CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je pát kvě 26, 2017 23:34

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 516 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 122 23 24 25 26 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2016 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Příspěvky: 1750
Bydliště: Bratislava
Citace:
když je ukostření přímo v konektoru, tak k čemu je tam ta kostra co je pod rádiem? Mám tam šroub, kterým je v očku chycený kus drátu, myslel jsem že ta kostra byla přichycená k některému šroubu na rádiu?
Sledoval si kam tie kable z tej kostry pod radiom vedu? Nevedie nahodou napriklad aj do konektora z radia?

_________________
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2016 14:43 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
Vysvětlím. Pod rádiem je díra v kovu se závitem. Do ní je zašroubován šroub. Ten šroub prochází očkem s kabelem který má tak 15cm a na konci je odizolovaný. Nenašel jsem kam patří ten konec a proto jsem si myslel že se přichytává k rádiu


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2016 17:09 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
Přikládám fotku nové stropnice pro srovnání se stavem v době koupi, a fungujících světýlek na stropu, ty před tím nešly.


Přílohy:
FEA9443B-F250-4705-B03A-F0D62B09DC11.jpg.jpg
FEA9443B-F250-4705-B03A-F0D62B09DC11.jpg.jpg [ 162.25 KiB | Zobrazeno 1227 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: čtv bře 31, 2016 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
Příspěvky: 2131
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Pěkná práce :yes .

_________________
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: stř dub 13, 2016 20:21 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
tak auto dostalo zcela nové letní gumy a pustil jsem se do instalace zástěrek, které někdo za koly uřezal. Bohužel tam bylo tolik rzi a bordelu že jsem musel vzít do ruky flexu, takže jsem popálený a zničil jsem mikinu a triko ale co už, to k tomu patří když ležím pod autem a padají na mně zhavé matky. Tady je před a po.

Ještě dotaz, vzadu někdo vyvedl výfuk zboku a gumová zástěrka se ho dotýká. Jsou tam takové teploty aby se guma spálila případně začla hořet?


Přílohy:
IMG_4212.JPG.jpg
IMG_4212.JPG.jpg [ 313.86 KiB | Zobrazeno 1130 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 09:28 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
auto si ze mně dělá srandu, nainstaloval jsem zástěrky a auto přestalo startovat. Otočím do polohy I a vše se rožne a žhaví, otočím do II a nic se neděje, furt vše svítí jako v poloze I. Zničeho nic. S autem jsem normálně jezdil, pak si klekl našrouboval zástěrky co jsem před tím pracně sundal (a očistil všechny plochy) a prostě ráno nenastartuji. Už se vidím jak se objednávám k autoelektrikáři kde je čekačka 14 dní až měsíc a ještě to tam povezu na plaťáku. Jestli to takhle bude pokračovat tak :angry


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4685
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Já budu zástěrky dávat na RRC v úterý, tak jsem zvědavej jestli se to projeví taky ve startování :Sorry:

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 09:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1476
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
zkus vzít startovací kabel a spojít baterku a motor, nebo motor a kastli, baterku a kastli. Prostě u mě to dělala kostra.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Příspěvky: 1750
Bydliště: Bratislava
Chlape, len krutim hlavou nad tym co sa Ti deje a nechapem. Obdivujem Tvoju trpezlivost a volu. Ja by som to asi nedal :? Tak by som vytrhal vsetky vedenia z auta, ze by sa po nich len zaprasilo.

_________________
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 10:27 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8425
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Ale proč hned takové krajní řešení. Podle mě je řešení jednoduché - majitel se naučí jak funguje v autě elektrika, kde co je, jak se dělají základní měření a co znamenají schémata a značky v nich. Potom si auto opraví a následně začne tyto služby, spolu se službami psychologickými a možná i psychiatrickými začne poskytovat podobně postiženým. Teda jestli se toho dožije a zachová si alespoň zbytek duševního zdraví. :mrgreen:
Akorát nechápu, proč ty původní zástěrky nenechal jednoduše uhnít a upadnout. To že auto nestartuje po výměně zástěrek je jasné, nové zástěrky se prostě bojí zašpinění, a tedy brání autu v pohybu. :grin:

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 24, 2008 19:37
Příspěvky: 100
Bydliště: Boskovice
... Bohužel tam bylo tolik rzi a bordelu že jsem musel vzít do ruky flexu,.... myslím, že by tam mohla být určitá souvislost s tím, že to nejede jak má. Buď jsi něco uřízl, do něčeho drbnul atd....no a nebo se zase přeskupil vnitřek spínačky :-)...jak říkám, soudruzi, bude to zase nějaká blbost...

_________________
auta 1,5dci a 3,3i V6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 11:40 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
Já tam s tou flexou nemával jako slepec na přechodu pro chodce......uřízl jsem jen shnilé matice, které prostě nešly povolit a celé se to protáčelo. navíc po řezání jsem s tím udělal několik cest. přestalo to jet až když jsem nasadil zástěrky.

ještě jsem se tady doptával jestli zástěrka co se dotýká výfuku je problém nebo mám začít vykrajovat.

