Motor 4,6

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#101 Příspěvek od eliott » 24 dub 2008 20:06

Elaborátory jsou užitečné :idea: . Mam to pochopit tak, že problémové proudění se do válce dostává pod hlavou, v místě kde těsnění nepřekrývá spáru mezi vložkou a blokem? Proč tím netrpí steré 8válce? Nebo se o tom nemluví? Kde jsou k sehnání ,,remanufactured" bloky? A kde vložky? Nestačilo by to vyřešit těsněním s menším průměrem pro spalovací prostor?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

#102 Příspěvek od haasan » 24 dub 2008 21:59

eliott píše:Tak motor stále vaří, znamená to, že RTG není schopen trhlinu odhalit. Za to můžou určitě Komouši a Parouback :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: A co na to Jan Tleskač?
Hoj Eliote,nedával jsem pozor tak se ptám znovu,ty jsi rengenoval jen hlavy? může totiž být prasklý i block nebo vložka valců vodní pumpu máž novou?třeba se protáčí po zahřání motoru vrtulka pumpy na hřídely? nebo za to můžou mimozemšťani :P varu zdar
Freelander 1.8 16v

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#103 Příspěvek od Miloš » 24 dub 2008 22:07

Přesně tak.To těsnění to podle mě nevyřeší,protože tam psali že v extremních případech se ty vložky můžou pohybovat i nahoru a dolů,takže by tam to tam stejně šlo.(to zahrdlení tomuhle bezpečně zabrání)Blok jsem zahlídnul sem tam na ebay i novej,ty remanufactured jsou většinou polomotory a to už je za dost peněz.Na vložky Ti pošlu odkaz.Je to z ebay,ale jsou tuším od RPi,nebo jinýho prodejce dílu na RR.

Proč to nedělaj starší motory se vedou dlouhý debaty,ale moje AJ fakt není na takový úrovni že bych si to četl jako pohádku,byť mě to zajímá.Ještě poukazujou na ten novější model,že taky nemá takový problémy,údajně kvůli lepšímu naprogramování se tak nehřeje.S tím souvisí i ten chip od RPi,kterej to má částečně eliminovat.No a nejlepší oprava tohohle motoru je výměna za LS1 :D (To jsem se dočetl,není to můj nápad) Ale na takovýhle nápady nemám čas,byť je to lákavý,výkon téměř šestilitru se spotřebou 4,6...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od eliott » 24 dub 2008 22:12

rentgenoval jsem třetí válec na pravé straně, kde byl zjevný problém, hlavy jsem prohodil, problém stále na stejném válci... :evil: Jak říkám, můžou za to určitě komouši :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
haasan
Příspěvky: 54
Registrován: 21 bře 2008 15:32
Bydliště: Ostrava

#105 Příspěvek od haasan » 24 dub 2008 22:15

Aha,tak už jsem si přečetl Mirkův elaborát a je mi to jasné. moc se mi to ale nezdá,bavíte se o poréznosti vložky válců? Jestli jo tak vložky nemusíte kupovat,nevím teda kolik stojí,nechte si je udělat ja tak řeším všechny opravy motoru kde by byl nutný vybrus použiju staré písty(pokud nejsou uplně mrtvé) nové kruhy a nové vložky a to i do motorů kde vložky nejsou měnitelné třeba DSE vyplatí se to hlavně při opravě jednoho valce pokud zákazník nemá "děngi"všechny motory mi zatím jezdí ani jeden neklekl z důvodů způsobu opravy cena jedné vložky i s prácí je caa1500,-
Freelander 1.8 16v

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#106 Příspěvek od Miloš » 24 dub 2008 22:19

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... T.m240.lVI
Tohle už je skončený,ale podle toho to tam určitě najdeš.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#107 Příspěvek od Miloš » 24 dub 2008 22:22

Právě že se nebavíme o poréznosti vložky,zkus to přečíst ještě jednou.Myslím že při ceně těch vložek nemá smysl experimentovat,ale kdo Ti je za tyhle peníze dělá pokud to není tajný?Třeba bych to někdy využil.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#108 Příspěvek od Miloš » 24 dub 2008 22:32

http://cgi.ebay.co.uk/Range-Rover-V8-4- ... 18Q2el1247
tady je blok,ale není novej,je tam vidět ta top hat flanged vložka na 5tým válci.Podle mě ale lepší řešení je,koupit je všechny (prodávaj se i po jedný) a mít klid.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od eliott » 25 dub 2008 08:09

haasan píše:cena jedné vložky i s prácí je caa1500,-
On je velký rozdíl, ledná-li se o motor řadový, nebo do V, málokde mají vybavení pro úhlové polohování.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět