Chip do 3,6 tdv8 200kw

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
hnizdo2
Příspěvky: 6
Registrován: 18 črc 2012 21:54
auto: RR

Chip do 3,6 tdv8 200kw

#1 Příspěvek od hnizdo2 » 05 črc 2014 22:42

Cau chci se zeptat, nemate nahodou nekdo zkusenosti, nebo primo nejaky chip v tomto motoru 3,6 tdv8 200kw ? Jak je to ze spotrebou s vykonem atd atd. Jestli je to dobry. Doporucili byste ho nebo ne. Diky za nazory A.P

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#2 Příspěvek od strycek2 » 24 říj 2015 10:21

Tak nikto nič? Tiež by ma zaujímalo aké sú skúsenosti s chipom na TDV8... :hmm:
Xtuning.cz chipuje motor 4,4 TDV8 230kW a 700Nm na 280kW a 800Nm :)
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#3 Příspěvek od Acon » 24 říj 2015 13:44

Tí istý + u nás na SK ProfiTuning spraví tuning aj na 3,6. Z fóra tipujem Kokeška, že sa mu to nedalo spávať a niečo už má vymyslené
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#4 Příspěvek od strycek2 » 24 říj 2015 15:59

ešte by sa hodili nejáke osobné skúsenosti :blush
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#5 Příspěvek od Acon » 24 říj 2015 18:18

Tu je veľmi málo majiteľov TDV8. No vo všeobecnosti sa dá čipovať akýkoľvek motor, zvlášť preplňovaný. Spomínané 2 firmy to robia myslím s rozumom, vlastne len optimalizujú SV riadiacej jednotky a celé to zmerajú na brzde. Na tieto 2 firmy som ešte nepočul negatívne referencie takže ak sa Ti zdá málo čo máš, tak + 10-15% mu nemože ublížiť
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#6 Příspěvek od MadTom » 24 říj 2015 19:10

Pokud někdo zasáhne do SW v řídící jednotce, proběhne to na brzdě, zkontroluje emise, tak není o čem. Takto to má vypadat. Tomu ovšem odpovídá i cena a výsledek. Prosím nesrovnávat LR a VW - auto od VW je venku podstatně víc než od LR, zvlášť V8, takže i cena za stejně kvalitní produkt bude nejspíš jinde.
Já bych se spíš zeptal, proč takto výkonné auto vůbec čipovat? Chybí výkon? To by majitel měl vědět předem. Něco jiného je TD5ka, která má výkon poloviční a auto váží skoro stejně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#7 Příspěvek od strycek2 » 24 říj 2015 21:29

Acone, vo všeobecnosti je tu pomenej info čo sa týka TDV8, čo je škoda, samozrejme chápem, že tých motorov nie je v obehu toľko ako 2,5 či 3,0 od BMW...Každopádne ak by som sa rozhodol pre chip, rozhodne len u renomovanej firmy kde je kvalita na 1. mieste :nod
Cenu rozhodne neplánujem naháňať, lebo na takomto aute nič neušetríš pokiaľ čokoľvek zanedbáš.
Prečo chip? Toť dobrá otázka od MadTom-a. Výkonu pri 2,7t niekdy nie je dosť, a keď za autom je ďalšej 3,5t, rozhodne sa to hodí. Pokiaľ by sa polepšila spotreba, je to fajn. Nie, že by bola extrémna, ale tento rok to vyzerá na 45tis. km a tam sa aj 0,5l úspora prejaví. A do tretice by sa mi možno páčilo keby čosi skôr radil hlavne v kopci. :wasntme
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#8 Příspěvek od Kokesek » 24 říj 2015 21:58

MadTom píše:Pokud někdo zasáhne do SW v řídící jednotce, proběhne to na brzdě, zkontroluje emise, tak není o čem. Takto to má vypadat. Tomu ovšem odpovídá i cena a výsledek. Prosím nesrovnávat LR a VW - auto od VW je venku podstatně víc než od LR, zvlášť V8, takže i cena za stejně kvalitní produkt bude nejspíš jinde.
Já bych se spíš zeptal, proč takto výkonné auto vůbec čipovat? Chybí výkon? To by majitel měl vědět předem. Něco jiného je TD5ka, která má výkon poloviční a auto váží skoro stejně.

