RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#381 Příspěvek od Lukasino » 08 bře 2016 10:06

DDT píše:Návod který dal MadTom jsem nepochopil, protože jsem laik.
Přiložíš ten multimetr na + pól baterie a + svorku kabelu ještě před tím, než to odpojíš a pak svorku odpojíš s přiloženým multimetrem, nesmíš to ani na chvilku odpojit.

V tomhle režimu měření ten multimetr funguje jako "kus kabelu", kterým ten + pól baterie a + svorku spojíš, jako by to bylo připojené přímo. Jen s tím rozdílem, že multimetr je schopný změřit jaký to má odběr.

Hlavně s takhle připojeným multimetrem nestartuj, nebo nedělej podobné větší odběry, mohl by jsi ho taky odpálit :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#382 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 10:45

Lukasino: mám bodový multimetr, nikoliv s krokodýlkama, takže nastartování nehrozí, už tak jsem jak chobotnice když s tím něco dělám :lol: Ale díky za vysvětlení, udělám to tak.

Teslo: Rave jsem procházel, ale ten stop ventil jsem nehledal, abych se přiznal tak jsem přehlédl že by mi někdo radil ať jej hledám. Podívám se po tom, jak by měl vypadat? Když ho najdu a spustím manuálně, co mi to pomůže resp proč toto mám řešit? Jen ať pochopím, díky.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#383 Příspěvek od teslo » 08 bře 2016 11:09

pardon, vlastne nic...nepamatal som si ako sa zavada prejavuje a myslel som si, ze nevies vypnut motor.

postupuj ako Ti radia chlapi.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#384 Příspěvek od Lukasino » 08 bře 2016 11:18

DDT píše:Lukasino: mám bodový multimetr, nikoliv s krokodýlkama, takže nastartování nehrozí, už tak jsem jak chobotnice když s tím něco dělám :lol:
Stejně budeš muset být buď ve dvou, nebo si to nachystat tak, aby to drželo samo o sobě. Protože pokud tam odběr bude, jako že asi jo, pokud je baterie v pořádku, tak budeš potřebovat volné ruce na to, aby jsi odpojoval pojistky a kontroloval, kdy odběr přestane. :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#385 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 12:07

Teslo - motor jsem zkoušel vypnout právě tímto vypínačem, ale nenašel jsem ho. Nakonec jsem tam vrazil 4ku a zdechl to takto. Teď mi stačí vytáhnout pojistku B4 (zapalovač) nebo přímo to relé a zdechne to. Ale něco tam asi zůstane a proud to bere dál.

Budu postupovat dle instrukcí. Připozvu si druhé ruce.

Jinak motor zadního stěrače už funguje, byly slabé uhlíky a pružinky to už nezvládaly. Takže nové pružinky a je motorek jede. Aspoň nějaký posun a vyléčená další věc na autě.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC 200TDI by DDT

#386 Příspěvek od Lukasino » 08 bře 2016 12:14

DDT píše:Teď mi stačí vytáhnout pojistku B4 (zapalovač) nebo přímo to relé a zdechne to.
Hele ale jak Ti kluci radí, rozeber toho co nejvíc (plasty, polstrování) a zjisti, co je kde navíc a dej to do kupy. Není možné zdechávat motor pojistkou od zapalovače, tam musí být šílený bastl.

Současně bych si být Tebou rozmyslel elektrikáře, elektrikář Ti musí pomoci, ne přidělat další problémy.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#387 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 14:04

elektrikář je šikovný, oni to vyřeší, byla moje chyba že jsem se vzdal při přebírce vozu tak snadno, stylem je to vadné toto relátko. Teď je zadání jasné, opravit, na 100%.

