kupa range rover
kupa range rover
Zdarec,uvazujem o kupe RR 2.5tds.r.v.99.prosim o rady a poznatky na co si davat pri kupe tohoto vozu pozor.chcel bi som radsej automat,no bol som pozret jeden manual a zda sa mi ze je o dost rychlejsi.da sa na automate neako rozumne zvisit vykon?su neake podstatne rozdiely medzi r.v.98 a r.v.99?
Ty ročníky jsou po tehnickej stránce uplně to samí akorát v roce 2000 začali dávat bílý blinkry a černý rámečky do předních světel.Až ho budeš obhlížet tak bych si dal pozor na mněchy v jakým jsou stavu jestli jdou nafukovat a vypouštět(nesmí svítit všechny kontrolky),druhá věc pozor na motor jelikož je to BMW ta bývaj častý problémy s prasklou hlavou to má většinou na svědomí vysipanej hladič.A v neposlední řadě elektronika vzkoušet jestli všechno fuguje protože ta na RR často zlobí.
To si někdo předělal.S tím zvedáním záleží od čeho to bylo protože když máš otevřený dveře nebo špatně zabouchlí tak to nefunguje protože to je zablokovaný to samí mám za to že má i nějaký snímače na polohu karoserie.Já mám manuál a když jsem si vyzkoušel automat tak jsem z toho nadšenej nebyl šlápneš a nic to se ti u manuálu nestane,nehledě na to že u automatu budeš mít větší zpotřebu protože když chceš jet tak mu musíš fakt dupat.Co se tíče zvyšování výkonu tak existuje nějakej čip na zvíšení koní ale stojí kolem 15.000,- aspon co jem já našel.
Chip
mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde
Re: Chip
Vždyt jsem psal že jsem to vyděl někde pověšený ale nějak mně todle nebralo tak sem po tom dál nepátral.A co jak se to projevuje má to smyslMartinMM píše:mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde
Chip
Ja su maximalne spokojen , auto je uplne jine a spadla asi o litr spotreba ale je to asi stylem jizdy , ted nemusim tak radit a auto je pekne zive
skusali sme to pochopitelne so zatvorenymi dverami,no ked to dal do nejspodnejsej polohy tak sme museli pockat cca 10min,zevraj kym si natlaci potrebny vzduch,pokial voz znova zdvihlo.nebudu po zdvihnuti vykonu problemy s automatickou prevodovkou?o kolko koni sa zvysi vykon?ozaj ten s automatom nema tempomat,da sa domontovat?poradite kde na sk sa tymto vozom fakt rozumeju,kde bi mi to mohli pred kupou pozriet?
rozhodujem sa medzi tymito vozmy:
http://land-rover-range-rover.autobazar ... ?id=380510
a
http://land-rover-range-rover.autobazar ... ?id=343102
co vy na to ?
http://land-rover-range-rover.autobazar ... ?id=380510
a
http://land-rover-range-rover.autobazar ... ?id=343102
co vy na to ?
Co se tyce dofoukani ze spodni polohy tak to trva opravdu pet az deset minut dle stavu komresoru , kdyz vyfouknes upne mechy tak je na spetne dofouknuti potreba vic nez je v nadrzi - odajne jedna nadrz je na jednu polohu , jiak kdyz pak jedu a zvedam se z dalicniho nebo na nejvyssi polohu tak je to otazka vterin , co se tyce zvyseni vykonu tak automat nemam zkusenost ale asi to bude jedno jelikoz na benzinech je koni jeste vice , me sel vykon nahoru udajne o tricet koni ale nemeril jsem to ale muzu rict ze je to hodne znatelne , auto je zive a jede uplne jinak , dal jsem jeste sportovni filtr , dizel potrebuje proste vzduch cim vic tim lip jak najdu ten kontakt tak to sem dam - nekde sem to zasantrocilAnonymous píše:skusali sme to pochopitelne so zatvorenymi dverami,no ked to dal do nejspodnejsej polohy tak sme museli pockat cca 10min,zevraj kym si natlaci potrebny vzduch,pokial voz znova zdvihlo.nebudu po zdvihnuti vykonu problemy s automatickou prevodovkou?o kolko koni sa zvysi vykon?ozaj ten s automatom nema tempomat,da sa domontovat?poradite kde na sk sa tymto vozom fakt rozumeju,kde bi mi to mohli pred kupou pozriet?
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky
Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Mas pravdu , nedalo mi to a sel jsem to vyzkouset a zveda se to hned ale menil jsem predni mechy ktere fuceli jak komin a predevcirem jsem daval jinej ventylovej blok ve kterem byl spatny snimac tlaku a od te doby sem to nezkousel - drive mi nafoukani trvalo pet minut minimalne nez se auto zacalo zvedat , asi zkrz ten vadnej snimac se tlak do rana vytratil- ted dojdu nastartuji dam do nejnizzi polohy a pak do klasicke a zveda se hnedOC píše:No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky
Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
Jeste ktomu jak pises ze nechat stat v nejvysi poloze. Me autak stal nafoukanej normalne tejden bez problemu ale kdyz jsem ho po startu sfouk tak pak trvalo nez se system natlakoval a tak pet minut trvalo nez se auto vubec pohlo -tak byl problem asi v tom bloku ,jelikoz to uz funguje jak pises ale v AMT mi tvrdili ze to je normalni ze to trva bezne nez se to dofuka- myslim si ze ten spatnej snimac tan tlak z nadrze vzduchu asi pusti ven a pak kdyz je nadrz prazdna to trva nez se naplni .OC píše:No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky
Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: range rover 2007
Systém se stále chladí...... Ještě že ho v žádném autě nemám...císař píše:to je potřeba vidět.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/09 ... -styl.html
Re: Chip
tak nam prozrad kde sis to nechal za bura upravit?MartinMM píše:mam to nacipnute a delaj to v Praze za pet tacu , patnact skusej na pitomce a maj to i na netu ale to je nesmysl , je to jen program kterej maj jednou koupenej a tisickrat zaplacenej tak se musi na ne tvrde
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz