Opět EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

Opět EAS

#1 Příspěvek od George » 07 led 2008 19:35

Zdravím,
nejdříve všem na fóru přeji hezký nový rok.Opět se vyskytl problémek s EAS,vyměnil jsem oba zadní měchy pérování a auto mi teď stojí ke straně a levý zadní měch jako by neodpouštěl vzduch.Je nafouknutý na plnou výšku a jako by neodpouštěl vzduch přes regulaci a celá váha je přenesená na pravé přední kolo.Pomůže diagnostika nebo radou někdo z vás?Jinak Eliote s těma kompresorama to je dost dobrý,mám doma jeden nemocný tak se ozvu.

George :?:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eliott » 07 led 2008 19:46

No diagnostika bude základ, může být vadný snímač výšky, ale ví bůh, co si na tebe tvůj kybernetik připravil za past :roll:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od OC » 07 led 2008 19:52

Eliotte, Ty už máš diagnostiku?

Jinak George, jukni na rangerovers.net, je tam popsané, jak ovládat přímo ventily, je to poměrně jednoduché -- odpojíš EAS a pak akorát posíláš zem nebo +12, to si teď nepamatuji, na vhodné piny na tom konektoru.

Čímž můžeš i bez diagnostiky relativně snadno vyzkoušet, je-li problém někde ve ventilu nebo v EAS...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 07 led 2008 19:55

Nemám, ale už na ní šetřím, ale jde to pomalu :evil:

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#5 Příspěvek od George » 07 led 2008 20:11

Je to na palici,vždycky něco opravím a hned se to projeví nějakým jiným problémkem.Praskly mi brzdové trubky nad nápravou mezi karoserií a rámem.To znamenalo vyndat nádrž,výfuk,vytrhat staré trubky a vymyslet to celé znovu bez rozvodu na nápravě.To se docela povedlo,tak jsem při té příležitosti taky vyměnil ty měchy a tohle je výsledek 10 hodin práce sice v dílně,ale při teplotě kolem nuly.To pak příjde člověku líto.Tak jsem si pobulel a jdu to zítra řešit.

George

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#6 Příspěvek od George » 09 led 2008 18:24

Vyřešeno!
Proběhla diagnostika + zkalibrování vše bratru za 2hod.práce mechanika a za pouhých 3000,- Kč.No neberte to když je to tak laciné! :hmm: .Vydělali si v servisu auto Dorda v Liberci.Dlužno dodat,že byli ochotní a udělali to v podstatě na počkání i když byli plní až do příštího pátku.
George

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MartinMM » 09 led 2008 22:35

George píše:Vyřešeno!
Proběhla diagnostika + zkalibrování vše bratru za 2hod.práce mechanika a za pouhých 3000,- Kč.No neberte to když je to tak laciné! :hmm: .Vydělali si v servisu auto Dorda v Liberci.Dlužno dodat,že byli ochotní a udělali to v podstatě na počkání i když byli plní až do příštího pátku.
George
no a jaka byla nakonec teda zavada?? cim to bylo ??? ochlub se ja stim mam velke zkusenosti - muzu uz davat rady na dalku :lol: sem vymenil vse -od cidel , kompresoru az ventyloveho bloku i mechu :D :D

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#8 Příspěvek od George » 12 led 2008 15:23

V podstatě se o závadu ani nejednalo.Shodli jsme se natom,že při poslední kalibraci už byly přední měchy ve špatném stavu.Tím zřejmě došlo k načtení velkého množství závad a bylo vymalováno.Po výmazu se prý auto samo narovnalo tak to jen překalibrovali.Je mi to sice divný,ale auto stojí rovně a žádné díly si neůčtovali,jen práci.V podstatě jsem rád,že si nevymysleli nějaké to čidlo,aby si namastili kapsu,ale pán zřejmě pochopil,že bych si u nich stejně nic nevzal,řekl jsem mu o podivné nesrovnalosti cen u nich a v Anglii.Jenom se pousmál.
George

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MartinMM » 12 led 2008 16:20

George píše:V podstatě se o závadu ani nejednalo.Shodli jsme se natom,že při poslední kalibraci už byly přední měchy ve špatném stavu.Tím zřejmě došlo k načtení velkého množství závad a bylo vymalováno.Po výmazu se prý auto samo narovnalo tak to jen překalibrovali.Je mi to sice divný,ale auto stojí rovně a žádné díly si neůčtovali,jen práci.V podstatě jsem rád,že si nevymysleli nějaké to čidlo,aby si namastili kapsu,ale pán zřejmě pochopil,že bych si u nich stejně nic nevzal,řekl jsem mu o podivné nesrovnalosti cen u nich a v Anglii.Jenom se pousmál.
George
Premejslim jak by mohli spatne mechy za spatnou kalibraci?? ze by tak moc uchazeli?? to by tam musely byt uz diry?? ne? slysel jsem ze muze nekdy skocit chyba kdyz je auto nakalibrovano mimo toleranci -kdyz auto sfouknes a nechas dele stat a pak nastartujes zveda se hned nebo musis cekat ????