zasadni nesouhlas s porovnanim VW a LR, je uplne jedno jestli je to R4 nebo V8, princip je absolutne stejny a brzda neni vubec nutna.
Pokud delam upravy ktere jsou v radu 10-20procent, kde rezerva motoru je 50-100procent pak neni co resit.
U RR 200KW delam upravy hlavne s polozenim vykonu dolu. Je to proto ze vetsina majitelu si stezuje na prilisne vytaceni motoru do prerazeni pri volne jizde a velkou spotrebu.
Neresim spolehlivost motoru 2.7tdv6 popr. 3.0tdv6 a 3.6tdv8 to je jina vec. Jinak podle me jsou to vyhozene penize za divadlo, uz nekolikrat sem predelaval soft prave po renomovane firme kterou uvadet nebudu. Neni to o tom ze bych si nemohl poridit brzdu, ale jeji prinos by byl minusovy. Bylo by treba razatne zdrazit a posadit ceny za upravu SW uplne zbytecne vysoko. Za cenu prace onoho divadla. Brzda ma smysl pro vozidla zavodni kde hledam opravdu desetiny procent a muzu porovnavat vysledek za vysledkem v ruznych rezimech. Pro seriova auta se delaji stejne naucene seriove upravy az na par vyjimek.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#9 Příspěvek od MadTom » 25 říj 2015 11:03

Ano, princip řízení moderních deiselových motorů u VW i LR je stejný. Pro úpravu v rozumných mezích tedy stačí to odladit jednou, nejlépe na té brzdě, a potom to jenom kopírovat do dalších stejných aut, a v každém konkrétním autě to potom otestovat, že je vše jak má být. Pokud není přístup k brzdě, tak se dá postupovat postupnými kroky a najíždět s tím kilometry, výsledek bude podobný, bude to ale časově náročné. Existují i chytré SW, které umí po zadání parametrů auta při určitém druhu provozu (rovina a plnej plyn) dopočítat parametry, a tedy se dají při zachování pokud možno stejných podmínek použít na srovnání stavu před a po změně.
Rozdíl mezi VW a LR je v počtech doopravdy stejných aut (a tedy i lidí, co si s tím různě hrají), ono když vezmu TD5ku, tak i mezi nimi je několik různých nezáměnných verzí (Disco/Def, manuál/automat, Euro/Euro3), a odjezdit si všechny, nebo odměřit na brzdě je docela dost práce (= času a peněz). A to těchto aut je venku podle mě víc než poptávaných RR s tdv8.

Podle mě první kritérium by bylo, zda mi to tam nahrají a nechají mě to otestovat, ještě před tím, než to budou chtít zaplatit, s tím, že pokud to nebude ono, tak to dají do původního stavu. Pokud je dodavatel seriózní a stojí si za svou prací, tak se nemá čeho bát.
To jsme ale už docela dost bokem od původního dotazu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#10 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2015 12:06

MadTom píše:Ano, princip řízení moderních deiselových motorů u VW i LR je stejný. Pro úpravu v rozumných mezích tedy stačí to odladit jednou, nejlépe na té brzdě, a potom to jenom kopírovat do dalších stejných aut, a v každém konkrétním autě to potom otestovat, že je vše jak má být. Pokud není přístup k brzdě, tak se dá postupovat postupnými kroky a najíždět s tím kilometry, výsledek bude podobný, bude to ale časově náročné. Existují i chytré SW, které umí po zadání parametrů auta při určitém druhu provozu (rovina a plnej plyn) dopočítat parametry, a tedy se dají při zachování pokud možno stejných podmínek použít na srovnání stavu před a po změně.
Rozdíl mezi VW a LR je v počtech doopravdy stejných aut (a tedy i lidí, co si s tím různě hrají), ono když vezmu TD5ku, tak i mezi nimi je několik různých nezáměnných verzí (Disco/Def, manuál/automat, Euro/Euro3), a odjezdit si všechny, nebo odměřit na brzdě je docela dost práce (= času a peněz). A to těchto aut je venku podle mě víc než poptávaných RR s tdv8.

