RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 1828
Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#461 Příspěvek od teslo » stř bře 30, 2016 10:54

DDT píše:když je ukostření přímo v konektoru, tak k čemu je tam ta kostra co je pod rádiem? Mám tam šroub, kterým je v očku chycený kus drátu, myslel jsem že ta kostra byla přichycená k některému šroubu na rádiu?
Sledoval si kam tie kable z tej kostry pod radiom vedu? Nevedie nahodou napriklad aj do konektora z radia?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#462 Příspěvek od DDT » stř bře 30, 2016 14:43

Vysvětlím. Pod rádiem je díra v kovu se závitem. Do ní je zašroubován šroub. Ten šroub prochází očkem s kabelem který má tak 15cm a na konci je odizolovaný. Nenašel jsem kam patří ten konec a proto jsem si myslel že se přichytává k rádiu

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#463 Příspěvek od DDT » stř bře 30, 2016 17:09

Přikládám fotku nové stropnice pro srovnání se stavem v době koupi, a fungujících světýlek na stropu, ty před tím nešly.
Přílohy
FEA9443B-F250-4705-B03A-F0D62B09DC11.jpg.jpg

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 2321
Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1,P38,R45
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#464 Příspěvek od VencaZE » čtv bře 31, 2016 20:36

Pěkná práce :yes .
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#465 Příspěvek od DDT » stř dub 13, 2016 20:21

tak auto dostalo zcela nové letní gumy a pustil jsem se do instalace zástěrek, které někdo za koly uřezal. Bohužel tam bylo tolik rzi a bordelu že jsem musel vzít do ruky flexu, takže jsem popálený a zničil jsem mikinu a triko ale co už, to k tomu patří když ležím pod autem a padají na mně zhavé matky. Tady je před a po.

Ještě dotaz, vzadu někdo vyvedl výfuk zboku a gumová zástěrka se ho dotýká. Jsou tam takové teploty aby se guma spálila případně začla hořet?
Přílohy
IMG_4212.JPG.jpg

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#466 Příspěvek od DDT » pát dub 15, 2016 09:28

auto si ze mně dělá srandu, nainstaloval jsem zástěrky a auto přestalo startovat. Otočím do polohy I a vše se rožne a žhaví, otočím do II a nic se neděje, furt vše svítí jako v poloze I. Zničeho nic. S autem jsem normálně jezdil, pak si klekl našrouboval zástěrky co jsem před tím pracně sundal (a očistil všechny plochy) a prostě ráno nenastartuji. Už se vidím jak se objednávám k autoelektrikáři kde je čekačka 14 dní až měsíc a ještě to tam povezu na plaťáku. Jestli to takhle bude pokračovat tak :angry

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4780
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#467 Příspěvek od Rover » pát dub 15, 2016 09:32

Já budu zástěrky dávat na RRC v úterý, tak jsem zvědavej jestli se to projeví taky ve startování :Sorry:
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1519
Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: RRC 200TDI by DDT

#468 Příspěvek od kupec18 » pát dub 15, 2016 09:33

zkus vzít startovací kabel a spojít baterku a motor, nebo motor a kastli, baterku a kastli. Prostě u mě to dělala kostra.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 1828
Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#469 Příspěvek od teslo » pát dub 15, 2016 09:48

Chlape, len krutim hlavou nad tym co sa Ti deje a nechapem. Obdivujem Tvoju trpezlivost a volu. Ja by som to asi nedal :? Tak by som vytrhal vsetky vedenia z auta, ze by sa po nich len zaprasilo.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#470 Příspěvek od MadTom » pát dub 15, 2016 10:27

Ale proč hned takové krajní řešení. Podle mě je řešení jednoduché - majitel se naučí jak funguje v autě elektrika, kde co je, jak se dělají základní měření a co znamenají schémata a značky v nich. Potom si auto opraví a následně začne tyto služby, spolu se službami psychologickými a možná i psychiatrickými začne poskytovat podobně postiženým. Teda jestli se toho dožije a zachová si alespoň zbytek duševního zdraví. :mrgreen:
Akorát nechápu, proč ty původní zástěrky nenechal jednoduše uhnít a upadnout. To že auto nestartuje po výměně zástěrek je jasné, nové zástěrky se prostě bojí zašpinění, a tedy brání autu v pohybu. :grin:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: pon lis 24, 2008 19:37
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#471 Příspěvek od Otifant » pát dub 15, 2016 10:48

... Bohužel tam bylo tolik rzi a bordelu že jsem musel vzít do ruky flexu,.... myslím, že by tam mohla být určitá souvislost s tím, že to nejede jak má. Buď jsi něco uřízl, do něčeho drbnul atd....no a nebo se zase přeskupil vnitřek spínačky :-)...jak říkám, soudruzi, bude to zase nějaká blbost...
auta 1,5dci a 3,3i V6

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#472 Příspěvek od DDT » pát dub 15, 2016 11:40

Já tam s tou flexou nemával jako slepec na přechodu pro chodce......uřízl jsem jen shnilé matice, které prostě nešly povolit a celé se to protáčelo. navíc po řezání jsem s tím udělal několik cest. přestalo to jet až když jsem nasadil zástěrky.

ještě jsem se tady doptával jestli zástěrka co se dotýká výfuku je problém nebo mám začít vykrajovat.

