Motor BMW TDS - Svět Motorů

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

#21 Příspěvek od Mára-RRC » 25 říj 2015 11:10

V Plzni je Jakub Waska Landy Heaven Plzen...
Za mě nedoporučuji, né moc chvalně se jeho servis postaral o moje RRC. Nebudu to tady rozmazávat a špinit ho i když by zasloužil pár facek...

Spíš ti doporučím Aleše ze Skočic u Přeštic Tel:603 804 782
Nebo Urbanovi pneu & cars Brod nad Tichou (Planá u Mariánských Lázní) Tel: 602 550 993 ( ten mi ted dělá RRC a jsem velice spokojen!!!) Ale ted má plno :grin:
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

#22 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2015 12:03

sharewood píše:Tak jsem váhu QAPa vyndal a vrátil tam původního Pierburga. Chová se to stejně -podivně. Asi jsem se s tou váhou unáhlil. Motor po startu okamžitě naskočí a ručička ekonoměru ukáže 20l po rozjezdu okamžitě spadne na 0.Při jízdě na volnoběh např.dojezd ke křižovatce motor na volnoběh kola se točí ekonoměr je na 0 po zastavení ihned ručička na 20l a motor zvětší vibrace na volnoběh. Za jizdy ukazuje 0 točí a táhne bez problému..
Diagnostika ukázala: 20 řízení stálé rychlosti jízdy tempomat-přítomen
Tempomat není z výroby dle WIN a není ovládací páčka ani vylomený plast krytu -pokud by ho někdy zkoušel přidat. 19 asi Řízení doby žhavení -přerušovaná
05 Snímač počátku vstřiku-přerušovaný
0F1 Neznámý chybový kod
A ústně sděleno že motor vykazuje -40°C a vzduch 1800 .Proto jsem šel po váze vzduchu....
Pokud mi někdo nebude schopen poradit tak mám v plánu objednat se na diagnostiku do Klatov člen BMW klubu bod nickem Author nebo nějaký servis v Plzní od členů LR fora.

V prve rade vyres at ridici jednotka vidi spravnou teplotu motoru...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

sharewood
Příspěvky: 9
Registrován: 30 lis 2014 21:26
auto: E34 525ix 4x4
Bydliště: Přeštice Plzeň Jih

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

#23 Příspěvek od sharewood » 29 říj 2015 07:24

Dobré ráno všem,tak jsem včera vyměnil obě teplotní čidla v hlavě při odpojeném akumulátoru.Zapojil aku, nastartoval.Ručička ekonoměru okamžitě na 20l nicméně motor běžel pravidelně na stojícím autě cce 20min.Po rozjezdu ekonoměr na 0 a zastavení na první křižovatce volnoběh rozházený, třese autem a opět 20l.Takže pokračuji dál v hledání příčiny.V sobotu vezmu auto na zvedák a projdu kabely s nějakým pořádným světlem abych viděl na instalaci kabelů na levé straně motoru.Motor byl odstrojený na rozvody /nové/ sundaná hlava /dělaná f.Houška Tymákov/vyndaný- rozpojený alternátor/vyměněna uhlíků/.Vybavuji si,že na kabelovém vedení na levo jsem viděl použitou neorigo izolační pásku od předchozího majitele z D.Nesahal jsem do toho.Dohaduji se,jestli nemám něco rozpojeného nebo kostří něco co nemá...Alešovi zavolám ještě dnes /diky za tip/ a domluvím po sobotní prohlídce na zdviži diagnostiku. At mám potvrzeno co ukazuje diagnostika. Předpoklládám teplotu -40. Prioritní ukol vyřešit a -aktivní neexistující tempomat.Předchozí diagnostiku mi načítal f.Trdlička ve Šlovicích.Jak se něčeho doberu tak dám zase vědět...Před tím, než se motor potkal tak nebyly žádné žádné potíže tohoto rázu.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

#24 Příspěvek od Kokesek » 29 říj 2015 19:23

opakuji hlavne at teplota motoru v ecu je korektne nacitana. muzes mit vadny kabel... nebo cidlo. Vse se da simulovat a behem 20min vedet pricinu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

sharewood
Příspěvky: 9
Registrován: 30 lis 2014 21:26
auto: E34 525ix 4x4
Bydliště: Přeštice Plzeň Jih

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

#25 Příspěvek od sharewood » 31 pro 2015 16:19

Tak abych Vám dopověděl ten příběh s TDSem...U Aleše ve Skočicích se nám diagnostika načíst nepovedla, tak jsem jel do Chlístova /Klatovy/ za členem BMW fora Author. Ten konstatoval při pohledu na rozvibrovaný motor na volnoběh ,že se mu to nezdá na problém v elektrice a sundali jsme před dílnou dvouhmotovou řemenici v předu na klice. Dával jsem jinou starší ,protože původní byla na dva kusy /utrhla se v té gumě / jak se ten motor potkal....Po sundání řemenice problém přetrvával a navíc jak se tím zřejmě změnily kinetické poměry tak se motor po dvou minutách rozvibroval jako by chtěl vyskočit z auta rachot jak z kovárny. Myslel jsem ,že mě tam budou omývat..Diagnoza byla jasná-setrvačník :envy . A odjel jsem z Klatov vlakem.Naštěstí se mi podařilo sehnat fungel nágel setrvačník na Bazoši za 1 300Kč ano třinácset :grin: plus 250Kč poštovné. Setrvačník se vyměnil došlo k výrazné změně k lepšímu a ve finále se nechaly zkontrolovat vstřiky v BOSCH Plzeň kde konstatovali, že 3 jsou po smrti ,asi mi do nich napadal nějaký bordel při manipulaci anebo 360 000Km odsloužily. Dal české PAL špičky á 33OKč kus. Všech šest...Motor jde jako ďas.. .Zaslepený EGR ventil a seřízený předvstřik také udělá své. Jediné co nejde je ten ekonoměr ,ale na ten kašlu.

Takže informace kterou jsem dostal z diagnostiky ve Šlovicích byla zcestná a zavádějící... -40°C

Děkuji všem hlavně "Kokeškovi" za ochotu a čas mi pomoci a Všem úspěšný rok 2016.

Odpovědět