Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Miloš » 10 pro 2007 19:44

cenda111 píše:Tak mi autíčko už funguje.Včera v Kolíně mi smázli chybu ve smyslu "vysoký tlak v systému" :lol:
A kde v Kolíně si byl?Ve Fordu?

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od discover » 10 pro 2007 20:52

Asi u Wisingera, ne? :lol: :lol: :lol:

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Miloš » 10 pro 2007 22:08

Ptám se možná blbě :D Ale všechno co vím o tomhle autě je to,co jsem se o něm dozvěděl za cca poslední 3 neděle,přičemž téměř neumím anglicky.Takže děláš si ze mě kozy? :D Já se ptal vážně.

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#24 Příspěvek od cenda111 » 11 pro 2007 07:24

Miloš píše:
cenda111 píše:Tak mi autíčko už funguje.Včera v Kolíně mi smázli chybu ve smyslu "vysoký tlak v systému" :lol:
A kde v Kolíně si byl?Ve Fordu?
Koukni se na www.defender.cz je tam kontakt

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#25 Příspěvek od cenda111 » 12 led 2008 12:15

Tak už zase zlobí.Asi nevypíná kompresor.Když chvíli jedu tak mi skočí chyba EAS a začnou všechny kontrolky výšky svítit.Když vypnu klíčky a upustím tlak ze vzdušníku všechno zas funguje do té doby než se to zas přefoukne.Na giagnistice mi řekli vysoký tlak v systému.Je zajímavé,že když upustím tlak tak to začne fungovat bez giagnostiky.Neví někdo po čem jít?

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od MartinMM » 12 led 2008 13:30

cenda111 píše:Tak už zase zlobí.Asi nevypíná kompresor.Když chvíli jedu tak mi skočí chyba EAS a začnou všechny kontrolky výšky svítit.Když vypnu klíčky a upustím tlak ze vzdušníku všechno zas funguje do té doby než se to zas přefoukne.Na giagnistice mi řekli vysoký tlak v systému.Je zajímavé,že když upustím tlak tak to začne fungovat bez giagnostiky.Neví někdo po čem jít?
zacal bych s kompresorem jestli vypne , staci to odkrytovat a cekat jak se nafouka okruh zda vypne - je teda divne ze kdyz ti naskoci chyba tak ji nemusis mazat na pocitaci - to se me nestalo ale jestli jim to hlasi vyskoky tlak tak co by mohlo byt spatne a coz casto byva snimac tlaku - urcuje vypnuti kompresoru ci drzi tlak v systemu - me nefungoval vubec tak mi to nekdy prefouknul a skocila chyba a nedrzel tlak tak sem rano vzd deset minut foukal - na devadesat procent to bude asi ono . Casta zavada u RR. lidi to nevi a bcas skoci chyba tak se odmazne a jede se dal - bohuzel ti to nepovi ani v servisu

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#27 Příspěvek od cenda111 » 13 led 2008 13:18

Díky,kouknu jestli vypíná ten kompresor.Ten snímač tlaku najdu kde?A kde se dá objednat a kolik stojí?Vyměním ho a uvidím co dál.Díky

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od MartinMM » 13 led 2008 13:23

cenda111 píše:Díky,kouknu jestli vypíná ten kompresor.Ten snímač tlaku najdu kde?A kde se dá objednat a kolik stojí?Vyměním ho a uvidím co dál.Díky
snimac tlaku je v v casti jak je kompresor .- takz ventylovy blok - stoji 3500 mozna od eliota i min ale jestli ho sam vymenis nevim nevim ja sem si na to netroufnul musi se rozdelat cela nyvelace je to nekde od spodu

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#29 Příspěvek od cenda111 » 15 led 2008 09:41

Díky,nějak to pořešim.

Odpovědět