Kostry zkontroluji, ale ty jsou všechny dodělávané viz. šotek v elektrice na 20stránek před tím.

Chtěl jsem mít čisté auto, aby nebylo zaházené kdykoliv projedu kaluží, tak jsem dal zástěrky, no a auto zůstane čisté, pravda z jiných příčin než jsem plánoval.

A majitel se nebude učit autoelektrikářem, nebude ležet v milionu schémat pod autem s měřákem a vše hledat. Tohle ještě vyřeším, ale prostě pokud je tento typ aut až takto nespolehlivý tak to není hold auto pro mně. Já tím chci jezdit, postarám se, ale na oplátku chci dojet a odjet.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1519
Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: RRC 200TDI by DDT

#473 Příspěvek od kupec18 » pát dub 15, 2016 11:56

Hele Tom má naprostou pravdu, každý řidič by měl být trochu mechanik a znát svoje auto, vědět kam šáhnout, jak co obejit atd.
Koor u starého pekáče.

A těch schémat zas tak moc nebude, pod nohama pár relátek, nějaké žhavící relé někde pod kapotou. Na většinu, no myslím že snad na vše ti bude pomalu stačit žárovka s drátem na 12v, ale za mě by samozřejmě v dílně neměl chybět multimetr.

Já elektriku taky dvakrát nemusím ale dokud do toho nekecají nějaké ty sinusoidy a podobné průběhy a kmitočty tak je to celkem jednoduché.

Prostě si vyber nějaký konec a postupuj měř, jsou/nejsou tam volty a jdeš dál, Vzhledem k mým problémům s kostrou bych si k tomu co měříš asi dával externí kostru nějakým drátkem.

Elektrikář nejsem ale myslím že bys snad neměl po cestě potkat nic složitějšího než 2 relé, kus drátu a konektor.

A když do toho trochu pronikneš zjistíš že tam vlastně žádná elektrika není a :Pohoda:

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#474 Příspěvek od MadTom » pát dub 15, 2016 12:16

To není o tomhle typu, ale o konkrétním kuse. V lepším případě. V horším případě je to způsobeno majitelem vozu, a tam jeho výměna za jiný nejspíše nepomůže. :mrgreen:
Ber to jako reklamaci na autoelektrikáře - neopravil závadu pořádně, respektive nenašel všechno. Až mu to řekneš, tak poreferuj. A hledej si nějakého jiného autoelektrikáře. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#475 Příspěvek od DDT » pát dub 15, 2016 16:41

To auto je svině. Cítí jak se na něj vaří voda a naaaaajednou jede. Teď zkusmo, nastartuji na drc. před tím ty samé pokusy xkrát a nic. :Ja blb: si připadám jak šaman

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 2321
Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1,P38,R45
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#476 Příspěvek od VencaZE » pát dub 15, 2016 20:42

Dneska jsem na D1 řešil proč nemám proud do klíčku i když z hlavních pojistek jde do svazku. Bylo to tím že svazek se prošoupal v místě kde prochází z motorového prostoru do kabiny. Do toho trochu soli a kabel který za normálních okolností má vydržet věky- uhnil ve třetině své délky. Třeba to máš podobný. Ta cesta proudu pro klíček (hnědá/bílá, v mém případě) není zas tak složitá.
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#477 Příspěvek od DDT » čtv dub 21, 2016 18:36

když auto při jízdě když brzdí motorem tak hučí, nevím jak to popsat, ale ten zvuk jsem slyšel kdysi při jízdách autobusem. Nebo avii. Někde jsem vyčetl že je to diferák, co to znamená? Co mám udělat aby se to zlepšilo?

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: pon lis 24, 2008 19:37
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#478 Příspěvek od Otifant » čtv dub 21, 2016 18:48

Takže elektrika vyřešena, když už zase jezdiš?
auta 1,5dci a 3,3i V6

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#479 Příspěvek od MadTom » čtv dub 21, 2016 18:53

Pokud je to diferák nebo převodovka, tak zkontrolovat olej - jestli je to olej a ne emulze s vodou, a jestli v něm nejsou takové věci jako zuby nebo moc otěru. Jinak jedině rozborka a kontrola stavu. Ale to je až to poslední.
Druhou možností je, nechat to, až někde něco praskne.
Já jsem teď na D2 v rámci opravy tekoucí přídavné převodovky a kvílejícího pouzdra v klice, rovnou udělal i spojku a nechal zkontrolovat hlavní převodovku. Auto má najeto cca 200000km, nejspíš, a spojka byla naprosto v pohodě, hlavní převodovka měla na hřídeli lehce zvětšenou vůli, jinak naprosto OK, takže jsme ji vymezili a vyměnili synchron na dvojce, protože už na něm nějaké opotřebení bylo vidět, na ostatních nebylo vidět nic. Na dalších 200000km to bude OK. Kdyby se to nechalo, tak to klidně dalších 100000km vydrží, ale potom ta oprava bude podstatně větší. Takže za mě je preventivní kontrola občas vhodná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 295
Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#480 Příspěvek od DDT » čtv dub 21, 2016 19:25

ok takže nic urgentního, zařadím to na řešení po vyřešení všeho před tím.
Elektrika nevyřešena, ale jezdím.

Jsem objednán ke třem ruzným mechanikům, kteří projevili zájem pořešit tři různé druhy závad :-D a všude ke všem čekačka. :yes

Odpovědět