Podle mě první kritérium by bylo, zda mi to tam nahrají a nechají mě to otestovat, ještě před tím, než to budou chtít zaplatit, s tím, že pokud to nebude ono, tak to dají do původního stavu. Pokud je dodavatel seriózní a stojí si za svou prací, tak se nemá čeho bát.
To jsme ale už docela dost bokem od původního dotazu.
Tak to je uplne naprosto jasne ja tomu rikam ZARUKA SPOKOJENOSTI. Pokud clovek neni spokojen nebo se mu to nelibi ma absolutni narok na vraceni penez.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#11 Příspěvek od cibajs » 25 říj 2015 17:08

Čau. Boli sme teraz u Kokeška s 3,6 RRS a čipol nám to. Zatiaľ: cesta domov 160 km a porovnanie pred a po je asi také, že normálno jazdou to konečne radí pod 2000 rpm (1700rpm/120kmh dobré nie), auto sa berie lepšie od spodu a spotreba išla podľa palubáku z 11 na 10,8 ale to treba viecej pojazdiť. Takže zatiaľ spokojnosť.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#12 Příspěvek od Kokesek » 25 říj 2015 17:48

cibajs píše:Čau. Boli sme teraz u Kokeška s 3,6 RRS a čipol nám to. Zatiaľ: cesta domov 160 km a porovnanie pred a po je asi také, že normálno jazdou to konečne radí pod 2000 rpm (1700rpm/120kmh dobré nie), auto sa berie lepšie od spodu a spotreba išla podľa palubáku z 11 na 10,8 ale to treba viecej pojazdiť. Takže zatiaľ spokojnosť.
Ahoj Janko,
a treba podotknout ze software byl uz nekym upravovan!!! Tam uz spotreba mene nepujde. Vetsina lidi tam ma kolem 13l/100km
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#13 Příspěvek od cibajs » 26 říj 2015 00:46

Hej hej, na to som pozabudol, že to už niekto skúšal.

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#14 Příspěvek od cibajs » 02 lis 2015 11:33

Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna. :)

piskoř
Příspěvky: 68
Registrován: 09 říj 2016 11:46
tel.: 731614563
auto: RRS

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#15 Příspěvek od piskoř » 14 črc 2017 17:00

cibajs píše: 02 lis 2015 11:33 Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna. :)
Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..
Dík Martin

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#16 Příspěvek od Kokesek » 18 črc 2017 12:57

piskoř píše: 14 črc 2017 17:00
cibajs píše: 02 lis 2015 11:33 Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna. :)
Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..
Dík Martin
v tom co jsi popsal ze sis nechal cipovat je presne napsane jak ktere auto co unese a ze na benzin neni treba vubec sahat protoze temer vzdy se zvedne spotreba.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

piskoř
Příspěvky: 68
Registrován: 09 říj 2016 11:46
tel.: 731614563
auto: RRS

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#17 Příspěvek od piskoř » 20 črc 2017 20:51

Kokesek píše: 18 črc 2017 12:57
piskoř píše: 14 črc 2017 17:00
Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..
Dík Martin
v tom co jsi popsal ze sis nechal cipovat je presne napsane jak ktere auto co unese a ze na benzin neni treba vubec sahat protoze temer vzdy se zvedne spotreba.
Je to tak..tu Mazdu 323 GT-R 4WD jsme akorát zprasili, kdyby jsme si s ní nehráli na závodníky , tak by za ni byl dnes ranec. Je mi jasné, že to funguje u nafty a musí to být v nějakých mezích aby se nic nesralo. Kolegy si nechal načipovat nějaký naftový třílitr Hyundai ix55 a odešla mu převodovka. Takže se poptávám na reálné názory, než do něčeho vůbec půjdu,,

Uživatelský avatar
cibajs
Příspěvky: 80
Registrován: 13 pro 2011 19:42
tel.: 0911 739 593
auto: RR P38 2,5DSE
Bydliště: Prievidza

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw

#18 Příspěvek od cibajs » 26 črc 2017 21:03

No s odstupom času je kamarát spokojný, rozdiel je poznať. Auto jazdí bez problémov a spotreba je tých 10-11 litrov pri normálnom jazdení, no niekedy sa to nedá, nešlapnuť mu na krk a potom máš po priemere. Na spotrebu je dobrý 1,9 tdi.😁😁😁.Na tú hmotnosť je to dosť dobrá raketa keď treba predbiehať. Je to super sa v tom odviezť. Za mňa: chcel by som ten agregát do mojej p 38mičky aj keď po kokeškovej úprave sa tiež spokojne hýbe.😋

Odpovědět