kupa range rover

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Návštěvník

kupa range rover

#1 Příspěvek od Návštěvník » 05 pro 2007 14:07

Zdarec,uvazujem o kupe RR 2.5tds.r.v.99.prosim o rady a poznatky na co si davat pri kupe tohoto vozu pozor.chcel bi som radsej automat,no bol som pozret jeden manual a zda sa mi ze je o dost rychlejsi.da sa na automate neako rozumne zvisit vykon?su neake podstatne rozdiely medzi r.v.98 a r.v.99? :?:

Martin.K

#2 Příspěvek od Martin.K » 06 pro 2007 00:07

Ty ročníky jsou po tehnickej stránce uplně to samí akorát v roce 2000 začali dávat bílý blinkry a černý rámečky do předních světel.Až ho budeš obhlížet tak bych si dal pozor na mněchy v jakým jsou stavu jestli jdou nafukovat a vypouštět(nesmí svítit všechny kontrolky),druhá věc pozor na motor jelikož je to BMW ta bývaj častý problémy s prasklou hlavou to má většinou na svědomí vysipanej hladič.A v neposlední řadě elektronika vzkoušet jestli všechno fuguje protože ta na RR často zlobí.

Návštěvník

#3 Příspěvek od Návštěvník » 06 pro 2007 01:04

obidva co som bol pozerat maju uz biele svetla a su to r.v.98 a 99,to znamena ze boli menene?skusali sme zdvihanie,na jednom sa mi zdalo ze to akosi blbne,ten automat je naozaj fakt pomalsi,je to normalne?a so zdvihanim vykonu mate niekto skusenosti?

Martin.K

#4 Příspěvek od Martin.K » 06 pro 2007 01:31

To si někdo předělal.S tím zvedáním záleží od čeho to bylo protože když máš otevřený dveře nebo špatně zabouchlí tak to nefunguje protože to je zablokovaný to samí mám za to že má i nějaký snímače na polohu karoserie.Já mám manuál a když jsem si vyzkoušel automat tak jsem z toho nadšenej nebyl šlápneš a nic to se ti u manuálu nestane,nehledě na to že u automatu budeš mít větší zpotřebu protože když chceš jet tak mu musíš fakt dupat.Co se tíče zvyšování výkonu tak existuje nějakej čip na zvíšení koní ale stojí kolem 15.000,- aspon co jem já našel.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Chip

#5 Příspěvek od MartinMM » 06 pro 2007 01:40

mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde

Martin.K

Re: Chip

#6 Příspěvek od Martin.K » 06 pro 2007 01:44

MartinMM píše:mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde
Vždyt jsem psal že jsem to vyděl někde pověšený ale nějak mně todle nebralo tak sem po tom dál nepátral.A co jak se to projevuje má to smysl

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Chip

#7 Příspěvek od MartinMM » 06 pro 2007 02:13

Ja su maximalne spokojen , auto je uplne jine a spadla asi o litr spotreba ale je to asi stylem jizdy , ted nemusim tak radit a auto je pekne zive

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Stavros » 06 pro 2007 10:40

tak dej typ, kde si to nechal delat?

Návštěvník

#9 Příspěvek od Návštěvník » 06 pro 2007 12:01

skusali sme to pochopitelne so zatvorenymi dverami,no ked to dal do nejspodnejsej polohy tak sme museli pockat cca 10min,zevraj kym si natlaci potrebny vzduch,pokial voz znova zdvihlo.nebudu po zdvihnuti vykonu problemy s automatickou prevodovkou?o kolko koni sa zvysi vykon?ozaj ten s automatom nema tempomat,da sa domontovat?poradite kde na sk sa tymto vozom fakt rozumeju,kde bi mi to mohli pred kupou pozriet?

