Motor 4,6
motor 4,6
v součastnosti uvažuji o koupi RR 4,6 umite tu poradit jestli se tam něco nesipe, třeba automat nebo na co dávat pozor při koupi auta si umím spravovat sám , pokud jde o mechaniku a ne elektroniku, a taky mně zajímá jak jsou popřípadě drahý díly. Mám radši benzín. popřípadě LPG tak by mně zajímalo, jak to funguje a jestli je lepší dát sekvenci, nebo jednobod a jestli je v Čr. schválená hromadná homologace. Za případné odpovědi děkuji Honza.
Re: motor 4,6
Hlavně se sypou kč z peněženky za benzin.Voyager píše:v součastnosti uvažuji o koupi RR 4,6 umite tu poradit jestli se tam něco nesipe, třeba automat nebo na co dávat pozor při koupi auta si umím spravovat sám , pokud jde o mechaniku a ne elektroniku, a taky mně zajímá jak jsou popřípadě drahý díly. Mám radši benzín. popřípadě LPG tak by mně zajímalo, jak to funguje a jestli je lepší dát sekvenci, nebo jednobod a jestli je v Čr. schválená hromadná homologace. Za případné odpovědi děkuji Honza.
Naposledy upravil(a) RB dne 29 led 2008 17:51, celkem upraveno 1 x.
a ohledne toho plynu, tak dej sekvenci....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
mi nerikej ze s timhle s TDS jezdis za 9 litru, to jsem s nim nejezdil ani v bmw e39....RB píše:Montáž plynu taky něco stojí,nyní jezdím cca 11litrů až dám letní kola půjdu o dva litry dolu.A auto-jak víš s chipem nejede špatně.eliott píše:Za plyn rozhodně míň, než za naftu a opravy dieslu, Mirek by mohl povídat
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
No chtěl jsem se spíš dozvědět jestli na těch autech zhruba v letech 96- 99 se něco rozbíjelo, v součastnosti mám Voyagra AWD no a tam třeba po 200000km padaj převodovky. Tak jenom takovou sondu jsem hodil. Jináč nafta je určitě ůspornější , ale ne tolik, brácha má Diskárnu 2,5 tdi, výbornej motor ale když jí prožene tak taky papá anehledě na to že na benzínu nejsou tak drahý opravy , proto já radši benzín no a montáž LPG v Sekvenci může vyjít tak na 50 a RR v benzínu koupím i o 100 levněj než naftu. Jak naročný na finance jsou opravy toho pérování a co vydrží převodovka nebo jestli je lepší koupit 4,0 s manuálem Díka z a diskusi
montaz sekvence ti muzu dohodit i za 38 tis....mel jsem specielni nadrz tak jsem to mel za 40.....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
Jak velká je ta špeci nádrž a kolik berou tyhle autí ten muj voy 3,3 AWD bere 13-16 tak tady by to mohlo bejt tak o 1-2 litránky víc co? Jináč plyn si nechám udělat u toho svojeho plynaře, z nynější zástavbou jsem spokojenej a uplně bez problémů uz sem najel 90000km. Ale pokud by s ním nebyla řeč na podobnou cenu tak dám vědět. Ale zatím sem ve fázi výběru a zkoumání kterej typ RR je tak nejspolehlivější z V8.
no ja ted mam Granda Cherokee nez si vyberu nejakyho RR 4,6 a tam ta postreba je skoro totozna co to bralo benzinu, mozna litrik navic. Ta specialni (mozna neni uplne specialni ale neni uplne k bezna) je toroidni nadrz na 70 litru, bezne jsou to 50 L....a to u takovyho auta mi prijde docela malo.....spotrebu mam 16-20 L/100.... podotykam 5,2 V8....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
jako jde to i za 14L dalka....130 po dalnici.....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 čer 2007 19:53
- Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
- Kontaktovat uživatele:
Nejdříve jsem pořídil Range Rover DSE (limited edition - originál s vyšším výkonem), ale po těch peripetiích co jsem si s tím za rok a půl neustálého opravování prožil si skoro dovolím tvrdit, že je snad lepší stré VM a to máme servis.eliott píše:No když jezdíš do 90 km/h tak možná, taky jsem měl několik BMW TDS a taky vím kolik umí spolknout ...ale to už jsme tady probírali
Elliot mi říkal, rozřež to, poprav to..., ale já ne... mám naftu a "ekonomičtější provoz" rád .
