Delphi DS150-diagnostika

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
stanislav013
Příspěvky: 97
Registrován: 17 lis 2014 15:41
auto: Range Rover P38 2,5
Bydliště: Nitra, Slovensko

Re: Delphi DS150-diagnostika

#21 Příspěvek od stanislav013 » 03 dub 2015 21:06

Mne stačí motor, ABS, prípadne HEVAC. EAS nemám na aute. Ak to nie je tajomstvo, aká diagnostika od boschu to zvládne? Dnes sme skúšali cez KTS 200, ale nechcelo sa to spojiť s autom.Ďakujem

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Delphi DS150-diagnostika

#22 Příspěvek od Kokesek » 03 dub 2015 21:11

stanislav013 píše:Mne stačí motor, ABS, prípadne HEVAC. EAS nemám na aute. Ak to nie je tajomstvo, aká diagnostika od boschu to zvládne? Dnes sme skúšali cez KTS 200, ale nechcelo sa to spojiť s autom.Ďakujem
KTS540 KTS520 KTS340 apod nebo lepsi...

HEVAC a EAS urcite nepujde.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

stanislav013
Příspěvky: 97
Registrován: 17 lis 2014 15:41
auto: Range Rover P38 2,5
Bydliště: Nitra, Slovensko

Re: Delphi DS150-diagnostika

#23 Příspěvek od stanislav013 » 03 dub 2015 21:21

Ďakujem, vyskúšame.

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Delphi DS150-diagnostika

#24 Příspěvek od dava » 03 dub 2015 21:26

Kokesek píše:To je porad do kola,. na P38 ti pujde akorat motor,abs a to pres diagnostiku Bosch KTS a to jenom kdyz budes vedet jak na to! Normalne ne. Delphi /Autocom VUBEC, Ostatni systemy zapomen. jedine pres rovacom nanocom T4 atd...
Ani ATAL, TEXA, U581, ELM327, AUTOBOSSV30, a spouta dalsich se nikam nedostane.

Mnou odzkouseno.

JJ, asi tak...

Nemá smysl se v tom patlat a vymýšlet vymyšlené...
Jako, fakt je že na LR a P38 specielně je problém cokoliv udělat v běžných servisech, které to nikdy neviděly. Vzhledem k náchylnosti se nějaký ten laický nástroj hodí mít, protože nemá každej do servisu pár km a vyfouklej Range je problém. Šance že to někomu klekne a narazí na někoho kdo o tom autě něco ví je malá, Murphyho zákony jsou neúprosný.
Například hypoteticky, já kdybych byl nucenej táhnout nepojízdnej RR do servisu , tak nejblíž to mám cca 100 km k Land Jirkovi. Pod 12 korun za km mi to asi nikdo nepoveze, takže tři závady a mám diagnostiku prošustrovanou, nebavím se o opravě, ale jen dopravě... :-( Pokud budu mít Nanocom, tak se nejspíš povede dojet po svých a nebo dojet z vejletu bez odtahovky.
Pokud bych vlastnil P38 (a že se mi to auto líbí), tak do Nanocomu jdu, je to odzkoušená funkční věc. Na DII to není tak horký, immo mám off a měchy ani ACE nemám, takže dojedu vždycky, pokud jde o elektronický pasti
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Delphi DS150-diagnostika

#25 Příspěvek od Kokesek » 03 dub 2015 21:27

stanislav013 píše:Ďakujem, vyskúšame.

nejlepsi diagnostika byla KTS500, mel jsem tam novy aku set, pridane RAM! a SSD disk. Na stare auta to nemelo konkurenci.
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... ester.html
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Delphi DS150-diagnostika

#26 Příspěvek od azni » 13 dub 2016 11:12

Prosim vas, je tehle diagnostiky nejak vic druhu, od sebe se podstatne lisicich (bluetooth, software,...) ? Nebo je to jen ruznym prihozem prodejcu ? Mrknul jsem na net a nasel ji v cenach od 1500 do 3 tis.
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Odpovědět