Jinak já s tím autem nejezdím, zdechávám to takto nouzově když dělám nějaký pokus kdy mi někdo něco poradí. Navíc takovému pokusu vždy předchází kompletní nabití baterky, protože je vycuclá.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#388 Příspěvek od Mirko » 08 bře 2016 14:28

Dohodni se s ním dobře ohledně té rozborky palubovky. Pokud ti ji rozebere a neposkládá zpátky (protože to je s cubby boxem, vyčištěním a pozapojením topení atd několikadenní práce, aby to vše sedělo a neměl jsi tam všude nové samořezky) tak ty nebudeš vědět co pak kam patří. V rámci soužití s autem ti doporučuji to nachystat sám.
Je to tak jak psal teslo - ty musíš odstranit všechny nánosy z 22 let bastlení v tom autě.
Prostě dostat elektriku do bodu 0 - vymontovat kompletně šedý kabel, tajné tlačítko a nevím co tam jsou ještě bastle, a pak podle toho co nefunguje zjistit, jak to správně mělo být. Jak jsem psal, byl můj kabel WLG kabel taky hin - spálený konektor u spínače ventilátoru. Nyní to zas mám v origo stavu a funkční ale prostě to znamenalo "celá palubovka ven" a hodně studování v schématech. Ty jsi vlastně furt nenašel důvod PROČ tam ten šedý drát je.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#389 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 14:41

nenašel a nenajdu, když vidím své schopnosti, tak tohle nebude moje pole, takže to přenechám tomu pánovi.

Cílový stav je takový jak jsi popsal. Pokud musí palubka dolů tak hold musí, nicméně celou ji rozebrat nemůžu, auto musí po vlastní ose do Opavy. Vykuchal jsem spodky. Pokud kvůli ventilátoru musí ven tak tam rovnou nechám pána dodělat i ty nové odpory k ventilátoru, aby fungovala I-II-III.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#390 Příspěvek od teslo » 08 bře 2016 15:25

Auto bude plne pojazdne aj bez palubky - plastov. Budiky drzia priamo na kasni. Ale vlastne mozno by Ti stacilo demontovat stredovy tunel, spodnu cast palubky (asi aj s klimovym radiatorom) a vytiahnut koberec. Demontovat a vytiahnut sedadla je zalezitost 3 minut na jedno. To mozes spravit aj na mieste. Ale idealne by bolo, aby to k elektrikatorvi islo odstrojene a robil si to TY z dovodu ako pise Mirko. Elektrikar pokial nieje LR fanusik, tak Ti to neposklada a Ty to dokopy poriadne nedas, pokial to nebudes rozoberat sam. Su urcite postupy, ktore jednoducho musis zazit a spravit sam.
Je dolezite, aby si zapamatal/pochopil ako su jednotlive komponenty zlozene. Kam idu ake skrutky, co ma s cim licovat. Kadial su vedene kable. Rob si fotky. popisuj a tried si diely, lebo potom Ti ostane velka kopa suciastok, ktore by si mal pouzit spat...

Hmmmm....a potom daj vediet, kde tu kopu mas odlozenu a prideme Ti do nej zamiesat za hrst nejakych dalsich suciastok nech je zabava (oblubena zabava v nasej dielni :twisted: ) :lol:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#391 Příspěvek od Mirko » 08 bře 2016 15:51

No jak sám vidíš, tak na rybaření stejně nebude čas...Prostě buď máš koníčky, nebo Classica :mrk Teda teslo ještě u toho nějak zvládá udržet postavu, ale já těch Classiců mám tak víc :chuckle

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#392 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 16:03

origo šroubky nebyly nikde, všude jen neorigo vruty a ty už jsou zamíchané stejně. Ona je dole i stropnice a tak se díly začaly nějak kupit, celkem se té sborky začínám děsit. Koberce jsem stejně chtěl vytahovat, protože jsem je chtěl vyprat od toho nánosu bordelu.

