RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mira 101
Příspěvky: 750
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: RRC 200TDI by DDT

#501 Příspěvek od Mira 101 » čtv lis 10, 2016 17:33

Nee, to je jedno jakou máš převodovku v autě,jen v tom servu je stejnej jako v automatu, :grin: .

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 957
Registrován: pát zář 20, 2013 11:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#502 Příspěvek od pojir » čtv lis 10, 2016 17:53

Dexron je olej pro automaty, to jo. Ale v LR se rozhodli pro prevodky serva pouzivat prave tento olej. Takze tam rozhodne patri - zcela bez ohledu na to, jakou prevodovku mas.
EDIT: Mira byl rychlejsi...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Mira 101
Příspěvky: 750
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: RRC 200TDI by DDT

#503 Příspěvek od Mira 101 » čtv lis 10, 2016 18:09

Ještě dodám že jsem tu opravnou sadu koupil,pečlivě vše vyměnil,včetně hadic a sponek a přes rok ani kapka,ale slyšel jsem že to klukum za měsíc cedilo zas,těžká rada.
Pojir :yes :yes :grin: .

MadTom
Příspěvky: 8887
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#504 Příspěvek od MadTom » čtv lis 10, 2016 18:39

Ad kapalina do serva - Dextron se do serva používá u aut docela běžně, nejenom u LR.
Ad těsnící sada - pokud je chyba jenom v těsnění, tak to má šanci fungovat, pokud je ale chyba v ložiscích (vůle) nebo ve vydřených plochách na hřídelích, tak to nové těsnění nevyřeší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#505 Příspěvek od DDT » pon pro 26, 2016 14:57

Tak po X měsících ježdění bez problémů. Denního ježďění. Mi asi odešla spojka. Někdy jde řadit dobře, ale po chvili nemůžu přeřadit nebo vubec dát neutrál. Někdy to chce to tam narvat silou nékdy nejde ani to. Začlo to z ničeho nic. Tohle se mi stalo na štědrý den, samozřejmě, takže jsem to odstavil a teď mám otázku na co se mám cca připravit ohledně oprav. Kdyby někdo kdo to již řešil nastínil cca řád ve kterém se tyhle opravy pohybují. Díky

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 2345
Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1,P38,R45
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#506 Příspěvek od VencaZE » úte pro 27, 2016 11:58

Nemusí to být nutně spojka jako taková, ale třeba jen hydraulika- to je přístupné bez demontáže převodovky. Nebo vypínací páka, to už musí převodovka dolu. Nebo od všeho trochu.
Než ti to přestalo řadit, klouzala spojka třeba na pětku? Jak se chová spojkový pedál? Má odpor nebo chodí bez odporu? Jsou slyšet nějaké zvuky když neběží motor a šlapeš pedál? Kapaliny máš dost?
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#507 Příspěvek od DDT » úte pro 27, 2016 12:28

Přišlo mi že řazení šlo normálně. Humpolácky jako ve staré 120ce ale dát tam jakoukoliv rychlost nikdy nebyl problém.
Zvuky pedál nedělá, neslyším nic atypického, pedál jde celou dobu zmáčknutí stejně snadno, třeba teď jsem dal zpátečku a už jsem ji z tama nemohl dostat ani oběma rukama. Musel jsem vypnout motor a hned to povolilo. Jinak když řadit s nastartovaným motorem tak problém zařadit nebo vyřadit je stejný problém s jakoukoliv rychlostí. Neni v tom rozdíl. Jde to buď celkem dobře, nebo na sílu nebo vubec. A začalo to opravdu ze dne na den.

Hladinu kapaliny do převodovky zkontroluji kde?

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 134
Registrován: ned zář 07, 2014 19:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: RRC 200TDI by DDT

#508 Příspěvek od uhlic » úte pro 27, 2016 22:28

Skús vymeniť olej ..... Typujem že ti z prevodovky vytečie pena a nie olej

MadTom
Příspěvky: 8887
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#509 Příspěvek od MadTom » úte pro 27, 2016 22:33

Nevím jak RRC, ale před 14 dny jsem řešil spojku na Defu TD5 - postupně protekla kapalina skrz pomocnej váleček do prostoru spojky a bez kapaliny to prostě nespojkovalo. Zvenku to nebylo nikde vidět, ale stačilo vyšroubovat brodící zátku a bylo jasné, kam kapalina zmizela. Takže tady bych začal, pokud to bude OK, tak tenhle váleček sundat a podívat se (zrcátko + baterka / endoskop) dovnitř do spojky, jak to tam vypadá.
Endoskopická kamerna na připojení k mobilu spojí do 500Kč a po chvilce hraní se bude dát kouknout až ke spojce jako takové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#510 Příspěvek od DDT » pát led 06, 2017 16:43

Tak mi vytekl olej kolem toho valečku. jaký olej tam patří? Mám manuál z 93. Dextron III?

MadTom
Příspěvky: 8887
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#511 Příspěvek od MadTom » pát led 06, 2017 17:00

To jako kolem toho spodního spojkového? Nevím jak u RRC, ale zatím u všech aut co jsem viděl tam byla brzdová kapalina.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#512 Příspěvek od DDT » pát led 06, 2017 17:14

Asi ano. Dolil fungovalo. Rano loužicka pod autem. Tak jsem objednany na servis.

MadTom
Příspěvky: 8887
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#513 Příspěvek od MadTom » pát led 06, 2017 17:26

Jak asi - stačí se podívat, odkud to teče - horní válec - trubka - hadice - spodní válec. Pokud by to bylo někde nahoře a brzdovka tekla po motorovém prostoru, tak je to docela blbé - ono to pěkně žere barvu a následně to ještě lépe rezne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#514 Příspěvek od DDT » stř úno 01, 2017 13:45

Rozborkou spojky bylo zjištěno, že někdo "bastlil" hlavní i pomocný spojkový válec. Výsledkem bylo víčko od petky jako uzávěr nádobky, pod nim kus hadru jako těsnění a to bylo naražené na nějakou divnou nádobku, takže neoriginální uzávěr i nádobka. Do toho tam někdo něco naohýbal nějaké plechy a vypodkládal něco na obou válcích. Takže jsem se rozhodl ty dva díly vyhodit vyměnit za nové. Takže nový spojkový válec a pomocný spojkový válec. Tak za mně super, další věc vyřešená. Snad jen kdyby lidi když najdou závadu ji spravili tak jak mají + dělali průběžnou údržbu tak se ty auta možná neserou tak jak se serou. nevím no můj poznatek. auto mně za rok co ho mám nikde nenechalo a i s problémem při řazení jsem s tím byl schopen domů vždy dorazit.

Mira 101
Příspěvky: 750
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: RRC 200TDI by DDT

#515 Příspěvek od Mira 101 » stř úno 01, 2017 23:18

[ Snad jen kdyby lidi když najdou závadu ji spravili tak jak mají + dělali průběžnou údržbu tak se ty auta možná neserou tak jak se serou.

Tesat do kamene,s tím se potýkám několik let a žasnu co lidi dokážou vymyslet....... :ty jeden...: .

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#516 Příspěvek od DDT » čtv úno 02, 2017 08:39

Jinak teda ten pocit, když najednou řadím skoro malíčkem, jako král. :lol:

Odpovědět