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#10 Příspěvek od George » 12 led 2008 17:25

Vezmu to od začátku,auto jsem koupil před 5ti lety ve velmi zuboženém stavu.Tenkrát po koupi se mi hned zablokovalo(každý zná)tak jsem s tím jel do servisu tam to projeli test bookem a současně i nakalibrovali,jenže jak jsem asi za týden zjistil tak jeden měch byl děravý a druhý k tomu měl jen krůček.Asi po měsíci jsem oba přední měchy vyměnil a od té doby bylo auto ke straně,ale jen nepatrně,tak že jsem to nechal být.Teď odešly i zadní měchy,tak jsem je vyměnil a problém byl na světě.Tak mě napadá jestli ty poškozené měchy nemají také něco společného s tím vybíjením baterky.Vysvětlím tok myšlenek-než jsem ty zadní vyměnil,tak se pořád dorovnávala výška a EAS něco naháněl dokud byl dostatečný tlak vzduchu,takže za dva až tři dny byla baterka poloprázdná(starší i dřív)a auto leželo v dorazech.Potom následovalo i Tobě známé 10ti minutové dofukování než se auto zvedlo.Dnes jsem k autu přišel po čtyřech dnech a bylo nafouknuté v jízdní poloze a startovalo bez potíží.V jiném vláknu tady chlapi píšou,že jim najednou utekl vzduch a baterky vybité.Tak si myslím,že jim začne to co my už máme za sebou a to výměna měchů.Jak nám tak poklesly teploty,tak se chlapcům začaly projevovat různé netěsnosti systému pérování a zřejmě nastalo výše popsané dovádění EASu.
George

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MartinMM » 12 led 2008 18:59

George píše:Vezmu to od začátku,auto jsem koupil před 5ti lety ve velmi zuboženém stavu.Tenkrát po koupi se mi hned zablokovalo(každý zná)tak jsem s tím jel do servisu tam to projeli test bookem a současně i nakalibrovali,jenže jak jsem asi za týden zjistil tak jeden měch byl děravý a druhý k tomu měl jen krůček.Asi po měsíci jsem oba přední měchy vyměnil a od té doby bylo auto ke straně,ale jen nepatrně,tak že jsem to nechal být.Teď odešly i zadní měchy,tak jsem je vyměnil a problém byl na světě.Tak mě napadá jestli ty poškozené měchy nemají také něco společného s tím vybíjením baterky.Vysvětlím tok myšlenek-než jsem ty zadní vyměnil,tak se pořád dorovnávala výška a EAS něco naháněl dokud byl dostatečný tlak vzduchu,takže za dva až tři dny byla baterka poloprázdná(starší i dřív)a auto leželo v dorazech.Potom následovalo i Tobě známé 10ti minutové dofukování než se auto zvedlo.Dnes jsem k autu přišel po čtyřech dnech a bylo nafouknuté v jízdní poloze a startovalo bez potíží.V jiném vláknu tady chlapi píšou,že jim najednou utekl vzduch a baterky vybité.Tak si myslím,že jim začne to co my už máme za sebou a to výměna měchů.Jak nám tak poklesly teploty,tak se chlapcům začaly projevovat různé netěsnosti systému pérování a zřejmě nastalo výše popsané dovádění EASu.
George
jak pises tak dle vseho je zaklad mit v poradku mechy - ja dnes auto po vymene mechu nafoukam a stoji nafoukane stale , jak pises ale o tom ze eas neco nahanel a o tom se tu uz parkrat psalo tak mam podobnou zkusenost ale bez vybiti baterie - nemyslim si ze je v sistemu tolik tlaku aby to bylo na trideni dofoukavani , spis si myslim ze tam zustane neco seple co baterku vybije. u mel byl posledni problem ve zminenem snimaci tlaku- V AMT me tvrdili ze je upne normali ze v zime se system dofoukava i deset minut coz jak uz vim je nesmysl - kdyz se musi cekat na dofoukani tak je neco spatne - bud sterele mechy pres ktere to ujde a pak je okruch bez tlaku nebo spatnej snimac tlaku kdy eas tlak nedrzi a upusti ven - pak kdyz je okruh prazdny a bez tlaku , udajne kdyz je spatny nektery z ventylu easu - tuto zkusenost zatim nemam tak taky okruh vypusti - kdyz to nekde uchazi muze se prehrat kompresor a chyba je na svete - coz je pak veselo a kdo musel jet z nefunkcnim eas tak asi vi o cem mluvm. Takze jeli auto vporadku musi zustat na rovnem prvrchu nafoukane stale , ja to mel sanci vyzkouset nejdele tejden - da se taky auto zvednout do nejvyssi polohy zamknout a taky musi drzet . Kdyz se auto da do polohy vystupovani tak musi zustat v narzi tlak na to aby po startu ihned se zacalo auto zvedat a podle kvality komresoru to tva radove vteriny

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#12 Příspěvek od George » 14 led 2008 19:08

Tvá slova jsou pravdivá.To nahánění jsem myslel tak,že jsem se někde dočetl že EAS se snaží dorovnat auto na úroveň nejvíce stlačeného nebo zatíženého měchu,potažmo pokud jen jeden měch uchází nebo je někde sebemenší netěsnost,která simuluje tuto situaci,začne EAS jančit a blbne do tý doby dokud nevyplácá veškerou zásobu tlaku vzduchu.Tak nějak to asi je.S tím kompresorem a zásobou vzduchu máš také pravdu a pokud je systém těsný,tak auto opravdu vyskočí do jízdní polohy v řádu vteřin a to bez ohledu na teplotu okolí.A vo tom to celé je!

George 8)

Odpovědět