Ach jo....já s tím chci hlavně jezdit. každý den se těším až se to složí že tím pojedu. A zatím prd. no aspoň mám co dělat, zítra to jedu odevzdat.

už to vidím, sundám koberec, hele rez, to bych mohl rovnou nechat vyvařit......a už se to veze. A když jsou dole tapce tak bych mohl pořešit ten zámek, a tady to audio v tapcích je nějaké potrhané tak koupím nové repro a natahám pořádnou kabeláž.....a už se to veze. Zatím do čeho jsem šáhl to chtělo nakonec mnohem víc než jsem čekal. Protože odkryješ jeden problém a vyskočí 4 jiné.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#393 Příspěvek od Mirko » 08 bře 2016 16:24

A proto jsem ti radil si koupit dobrý základ a ne vyžilého offroada :ty jeden...: ... Vždycky je to nakonec dražší to do hezkého stavu dostat než ho v něm koupit, zejména pokud nemáš ty díly a sám nejsi mechoš...navíc to sebere neskutečného času.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#394 Příspěvek od teslo » 08 bře 2016 16:47

Mirko píše:A proto jsem ti radil si koupit dobrý základ a ne vyžilého offroada :ty jeden...: ... Vždycky je to nakonec dražší to do hezkého stavu dostat než ho v něm koupit, zejména pokud nemáš ty díly a sám nejsi mechoš...navíc to sebere neskutečného času.
:clap :yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#395 Příspěvek od Mirko » 08 bře 2016 16:53

Ale abych furt neremcal...
Díval jsem se na ten kabel na spínačce a mám dotaz - sedí ti klíč spínačky ke všem ostatním zámkům? Ta spínačka totiž vypadá, že už je z novějšího modelu od roku 95, které mají navíc ten konektor, co jsi nafotil. Takže bylo by opravdu dobré najít ten druhý konektor ke spínačce, protože už ten může být dobastlený.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#396 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 18:29

Mirko máš pravdu, koupit hotového bych bral. Ale život je o kompromisu. Chtěl jsem jen TDI a neměl jsem volných 200tis+ abych ho vzal v zahraničí + bych stejně musel něco doinvestovat.

Věřím že se to poddá, s investicí počítám a věř mi, že kupní cena + investice se kterou počítám se mi pořád vyplatí.

MadTom
Příspěvky: 14948
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#397 Příspěvek od MadTom » 08 bře 2016 18:54

Pokud to bereš jako sebevzdělávání a ne jako sebemrskačství, tak se ti to určitě vyplatí, jako každé vzdělání. Koukni se po nějakých učebnicích (určitě bude něco online) pro střední elektro školy, kde budou úplné elektro základy.
Když jsme to zvládli naučit 10 leté děcka v kroužku, tak to nemůže být tak složité. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#398 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 20:25

Na mně mrskačství jsou tady jiní....jiné. Auto chci pro radost né z nudy.

Mirko měl jsi pravdu, ten druhý konektor tam prostě není a jiným klíčem odemknu a jiným startuji. Další dodělávka. problém je že nepoznám který konektor je dodělaný, ono to vypadá vše normálně.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#399 Příspěvek od Mirko » 08 bře 2016 20:48

Noooo...takže ta spínačka co tam máš tak má navíc funkci blokování řazení u automatu, ale to tě nemusí tolik zajímat - to bude ten konektor navíc. Každopádně ale jde ze spínačky druhý svazek kabelu a ten končí taky v nějakém konektoru a ten je na novějších spínačkách jiný, takže ho někdo musel předělat, aby tam mohl tuhle novější spínačku nabastlit na tvůj svazek v autě...není to nic technicky nemožného, ale kvalita provedení mohla být slabší. určitě bych se podíval, jak ten konektor na druhém kabelovém svazku vedoucím ze spínačky vypadá (myslím tím stav)- respektive kde došlo k předělání (přepájené dráty, nebo jen nějaké čokolády?). Měl by se nacházet někde na sloupku volantu nebo u noh řidiče.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#400 Příspěvek od DDT » 08 bře 2016 21:23

tak jsem byl zas po tmě lovit fotky.....takže jako bastl tam vypadá jen ten fialový drát a ten je z tajného tlačítka. Ten půjde pryč. no a pak vedou kabely do toho nažloutlého konektoru a vypadá to normálně.
Přílohy
IMG_4092.JPG.jpg
IMG_4094.JPG.jpg

Odpovědět