dvouhmotový setrvačník P38 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
milosv6
Příspěvky: 40
Registrován: 15 pro 2014 17:59

dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#1 Příspěvek od milosv6 » 28 lis 2015 14:56

Vypadá to že mě odešla spojka do věčných lovišť. co nevidět to musím rozdělat a přemýšlím že bych tam dal spojku s obyčejným setrvákem protože dvouhmota je cenově nesmysl nemáte někdo s tímhle činem zkušenost? jestli tam nepasuje spojka třeba classic ?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#2 Příspěvek od Kokesek » 28 lis 2015 18:02

milosv6 píše:Vypadá to že mě odešla spojka do věčných lovišť. co nevidět to musím rozdělat a přemýšlím že bych tam dal spojku s obyčejným setrvákem protože dvouhmota je cenově nesmysl nemáte někdo s tímhle činem zkušenost? jestli tam nepasuje spojka třeba classic ?

da se koupit prestavbova tuha s odpruzenou lamelou. ale je to takove no "jak v tanku"
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

milosv6
Příspěvky: 40
Registrován: 15 pro 2014 17:59

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#3 Příspěvek od milosv6 » 28 lis 2015 18:50

Kokesek píše:
milosv6 píše:Vypadá to že mě odešla spojka do věčných lovišť. co nevidět to musím rozdělat a přemýšlím že bych tam dal spojku s obyčejným setrvákem protože dvouhmota je cenově nesmysl nemáte někdo s tímhle činem zkušenost? jestli tam nepasuje spojka třeba classic ?

da se koupit prestavbova tuha s odpruzenou lamelou. ale je to takove no "jak v tanku"

špatné rozjezdy ? a máš nějaký odkaz co je to zač?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#4 Příspěvek od Kokesek » 28 lis 2015 20:21

tady mas odkaz http://motofocus.cz/technika/5340,spojk ... etrvacniku

zda se me ze tam pasuje SP 801992 VALEO

jde o to ze tuhy setrvak je citit pri prerazovani (musis umet radit) ono u P38 maji zeny problem i s dvouhmotou. A potom to jeste ucitis kdyz se prudce rozjedes tak se auto zachveje cca 2vteriny.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#5 Příspěvek od Kokesek » 28 lis 2015 20:36

a nebo tahle

V835038
Technická informace - viz. Přílohy! Obsahuje: pevný setrvačník, lamela, přítlačný talíř, ložisko
průměr v mm: 241.00 | Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info 2: se setrvačníkem | počet zubů: 10 | kód motoru: M51D25 | převodovka typ: S5D 260Z | model do roku výroby: 01.09.1997
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
knauto
Příspěvky: 23
Registrován: 10 lis 2015 21:19

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#6 Příspěvek od knauto » 28 lis 2015 22:19

Ma nekdo prosím starou spojku? Za cenu šrotu? Na Tds jsem si nechal vyrobit odlehčenou jednohmotu a lepší pritlacak a rad bych zkusil i na p38. Dekuji na ochotu


Sent from my iPhone using Tapatalk

milosv6
Příspěvky: 40
Registrován: 15 pro 2014 17:59

Re: dvouhmotový setrvačník P38 2.5

#7 Příspěvek od milosv6 » 26 led 2016 21:36

nemáte někdo dvouhmotu použitou na pokus?
nejlepší by byla celá spojková sada.

Odpovědět