RRC - vymena motora VM 2.5Td za 300 Tdi
RRC - vymena motora VM 2.5Td za 300 Tdi
Zdravim, co si myslite, da sa to??? Co treba na to, okrem toho, ze jeden RRC 2.5td VM a jeden motor 300Tdi
Ozaj a nieco som aj zacul o tom, ze 4.0V8 v P38 sa da vymenit za V8 od BMW
Ozaj a nieco som aj zacul o tom, ze 4.0V8 v P38 sa da vymenit za V8 od BMW
NO dá se vyměnit skoro všechno je pouze otázkou co to obnáší.Ve výměně starších bez elektronických dýzlů bych neviděl vůbec problém nakonec 300 TDi je rozhodně lepší volba než ital VM u těch benzínových bych nechal právě ten původní OHV než tam rvát modernu od BMW nakonec název RR Clasic mluví jasně, ne
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - vymena motora VM 2.5Td za 300 Tdi
Denis RRC minuly rok vymenil benzin za 2OOTdi a velmi tu vymenu chvalil.KAKTUS píše:Zdravim, co si myslite, da sa to??? Co treba na to, okrem toho, ze jeden RRC 2.5td VM a jeden motor 300Tdi
Ozaj a nieco som aj zacul o tom, ze 4.0V8 v P38 sa da vymenit za V8 od BMW
p.s. Denis je najimatelny pruvodce na Podkarpatske Rusi a mechanik Pjotra LR Dakar teamu PL- http://www.lr.pl/
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Proč měnit V8 za V8 jen kvůli tomu, že si vezme trošku víc benzínu?KAKTUS píše:No super A co vymena v RRII 4.0V8 za BMW motor V8??? alebo neda sa dat nejaky iny motor, resp. diesel?
Výměnu 2.5 VM za 300Tdi bych si ještě dokázal představit. Ale takovou šílenost jako je jiný benzín do P38 Nejde jen o mechaniku, jako pohon klimatizace, serva atd. To auto je elektrárna. Řízení motoru spojené s řízením ostatních systémů vozu přes BeCM. Znamenalo by to vyměnit nejen kompletní řídící jednotku motoru, ale také kompletní kabeláž, problémy se zapojením čidel, nefunkční přístroje, palubní PC, spolupráce motoru s převodovkou... no šílenost a to nemluvím o tom, že to neprojde legálně STK, ani evidenční, takže nepřepsatelné, neprodejné.
Taky jsem se o tu možnost trošku zajímal, ale za ty problémy to nestojí.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak pokud by vážně někdo nevěděl co s penězma za směšných 225tis Kč, vám zde http://www.rpiv8.com/ prodají 5.2 V8 stojící na základech naší 4.0/4.6 V8 s 380hp
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Hosi, ja motor nechcem menit vo svojom aute, to nie, ale urcite teoreticky by bolo zaujimave napakovat motor napr. z M5. A spotreba ma netrapi, o to som pisal inde Realnejsie, do buducna by bolo skor vymena VM 2.5td za 300Tdi - proste nudim sa po veceroch tak koumam... a este ked sa bavime o kuchani auta? Co vsetko, aka nepotrebna kabelaz sa da vyhodit??? Myslim pre offroad-polovnictvo nepotrebne Ak sa daju vinute pruziny, tak EAS je nepotrebny, cize ide von kompresor, ale co zvysne cidla, kable a pod.? Co vsetko este sa da vyhodit