Mechanici se mnou už nemluví, jelikož je to pořád vys...é, tak mě nenávidí Nedokáží pochopit jak někdo může koupit za 250t auto a dalších 200t narvat do servisu... a to dělám auta/díly. DSE mě asi nemá rádo, jinak to není možné... Beru jej jako osobní souboj a umím zajít velmi daleko, ale zatím ta mrcha vyhrává Nárazově až 4x týdně tahám auta na vleku..., vždy motor opatrně zahřívám, nikdy mu nedávám víc než musím, vypínám jej až po chvíli co zastavím... Stejně v kanystrech místo nafty vozím vodu, 3x dělaná hlava, neustále natlakované a popraskané hadice a tím odrovnané dva nové chladiče, všechny hadice, různé termostaty, vodní pumpa, viskospojka.... Když počítám počet nechtěných odstávek a otahů, jsem téměř u čísla 20!!!!
Co bylo dále? Na přelomu roku jiný, raději dražší motor se "zárukou" za 42.000 "údajně málo najeto" a po předání, auto které jelo teprve od 2,5T a výše , po sešlápnutí plynu pocit šlápnutí do lejna alespoň od tří medvědů najednou... a nic. Takže jsem se s prázdným plaťákem v kopci nerozjel..., žádný tah (předtím se rozjíždělo okamžitě od nuly - bez legrace do 50km/h "skoro jako má 4,6") tak prý mechanici přehodí původní čerpadlo... než se tak stalo, chtěl jsem jiný motor piánko projet, aby si vše sedlo . Auto pořádně netopilo, teplota se držela nad modrým polem, spotřeba až 16L / 20L na volnoběh Po dalších 30km na dálnici při 90km/h rozsvícení olejové kontrolky, tak hned sjíždím z dálnice, auto při odbočování najednou chcíplo a málem mě ztuhlé řízení poslalo do směrovky Sadská. (vystřelila hadice chladiče oleje a všechen vystříkal ven) S motorem jde otočit, snad není přidřený..., ale musíme na něj opět ze spoda, zkontrolovat šály... Už si s ním nevím rady. Nejraději bych jej zapálil, když už je tak krásně černé od vyteklého oleje. Dám jej nepříteli... Danajský dar - oběsí se.
Už mě nebaví neustálé ohledy na TDS - taková auta při troše větší zátěže musíte mít dvě. Jedno je v servisu a druhé možná jezdí a to ani raději nehovořím o detailech jako nemožné startování za tepla, apod... Všechno kolem, co má motor jezdí, jen můj Range Rover DSE ne a ne. Potřebuji auto do kterého skočím, zapřáhnu třeba vlek s autem a projedu křížem krážem Evropu - DSE toto dlouhodobě nikdy nevydrží.
Naštěstí jsem před koncem roku pořídil 4,6. Nemám rád LPG, ale spotřebu která asi nejde pod 16,5L vítám a neřeším, jelikož udýchané DSE při stejném stylu Praha+dálnice, bere kolem 11-14L, takže jsou to u 4,6 dobře vynaložené peníze, jelikož ušetřím tisíce za odtahovky a už nemám nervy v kýblu zatím......
no to je konecne konstruktivni prizpevek... , ikdyz teda ja v bmw jsem s tim motorem mel problem jen jednou s ruplou hlavou a cerpadlem...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
koukam koukam jak nekdo muze mit takovej pech - ja mel stejnej motor v Bmw a tam mi jednou rupla hlava na dalnici ale to jsem tomu dal - plnej a drzel jsem to asi deset km jinak zadnej problem a v RR nemam problem ale na doraz nejezdim - jede pekne spotreba do jedenacti a to nejezdim 90 a v terenu super jakej ma kroutak na nizke otacky a hlavne az dojde benzin a plyn tak si oseju slunecnici nebo jine svinstvo a budu delat olej a jezdit stale
Já upřímně taky jen jednou.Hlava,čerpadlo,chladič na místě nehody-od Mirka,hadice,termostat........No znáte to.Ale původ závady?Půjčil jsem auto kamarádovy na odtah.A to když jsem auto vezl z německa tak jsem měl hadici od chladiče prasklou a omotanou izolačkou,protože ten co mi to auto prodal ji potřeboval do svého RR.Takto jsem absolvoval 600km.Pokud by to mělo znovu přijít,tak jde z baráku.Upřímně ale jsem jinak nad vísost spokojenej.S tou rychlostí je to tak,víc se na šumavě,ale jezdit nedá.A jestli si mám pořídit jiné auto tak vyzkouším Hummer H 1.motohanz píše:no to je konecne konstruktivni prizpevek... , ikdyz teda ja v bmw jsem s tim motorem mel problem jen jednou s ruplou hlavou a cerpadlem...