
RR L322 V8 benzin
RR L322 V8 benzin
Ahoj mam dotaz...Chci si koupit RR L322 V8 benzin.Jen nevim jestli 4.4 nebo 4.2..? Mate prosim nekdo nejake zkusenosti,rady a jestli je to vubec dobry napad..?Mel jse jiz TD6 a vim ze tam je problemova prevodovka.Jak je to u benzinu,jestli je vubec spolehlivejsi nez diesel???Dekuju za odpovedi 

- eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 V8 benzin
nejspolehlivější je 4,4 M62 BMW, 4,2 a 4,4 od Jaguáru také dobré
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Vanila
- Příspěvky: 41
- Registrován: 15 srp 2015 10:20
- tel.: 607 679 127
- auto: L322 V8 4.2 S/C
- Bydliště: Království u Šluknova
Re: RR L322 V8 benzin
Když jsem si vybíral toho svého tak sem byl pevně rozhodnut pro benzín,jak píšeš nafta obzvlášt 3.0 td6 má problém s převodovkou kvůli nízkému výkonu,projel sem se i 4.4 i 4.2 a těch sto koní je opravdu znát,pokud ti nevadí že to žere i trávu kolem silnic jdi do 4.2,já sám jezdím u nás po vesnici průměrně za 18,na dálku třeba do Lipna od nás něco přes 500km jsem jel za 10.2,ale vůbec my to nevadí,můj soused má Toytu Lan Cruisr 4.4 td a jezdí za 16 takže si říkám na ten luxus co to má a ten výkon je to super. ps. spotřeba v manuálu,v automatu to řadí pomalejš tudíž za víc.A problémy za rok co to mám+ 7t.km zatím jen prasklá ojnice vzduchového kompresoru. Díky Eliottovi za pár kaček opraveno a jezdim dál.Samozřejmě počáteční investice do olejů+převodovky a filtry je větší než u osobáku ale zase mám klid a čistý svědomí. Chtěl sem tam dát i plyn ale co sem se dočet na cizích forech nemá to cenu motor de do kopru. Tak jen tak pro info.
Re: RR L322 V8 benzin
Pokud můžu tak k motoru od BMW M62 směle dej LPG. Mám na něm najeto 100tkm (na LPG celkově má motor najeto přes 400tkm) a bez problému, stejně tak hromada jiných lidí co BMW s tímhle motorem v plynu mají. Pro někoho to roli možná nehraje, ale pro mně jet za 12 dálku na LPG je finančně zájímavé.
Re: RR L322 V8 benzin
.. jen pro zajimavost: mas tam primazavani? Nebo bez? Ted to resime a co clovek, to nazor.DDT píše:Pokud můžu tak k motoru od BMW M62 směle dej LPG. Mám na něm najeto 100tkm (na LPG celkově má motor najeto přes 400tkm) a bez problému, stejně tak hromada jiných lidí co BMW s tímhle motorem v plynu mají. Pro někoho to roli možná nehraje, ale pro mně jet za 12 dálku na LPG je finančně zájímavé.
LR SIII
Re: RR L322 V8 benzin
Vůbec netuším, už jsem to s LPG kupoval a dával to každý rok do servisu na revizi, oni vše měnili jak bylo potřeba 
Ale jestli to chceš s někým probrat, opravdu kvalifikovaně, tak jdi na www.7er.cz a kontaktuj uživatele Jarax. Ten o těch BMW motorech ví vše, servisuje je včetně instalace LPG.

Ale jestli to chceš s někým probrat, opravdu kvalifikovaně, tak jdi na www.7er.cz a kontaktuj uživatele Jarax. Ten o těch BMW motorech ví vše, servisuje je včetně instalace LPG.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 V8 benzin
DDT píše:Vůbec netuším, už jsem to s LPG kupoval a dával to každý rok do servisu na revizi, oni vše měnili jak bylo potřeba
Ale jestli to chceš s někým probrat, opravdu kvalifikovaně, tak jdi na http://www.7er.cz a kontaktuj uživatele Jarax. Ten o těch BMW motorech ví vše, servisuje je včetně instalace LPG.
Jaraxe muzu doporucit. Je to odbornik na BMW
Re: RR L322 V8 benzin
Ted prave mam v merku jednoho cernyho na TipCars,je to 4.2 V8,rok 2005,ma najeto 180tis a je za 320tis.Tak ani nevim jestli je to dobra cena?Kolik vlastne vydrzi prevodovka u benzinu?Na fotkach vypada vyborne,ale z fotek je poznat stejne prd
.Neznate ho nekdo nahodou?Stoji v autorizaku ve Zline?
http://www.tipcars.com/land_rover-range ... 90159.html
Dekuju za pripadne odpovedi

http://www.tipcars.com/land_rover-range ... 90159.html
Dekuju za pripadne odpovedi

Re: RR L322 V8 benzin
Tak uz tu nejsou zadny benzinovy V8kaři,ktery by meli nejake sikovne rady co se tyce benzinoveho L322?Beru cokoliv...Nevim na co si dat pozor,jak je to s poruchovosti V8,co prevodovka?
Dekuju moc za pripadne odpovedi.......
Dekuju moc za pripadne odpovedi.......

- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 V8 benzin
Ke 4,4 M62 bmw
Převodovka ZF 5hp24, spolehlivá
velký rozdíl oproti GM převodovce u TD6
Motor je klasika z bmw, který najdeš v 5er/7er/x5, spolehlivý, jen funguje na vyšším pracovním tlaku chladící soustavy, z toho vyplývají problémy typu rosící/prasklý chladič, občas nějaká hadice, atd. Ale nic hrozného.
4.2 S/C znám jen z RRS, kde to byl moc příjemný motor, ale nikdy nebyl důvod ho servisovat, tak ani nevím
Co bylo zvláštní, na obou byla jinak nastavená citlivost plynu, tzn. při stejném sešlápnutí S/C bylo línější, u M62 byl plyn citlivější. Ale samozřejmě když se na to šláplo, S/C upaluje lépe
Spotřeba je víceméně stejná...
Převodovka ZF 5hp24, spolehlivá

Motor je klasika z bmw, který najdeš v 5er/7er/x5, spolehlivý, jen funguje na vyšším pracovním tlaku chladící soustavy, z toho vyplývají problémy typu rosící/prasklý chladič, občas nějaká hadice, atd. Ale nic hrozného.
4.2 S/C znám jen z RRS, kde to byl moc příjemný motor, ale nikdy nebyl důvod ho servisovat, tak ani nevím

Co bylo zvláštní, na obou byla jinak nastavená citlivost plynu, tzn. při stejném sešlápnutí S/C bylo línější, u M62 byl plyn citlivější. Ale samozřejmě když se na to šláplo, S/C upaluje lépe

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 V8 benzin
Dekuju moc za super informace...podle toho to vypada ze benzin o dost spolehlivejsi net TD6...a co RR V8 4.2 r.05 za neco kolem 300tis.kc?Viz.nize
Je ta cena v norme,nebo je realne ji jeste dostat niz?To je motor jaguar,ze?Ma to skoro 400PS,to uz musi pekne upalovat..?Na co si dat pozor pri blizsim ohledani nez to zaplatim?Protoze mi je jasny ze az to nastartuju,tak bych chtel hned skladat penize a podepisovat smlouvu...haha?!
Diky za rady,Petr.
http://www.tipcars.com/land_rover-range ... 90159.html

Diky za rady,Petr.

http://www.tipcars.com/land_rover-range ... 90159.html
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 V8 benzin
k motoru asi nemam moc co rict ale co bych pri koupi zkontroloval jsou vule na napravach,
hodne casto byvaji vule na zadni naprave, pokud jsou to silentbloky na naboji tak se to jeste da ale pokud jsou to silentbloky na ramenech tak to je peklo je vymenit, srouby jsou vetsinou zarezle v silentbloku, je treba je odrezat a vetsinou se meni cele ramena coz vyjde na raketu.
u prednich ramen to neni takovy boj ale taky zkontrolovat.
hodne casto byvaji vule na zadni naprave, pokud jsou to silentbloky na naboji tak se to jeste da ale pokud jsou to silentbloky na ramenech tak to je peklo je vymenit, srouby jsou vetsinou zarezle v silentbloku, je treba je odrezat a vetsinou se meni cele ramena coz vyjde na raketu.
u prednich ramen to neni takovy boj ale taky zkontrolovat.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RR L322 V8 benzin
Tak to je super,zatim to vypada ze benzin je celkem slusne spolehlivy....a nemate nekdo jeste neco k tomu konkretnimu auto,viz.vyse?
Diky Petr.
Diky Petr.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 V8 benzin
Pokud jde o motor BMW tak když se mu clovek věnuje budiz,ale pokud o něj neni starano tak je to jen zdroj problemu a o spolehlivosti se mluvit neda. Ja uz bych si ho podruhe nekoupil i kdyz ja mel stesti ze to co se mohlo podelat tak predchozi majitel jiz udelal.Jeho chladici system je nejslabsi stranka kvuli jeho vysoke teplote.
- eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 V8 benzin
Já jsem tedy žádné větší nedostatky nezaznamenal, jezdí jich k nám několik a samé prkotiny. To chlazení ano, ale hlavně netěsnící O kroužky v těch debilních plastových rychlospojkách - prostě zase se projevil ''pokrok''...libovka píše:Pokud jde o motor BMW tak když se mu clovek věnuje budiz,ale pokud o něj neni starano tak je to jen zdroj problemu a o spolehlivosti se mluvit neda. Ja uz bych si ho podruhe nekoupil i kdyz ja mel stesti ze to co se mohlo podelat tak predchozi majitel jiz udelal.Jeho chladici system je nejslabsi stranka kvuli jeho vysoke teplote.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 V8 benzin
Debilní plastové rychlospojky potvrzuji 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 V8 benzin
Tak já nejaké ty neduhy zaznamenal.Rozpadlé vodící lišty rozvodů,ucpané nebo vysypané katy,snad z každýho chčije olej nebo voda.Bohužel všechny tyto neduhy má na svědomí ta vysoká pracovní teplota motoru.Ale když funguje tak je super.
Re: RR L322 V8 benzin
A podvozek neni tak poruchovej jak u disco III ?
- Vanila
- Příspěvky: 41
- Registrován: 15 srp 2015 10:20
- tel.: 607 679 127
- auto: L322 V8 4.2 S/C
- Bydliště: Království u Šluknova
Re: RR L322 V8 benzin
Prostě tam zajeď,aš to nastartujete zavři dveře a z venku koukej zda se auto nedofoukne pokud ano někde to netěsní,všechno vyzkoušej každej čudlík,podvozek zda de rychle,pokud pomalu je načatej kompresor,měchy aby nebyli popraskaný,koukni do motoru na olej,zda je ho dost a nesmrdí po benzínu nebo zda v něm není voda,chladící kapalinu aby byla čistá,servo kapalina pokud to bude ok předchozí majitel se staral,projedˇ se poslouchej klepání,cukání volantu, a nediv se aš sešlápneš plyn tak to jede ale pozor je tam ještě došlap,šešlápneš plyn na podlahu a pak de ještě kousek došlápnout,pokud to uděláš najednou tak tě to přiková do sedačky,a jinak auto holt není nový tak mouchy má každý takže musíš brát nějakej kompromis.
Re: RR L322 V8 benzin
Jo,tak super,to jsou paradni rady
jeste je zkousim jestli by nesli s cenou dolu,nevim jestli tech 319tis.neni zbytecne moc...tak uvidim....kazdopadne vsem dekuju....
