Pri vetsim najezdu bych nechal dat okamzite plyn. 4.4i je na to idealni motor. Naklady na km jsou pak uplne jine (cca 1,6-2Kc). Jinak motory 4.4i znam z BMW velice dobre - jeho nejvetsi problem je voda, druhym pak pri vetsim najezdu napinaci listy rozvodu a posledni jsou saknouci prsa nebo dekly. Proti tomu 3.0D je velka neznama co odejde, ale nejcasteji je to hlavne automat, protoze neni dimenzovany na takovy kroutici moment. Proto, me treba prekvapuji rady - kdyz to bude line "cipni" to. Pak ten automat pujde do kopru uplne jinak. 3.6D neznam, ale hlavne v sekci Deffu a Diskotek jsou o nem uplne jasne informace a jeho "spolehlivosti". Na motor 4.2i jsem se poptaval nekolikrat, ale zadne kloudne a jasne info jsem z nikoho nedostal. Takze neznam jeho slabe stranky. Vzdy se snazim najit cestu nejvetsi spolehlivosti. Protoze pak tu ctu prispevky o tom, jak se nekdo uz nekolikrat vezl na platu domu, misto drobne investice a prevence ho pak stoji odtah a servis mnohem vice.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#27 Příspěvek od xxx » 23 úno 2016 10:06

Don píše:Pri vetsim najezdu bych nechal dat okamzite plyn. 4.4i je na to idealni motor. Naklady na km jsou pak uplne jine (cca 1,6-2Kc). Jinak motory 4.4i znam z BMW velice dobre - jeho nejvetsi problem je voda, druhym pak pri vetsim najezdu napinaci listy rozvodu a posledni jsou saknouci prsa nebo dekly. Proti tomu 3.0D je velka neznama co odejde, ale nejcasteji je to hlavne automat, protoze neni dimenzovany na takovy kroutici moment. Proto, me treba prekvapuji rady - kdyz to bude line "cipni" to. Pak ten automat pujde do kopru uplne jinak. 3.6D neznam, ale hlavne v sekci Deffu a Diskotek jsou o nem uplne jasne informace a jeho "spolehlivosti". Na motor 4.2i jsem se poptaval nekolikrat, ale zadne kloudne a jasne info jsem z nikoho nedostal. Takze neznam jeho slabe stranky. Vzdy se snazim najit cestu nejvetsi spolehlivosti. Protoze pak tu ctu prispevky o tom, jak se nekdo uz nekolikrat vezl na platu domu, misto drobne investice a prevence ho pak stoji odtah a servis mnohem vice.
ano, můžeš tady číst, že se někdo vezl na platě domů, jsou to ale pouze jednotky, nikoliv tisíce kusů. Na fóru se řeší problémy, nikdo tady nepíše o tom, jak je s konkrétním motorem spokojený. To samé se dá říct o motoru 2.7 TDV6 v D3, roky 2006-2008 nejsou extra vyvedené, ale tento motor má spousta aut a i hodně lidí zde na fóru. A velké problémy s tím nemají. Stane se, že někomu umře, ale těch příčin proč může být více. A jsme zase u toho, kdo se o auto jak staral. Kdyby nějaký motor byl průser, tak ho tam automobilka nedává, ale každý chce mít v autě s nalítanými 200-300tiskm nové agregáty, jako z fabriky :chuckle

... je to o tom, že co vyhovuje jednomu nemusí sedět druhému

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#28 Příspěvek od Lukasino » 23 úno 2016 10:14

Ke spotřebě, s TD6 jsem měl průměr dle BC 13l, u V8 mám průměr dle BC 18l. Stejný styl (klidnější jízda, dálnice pod limit), stejné cesty...

Upřímně ale mám pocit, že vůbec nevíš o co jde. Seznam se s L322 na živo, svez se s ním, nejlépe jak s TD6 tak s V8 a uvidíš sám, třeba nakonec zjistíš, že L322 vůbec nechceš.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Koupě RR - rádio, naviák

#29 Příspěvek od xxx » 23 úno 2016 10:17

Lukasino píše:Ke spotřebě, s TD6 jsem měl průměr dle BC 13l, u V8 mám průměr dle BC 18l. Stejný styl (klidnější jízda, dálnice pod limit), stejné cesty...

Upřímně ale mám pocit, že vůbec nevíš o co jde. Seznam se s L322 na živo, svez se s ním, nejlépe jak s TD6 tak s V8 a uvidíš sám, třeba nakonec zjistíš, že L322 vůbec nechceš.
:yes přesně tak

Odpovědět