RR P38 2,5 chcípá

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
TommyLuka
Příspěvky: 15
Registrován: 31 srp 2012 21:53
auto: RR P38

RR P38 2,5 chcípá

#1 Příspěvek od TommyLuka » 13 dub 2014 20:41

zdravím, potřeboval bych poradit, když jedu do kopců domů auto v pohodě, poté rovinky otáčky kolem 2000 chci přidat auto nereaguje na plyn rozsvítí se kontrolka motoru a po chvilce motor chcípne :head a za druhé, motor teplý strašně dlouho točí než naskočí poradíte někdo?

JSK
Příspěvky: 350
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: RR P38 2,5 chcípá

#2 Příspěvek od JSK » 13 dub 2014 22:08

Ad 1- chcípání s rozsvícením kontrolky -pravděpodobně řídící vstřik. Často bývá po pseudoopravářích přestřižený kabel a znovu napojený např. "čokoládou", což dělá problémy. Druhé čidlo, které rozsvítí kontrolku, je snímač otáček. Přesně závadu určí stejně jen diagnostika.

Ad 2-dlouhé startování za tepla je tady popsáno, trochu hledej. Někdy stačí nastavit správný předvstřik (v provozu se zmenšuje s vytáhnutím rozvodového řetězu), pokud ne, je vyběhané čerpadlo. To jsou dvě nejčastější příčiny špatných teplých startů.

TommyLuka
Příspěvky: 15
Registrován: 31 srp 2012 21:53
auto: RR P38

Re: RR P38 2,5 chcípá

#3 Příspěvek od TommyLuka » 14 dub 2014 16:32

díky neví někdo o diagnostice severní čechy?

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#4 Příspěvek od Dario345 » 16 lis 2015 16:31

Ahoj, podobný problém, tak se přidávám...

Mám s RR najeto asi 500km. Jel jsem jednu delší trasu (80+80km) a cukání jsem dával za vinu "učení" převodovky. Nicméně dneska ráno při cestě do práce, cca 20km ,tohle cukání začalo být úplně brutální. Mám pocit, že to dělá hlavně při jízdě do kopce a když mám přidaný víc plynu. Ale občas si "pozdechne" i když stojím na rovině a mám jen nastartovaný.

Je možný, že to dělá třeba i špatný naftový filtr?

Ten kabel u ŘVs zkontroluju :-) Je na něm kousek izolepy, takže byl opravovaný určitě

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 2,5 chcípá

#5 Příspěvek od Kokesek » 16 lis 2015 18:27

Dario345 píše:Ahoj, podobný problém, tak se přidávám...

Mám s RR najeto asi 500km. Jel jsem jednu delší trasu (80+80km) a cukání jsem dával za vinu "učení" převodovky. Nicméně dneska ráno při cestě do práce, cca 20km ,tohle cukání začalo být úplně brutální. Mám pocit, že to dělá hlavně při jízdě do kopce a když mám přidaný víc plynu. Ale občas si "pozdechne" i když stojím na rovině a mám jen nastartovaný.

Je možný, že to dělá třeba i špatný naftový filtr?

Ten kabel u ŘVs zkontroluju :-) Je na něm kousek izolepy, takže byl opravovaný určitě

diagnostikou zjistit co je spatne, jinak tohle cukani delava vadny ridici vstrikovac. nebo vynechani signalu kliky. Ale ta vetsinou jde nebo nejde vubec po zahrati.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: RR P38 2,5 chcípá

#6 Příspěvek od spata » 16 lis 2015 21:17

nebo vyhnat pavučiny z výfuku!Ten motor je rád když pracuje,točí a vyvíjí pořádné teplo.Plný plyn a tlačit stříbrné Octávie/spotřeba/ v kopcích..... tak mam chip od Kokeška....
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#7 Příspěvek od Dario345 » 16 lis 2015 21:59

spata: Jasnovidec :-D Když to začalo být neúnosný, tak jsem šel s plynem na podlahu a hnal to chvilku úplně naplno...Bylo první co mě napadlo zkusit, než jsem mohl zastavit a podívat se pod kapotu, jestli někde něco neupadlo atd

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#8 Příspěvek od Dario345 » 30 lis 2015 20:28

Vymontoval jsem balonek na cupování nafty a od té doby necukalo ani jednou. Zatím jsem bez balonku najel cca 150km. Takže snad asi ten balonek byl příčinou pozdechávání :-) + jsem vyměnil palivový filtr

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 2,5 chcípá

#9 Příspěvek od Kokesek » 30 lis 2015 21:18

Dario345 píše:...... + jsem vyměnil palivový filtr

AHA :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#10 Příspěvek od Dario345 » 07 pro 2015 17:59

Tak mám pokračování Nekonečnýho příběhu :-)
Poslední 2 dny to zase začalo pozdechávat. Ovšem oproti případům před výměnou filtru a odmontování balonku, to dělá jenom na volnoběh. Když třeba nechám chvilku bublat před domem. Při jízdě to neudělalo.

Není někde nějaké čidlo volnoběhu nebo něco, co by mohlo zlobit?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 2,5 chcípá

#11 Příspěvek od Kokesek » 08 pro 2015 20:51

a ridici vstrikovac?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#12 Příspěvek od Dario345 » 08 pro 2015 22:08

Kokesek píše:a ridici vstrikovac?
Tak si říkám...Dělá to až posledních pár dní, co je dost vlhký počasí...Že by na to měla vliv vysoká vzdušná vlhkost?

Zkoušel jsem klepat po vstřiku a kabelech a v tu chvíli nic nereagovalo. Tak budu muset čekat, až něco odejde úplně asi :-(

Dario345
Příspěvky: 72
Registrován: 19 říj 2015 17:46
auto: RR 2.5DSE

Re: RR P38 2,5 chcípá

#13 Příspěvek od Dario345 » 15 pro 2015 18:28

Tak záhada vyřešená. Bylo mě divný, že to dělalo téměř vždy až po zahřátí.

závada byla na opravované kabeláži k ŘV. Když jsem to kontroloval poprvé, nevšiml jsem si, že nejsou dobře udělané a spojené nožové spojky, které tam někdo implantoval. Podivnosti výskytu závady přikládám roztažnosti kovů vlivem teploty. Všechno jsem pořádně prolil novým cínem :-) Momentálně už mnoho desítek km bez opakování závady

Dokonce mi od té doby klesla spotřeba dle palubního PC o cca 2L!!! Je to možný?

Odpovědět