Kúpa range rover classic

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#21 Příspěvek od eliott » 19 led 2016 21:58

A VMko byl nejhorší motor do té doby, než vyrobili 2.7 TDV6
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Kúpa range rover classic

#22 Příspěvek od Mira 101 » 19 led 2016 22:13

Tak pokud je těch 400 procent berná mince, hádat se nebudu, mám jen jiný názor, :wink: ,určitě jsem jich viděl míň než Ty,k tomu VM,samozřejmě do Classica patří benzín a s 200 a 300tdi se nedá srovnávat,vlastně ani nechápu proč ho Angláni a Amíci kupovali,v těch Fronterách opravdu funguje,nekoupil bych ho taky :wink: ,Ahoj Mira.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#23 Příspěvek od eliott » 19 led 2016 22:20

Nefunguje ani ve Fronteře, měl jsem jednu 2005, koupil jsem ji s mrtvým motorem, po GO 10 000 km a motor opět KO, jediné plus, že na tehdejší poměry měl ten motor super výkon a zátah. Fungoval mi akorát v Alfě 90, která vážila 1200 kg, ale i tu jsem koupil s motorem KO
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Kúpa range rover classic

#24 Příspěvek od Mira 101 » 19 led 2016 22:22

Ale 2005 byla béčková a byl v ní 2,2 ne.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#25 Příspěvek od eliott » 19 led 2016 22:27

Mira 101 píše:Ale 2005 byla béčková a byl v ní 2,2 ne.
Myslel jsem, že jsem ji měl v roce 2005, samozřejmě šlo o nějakou 1998 2,5TD
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Kúpa range rover classic

#26 Příspěvek od Mira 101 » 19 led 2016 22:32

Mám kamarády co ten motor užívají,nájezd k pul milionu jezdí a nešetří ho,pokud byl po go a umřel po 10ti tis. to je zvláštní,jak jsem psal dohadovat se nechci,jen jiná zkušenost,hlavně at to nekupuje v Classicu a bude to OK.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#27 Příspěvek od eliott » 19 led 2016 22:36

trhaly se ventily, vytahovaly svorníky co drží osu vahadel, protékala nafta z čerpadla do oleje, ty hlavy je až ten poslední problém...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Kúpa range rover classic

#28 Příspěvek od Mira 101 » 19 led 2016 22:42

Tak o tom jsem opravdu neslyšel,náchylnej na přehřátí(hlavně v cherokee),následný prasklý hlavy,to jo.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#29 Příspěvek od eliott » 20 led 2016 09:03

Alfu i Opla jsem kupoval právě s vadou, kdy se přetrhl ventil, spadl do válce a vzpříčil se - rozlámaná vložka, poškozené uložení vložky v bloku, samozřejmě píst KO, ohlá ojnice a hlava na maděru...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Kúpa range rover classic

#30 Příspěvek od tomáš štěpnička » 21 led 2016 08:47

s VMkem ve scorpiu mám podobné zkušenosti jako Elit :wink:

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#31 Příspěvek od Mattyfu » 01 úno 2016 12:53

U VM-ka vidím jedinou výhodu, že je motor jednoduchý jako facka a až budeš ty hlavy sundavat po druhé nebo po třetí, tak to zvádneš za jedno dopoledne před panelákem s prstem v nose. Ještě možná je fajn, že v LR měli rozvody ozubenýma kolama a že když fungoval jak měl, tak to opravdu jelo parádně za minimum ropy. Ale to je jinak vše. Vzhledem k tomu, že se hojně vyskytovali v itálii, tak bych z dnešního pohledu RRC s VM-kem koupil, páč je předpoklad, že nebude schnilej na prach a holt počítal s přestavbou na TDi, jakmile ten motor umře....a to že umře.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Kúpa range rover classic

#32 Příspěvek od halo » 05 bře 2016 18:49

Nazdar, tiez pozeram po nejakom RRC. Moc nieje z coho vyberat ale dufam ze nieco pekne sa objavi. No a otazka je, aka je podla vas najlepsia kombinacia motor/prevodovka do RRC?

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Kúpa range rover classic

#33 Příspěvek od Mára-RRC » 06 bře 2016 00:07

Diesel 200-300Tdi automat manuál Ok
Benzín V8 automat manuál Ok
Turbo D neboli VM NE-K.O
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Kúpa range rover classic

#34 Příspěvek od halo » 06 bře 2016 11:58

A ktory z tych v8 co sa do classica davali je "lepsi" ? Teraz je napredaj tu na fore dokonca 4,6 v8, to bude nejaka prerabka? Ako su na tom automaty spred 20r a viac? Chcem to auto na normalne jazdenie, ziaden tvrdy off tak pozeram po niecom civilnejsom.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Kúpa range rover classic

#35 Příspěvek od Mára-RRC » 06 bře 2016 16:18

halo píše:A ktory z tych v8 co sa do classica davali je "lepsi" ? Teraz je napredaj tu na fore dokonca 4,6 v8, to bude nejaka prerabka? Ako su na tom automaty spred 20r a viac? Chcem to auto na normalne jazdenie, ziaden tvrdy off tak pozeram po niecom civilnejsom.
Jo jo 4,6 je motor z P38 takže vsazen jiný motor ale toho auta bych se nebál mít ty prachy tak z fleku beru V8 je V8. Jinak bych se přiklonil 3,9. 3,5 není prý o moc živější oproti Tdi nevim zkušenost s tím nemám, mám to od Mirka a ten ti dokáže říct k V8 více...
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kúpa range rover classic

#36 Příspěvek od Mirko » 06 bře 2016 18:36

3,5 zas mají ty výhody, že jim nepraskají bloky. Ta 4,6 v Erikovým je tam právě protože předchozí 3,9 praskla. Mě taky takto jedna odešla. Erikova 4,6 už je převložkovaná a praskat nemůže.
3,5, 3,9 a 4,6 mají téměř shodné bloky, takže ta přestavba není žádná věda a přitom stejná práce a vyšší výkon, pokud člověk už musí postavit nový motor. Měl jsem to taky udělané ve svém RRC a rozhodně se k tomu výhledově zas chystám.

Odpovědět