Kostry zkontroluji, ale ty jsou všechny dodělávané viz. šotek v elektrice na 20stránek před tím.

Chtěl jsem mít čisté auto, aby nebylo zaházené kdykoliv projedu kaluží, tak jsem dal zástěrky, no a auto zůstane čisté, pravda z jiných příčin než jsem plánoval.

A majitel se nebude učit autoelektrikářem, nebude ležet v milionu schémat pod autem s měřákem a vše hledat. Tohle ještě vyřeším, ale prostě pokud je tento typ aut až takto nespolehlivý tak to není hold auto pro mně. Já tím chci jezdit, postarám se, ale na oplátku chci dojet a odjet.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 11:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1476
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
Hele Tom má naprostou pravdu, každý řidič by měl být trochu mechanik a znát svoje auto, vědět kam šáhnout, jak co obejit atd.
Koor u starého pekáče.

A těch schémat zas tak moc nebude, pod nohama pár relátek, nějaké žhavící relé někde pod kapotou. Na většinu, no myslím že snad na vše ti bude pomalu stačit žárovka s drátem na 12v, ale za mě by samozřejmě v dílně neměl chybět multimetr.

Já elektriku taky dvakrát nemusím ale dokud do toho nekecají nějaké ty sinusoidy a podobné průběhy a kmitočty tak je to celkem jednoduché.

Prostě si vyber nějaký konec a postupuj měř, jsou/nejsou tam volty a jdeš dál, Vzhledem k mým problémům s kostrou bych si k tomu co měříš asi dával externí kostru nějakým drátkem.

Elektrikář nejsem ale myslím že bys snad neměl po cestě potkat nic složitějšího než 2 relé, kus drátu a konektor.

A když do toho trochu pronikneš zjistíš že tam vlastně žádná elektrika není a :Pohoda:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 12:16 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8425
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
To není o tomhle typu, ale o konkrétním kuse. V lepším případě. V horším případě je to způsobeno majitelem vozu, a tam jeho výměna za jiný nejspíše nepomůže. :mrgreen:
Ber to jako reklamaci na autoelektrikáře - neopravil závadu pořádně, respektive nenašel všechno. Až mu to řekneš, tak poreferuj. A hledej si nějakého jiného autoelektrikáře. :hmm:

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 16:41 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
To auto je svině. Cítí jak se na něj vaří voda a naaaaajednou jede. Teď zkusmo, nastartuji na drc. před tím ty samé pokusy xkrát a nic. :Ja blb: si připadám jak šaman


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2016 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
Příspěvky: 2131
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Dneska jsem na D1 řešil proč nemám proud do klíčku i když z hlavních pojistek jde do svazku. Bylo to tím že svazek se prošoupal v místě kde prochází z motorového prostoru do kabiny. Do toho trochu soli a kabel který za normálních okolností má vydržet věky- uhnil ve třetině své délky. Třeba to máš podobný. Ta cesta proudu pro klíček (hnědá/bílá, v mém případě) není zas tak složitá.

_________________
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2016 18:36 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
když auto při jízdě když brzdí motorem tak hučí, nevím jak to popsat, ale ten zvuk jsem slyšel kdysi při jízdách autobusem. Nebo avii. Někde jsem vyčetl že je to diferák, co to znamená? Co mám udělat aby se to zlepšilo?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2016 18:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 24, 2008 19:37
Příspěvky: 100
Bydliště: Boskovice
Takže elektrika vyřešena, když už zase jezdiš?

_________________
auta 1,5dci a 3,3i V6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2016 18:53 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8425
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Pokud je to diferák nebo převodovka, tak zkontrolovat olej - jestli je to olej a ne emulze s vodou, a jestli v něm nejsou takové věci jako zuby nebo moc otěru. Jinak jedině rozborka a kontrola stavu. Ale to je až to poslední.
Druhou možností je, nechat to, až někde něco praskne.
Já jsem teď na D2 v rámci opravy tekoucí přídavné převodovky a kvílejícího pouzdra v klice, rovnou udělal i spojku a nechal zkontrolovat hlavní převodovku. Auto má najeto cca 200000km, nejspíš, a spojka byla naprosto v pohodě, hlavní převodovka měla na hřídeli lehce zvětšenou vůli, jinak naprosto OK, takže jsme ji vymezili a vyměnili synchron na dvojce, protože už na něm nějaké opotřebení bylo vidět, na ostatních nebylo vidět nic. Na dalších 200000km to bude OK. Kdyby se to nechalo, tak to klidně dalších 100000km vydrží, ale potom ta oprava bude podstatně větší. Takže za mě je preventivní kontrola občas vhodná.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: RRC 200TDI by DDT
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2016 19:25 
Offline

Registrován: pon črc 16, 2012 21:52
Příspěvky: 295
auto: RRC 200TDI rv93
Bydliště: Krnov
ok takže nic urgentního, zařadím to na řešení po vyřešení všeho před tím.
Elektrika nevyřešena, ale jezdím.

Jsem objednán ke třem ruzným mechanikům, kteří projevili zájem pořešit tři různé druhy závad :-D a všude ke všem čekačka. :yes


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 516 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 122 23 24 25 26 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz