Upgrade 4,6

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

Upgrade 4,6

#1 Příspěvek od Miloš » 18 pro 2007 19:22

Nevíte někdo o nějakým upgradu tohohle motoru?Chlazení bude asi jeho slabinou,našel jsem dost zkušeností s uvařením i na anglicky mluvících forech a potvrdil mi to i jeden bejvalej majitel,kterej ho celkem dlouho spokojeně používal a pak to jednou protáhnul a prasklá vložka byla na světě.Nemám na mysli výměnu za Chevy nebo podobnou zběsilost.Prostě jen jestli jste to někdo někde nečetl.Moje angličtina není zase tak dobrá,třeba to někdo máte vyčtený,či uskutečněný.Našel jsem i spoustu performance dílů s kterýma se dá celkem dobře dostat přes 300 PS,ale nejde mi do hlavy jak to ten motor zvládá pak,když je choulostivej i v serii.

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 4,6

#2 Příspěvek od OC » 18 pro 2007 20:37

Miloš píše:Nevíte někdo o nějakým upgradu tohohle motoru?Chlazení bude asi jeho slabinou,našel jsem dost zkušeností s uvařením i na anglicky mluvících forech a potvrdil mi to i jeden bejvalej majitel,kterej ho celkem dlouho spokojeně používal a pak to jednou protáhnul a prasklá vložka byla na světě.
No, on to někdo jako Eliott kdo tomu opravdu rozumí snad ještě upřesní a uvede mé bláboly na pravou míru, ale nakolik tomu rozumím já, tyto motory jsou v zásadě superspolehlivé a žádné problémy s chlazením v sérii nikdy neměly.

ALE! Dost běžný problém je u nich cosi, čemu anglicky říkají "porous block", a -- chápu-li to správně -- jde o mikropraskliny v bloku (prostě je špatně ulitý), jimiž uniká voda do oleje (a naopak). Pokud máš smůlu, že se to týká Tvého motoru, pak (a) se to celkem pochopitelně projevuje problémy s chlazením, (b) v podstatě jediný lék je vyměnit celý blok. Což samozřejmě jde a je to méně šílené, než měnit celý motor, nicméně velká operace to je, to ne že ne.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Miloš » 19 pro 2007 00:18

Blbý je,že do toho bloku nikdo nevidí.Já už objednal díly na GO toho svýho a mám to rezebraný,takže výměna bloku v týhle fázi by byla celkem jednoduchá,nicméně se bojím aby to nebylo z bláta do louže.Já ten svůj mám v plánu vyzkoušet než půjde na broušení.Asi mi nezbyde než to ohřát a natlakovat,aby to bylo tak jako za provozu,sháněl jsem rentgen a neuspěl jsem.Pokud bude v prdeli,Eliott mi už něco nabízel,takže to mám v záloze.Skoro bych řekl,že voda v oleji co jsem vypouštěl možná byla,odpovídalo by tomu i chycený hlavní uložení kliky,ale jestli se tam dostala tudy těžko říct.
Na ebay prodávaj specielně na tyhle motory tekutou GO :D ale nevím proč,nemám k těmhle přípravkům úplně důvěru,zkoušel jste to někdo?

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Miloš » 19 pro 2007 00:24

Pak jsem ještě našel tohle,nechci zakládat 100 temat,jinak je tady celkem klídek :)
http://www.v8engines.com/carbs-4.htm
Píšou tam až zázračný věci co se spořeby týče.O výkon ani moc nejde,ale taky to není zadarmo,máte to někdo?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 19 pro 2007 22:28

No už mi prošlo několik V8 a ani jeden neměl problém s přehříváním. jen jeden, ale to bylo těsnění pod hlavou, po výměně bez problému. Určitě existují vadné kusy, jak píše OC a pak jsou takové, co popraví řidič-pako. Když jsi vzpomenu, jak jsem táhl káru, která vážila tak 3800 kg v kopcích mezi Kolínem n Rýnem a Würzburgem, kdy auto jelo 70-80km/h na dvojku a skoro plný plyn do 3-4km dlouhého kopce při okolní teplotě 32°C, těžko si představím horší zkoušku výdrže. A vydržel, a dokonce 3x po sobě. A drží a jezdí dál.
Věřím, že auto sposta lidí uvaří, vzhledem k chronickému problému unikání vody topením, voda vykape do koberce, nepoznáte že vám chybí v soustavě 3l vody. Pozná se to až při zvýšené zátěži, ale kdo si toho nevšimne včas, může mít pak problém :roll: .

Odpovědět