Návštěvník

#10 Příspěvek od Návštěvník » 06 pro 2007 22:46


Návštěvník

#11 Příspěvek od Návštěvník » 06 pro 2007 22:50


Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MartinMM » 06 pro 2007 23:05

Anonymous píše:skusali sme to pochopitelne so zatvorenymi dverami,no ked to dal do nejspodnejsej polohy tak sme museli pockat cca 10min,zevraj kym si natlaci potrebny vzduch,pokial voz znova zdvihlo.nebudu po zdvihnuti vykonu problemy s automatickou prevodovkou?o kolko koni sa zvysi vykon?ozaj ten s automatom nema tempomat,da sa domontovat?poradite kde na sk sa tymto vozom fakt rozumeju,kde bi mi to mohli pred kupou pozriet?
Co se tyce dofoukani ze spodni polohy tak to trva opravdu pet az deset minut dle stavu komresoru , kdyz vyfouknes upne mechy tak je na spetne dofouknuti potreba vic nez je v nadrzi - odajne jedna nadrz je na jednu polohu , jiak kdyz pak jedu a zvedam se z dalicniho nebo na nejvyssi polohu tak je to otazka vterin , co se tyce zvyseni vykonu tak automat nemam zkusenost ale asi to bude jedno jelikoz na benzinech je koni jeste vice , me sel vykon nahoru udajne o tricet koni ale nemeril jsem to ale muzu rict ze je to hodne znatelne , auto je zive a jede uplne jinak , dal jsem jeste sportovni filtr , dizel potrebuje proste vzduch cim vic tim lip jak najdu ten kontakt tak to sem dam - nekde sem to zasantrocil

Martin.K

#13 Příspěvek od Martin.K » 06 pro 2007 23:26

S tím nafukováním je to divný já ho nafouknu uplně nahoru pak uplně dolu a znova ho nafouknu nahoru hned.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MartinMM » 07 pro 2007 00:12

Martin.K píše:S tím nafukováním je to divný já ho nafouknu uplně nahoru pak uplně dolu a znova ho nafouknu nahoru hned.


I po startu?? kdyz auto treba den stalo?? ho hned das z nejnissi polohy nahoru dolu a nahoru?? to mas na komresoru turbo?? :D me prvni nafoukani trva tak pet minut plus minus

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od OC » 07 pro 2007 00:46

No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky ;)

Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MartinMM » 07 pro 2007 11:38

OC píše:No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky ;)

Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
Mas pravdu , nedalo mi to a sel jsem to vyzkouset a zveda se to hned ale menil jsem predni mechy ktere fuceli jak komin a predevcirem jsem daval jinej ventylovej blok ve kterem byl spatny snimac tlaku a od te doby sem to nezkousel - drive mi nafoukani trvalo pet minut minimalne nez se auto zacalo zvedat , asi zkrz ten vadnej snimac se tlak do rana vytratil- ted dojdu nastartuji dam do nejnizzi polohy a pak do klasicke a zveda se hned :D :D :D

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od MartinMM » 07 pro 2007 11:45

OC píše:No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky ;)

Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
Jeste ktomu jak pises ze nechat stat v nejvysi poloze. Me autak stal nafoukanej normalne tejden bez problemu ale kdyz jsem ho po startu sfouk tak pak trvalo nez se system natlakoval a tak pet minut trvalo nez se auto vubec pohlo -tak byl problem asi v tom bloku ,jelikoz to uz funguje jak pises ale v AMT mi tvrdili ze to je normalni ze to trva bezne nez se to dofuka- myslim si ze ten spatnej snimac tan tlak z nadrze vzduchu asi pusti ven a pak kdyz je nadrz prazdna to trva nez se naplni .

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: range rover 2007

#19 Příspěvek od Land Jirka » 10 úno 2008 19:42

císař píše:to je potřeba vidět.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/09 ... -styl.html
Systém se stále chladí...... :lol: :lol: :lol: :lol: Ještě že ho v žádném autě nemám...

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip

#20 Příspěvek od motohanz » 10 úno 2008 20:01

MartinMM píše:mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde
tak nam prozrad kde sis to nechal za bura upravit?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Odpovědět