aniz bych nekdy videl RRC pod kapotou (no parkrat jo, ale nevybavuju si presne) tak bych videl nasledujici chybky a asi puvod plamene...Noggin píše: Tak pánové, chyba byla v autobaterii na levé straně při pohledu na motor , která má plusový kontakt směrem k chladiči, ne k motoru a přeskočil oblouk z plusového kontaktu na držák chladiče (snad je to ono) a gtím se rozžhavilo lanko ruční brzdy. Zároveň je chyba i v mé neznaloosti, že to tak být asi nemá, protože gumový proužek oddělující kontakt baterie od držáku chladiče (dáváno někde v Itálii) se roztekl . Májí být autobaterie nějak připevněné?? Dík Franta
- baterka se na pevno pridelava i u silnicnich aut - u offroadu bych tedy nevahal
- kryt na plusu baterky je dobra vec, nejen kvuli polozenymu klici...
- obavam se ze pri prejeti ostrejsi nerovnosti si baterka poskocila a v tu ranu se privarila k drzaku chladice, no a pokud se dopadem z nerovnosti neuvolnila, pak byla napevno plusem ke kastli.
A ohen je na strese (nebo pod loketkou...)
Baterku urcite pridelat napevno k drzaku, nemela by jit ani ukopnout, natoz aby se sunula pri brzdeni, nebo nerovnosti...
No a pak ukostreni kastle a motor