Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu

#1 Příspěvek od cenda111 » 25 lis 2007 11:54

Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu

#2 Příspěvek od erik » 25 lis 2007 13:21

cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Stejny problem ma Roman z BA.. 00421905716531, ale taky si nevi rady.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu

#3 Příspěvek od RB » 25 lis 2007 13:57

cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Doporučuji diagnostiku,nejdříve.Můj mechanik na ni pojede př výkend do německa,kde dělal.Jede tam s mojim RR a veze s sebou PC od jiných RR na vyčištění.Pokud máš zájem jet s ním,dej vědět na wildstyle@seznam.cz domluvíme se.Jsme z Prachatic a máme to tam 130km.
RB

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MartinMM » 25 lis 2007 16:30

Tak stim sem si uzil sve :D prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#5 Příspěvek od RB » 25 lis 2007 18:27

MartinMM píše:Tak stim sem si uzil sve :D prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce
Ta pojistka je v zadní trakci toho kompresoru.Většinu věcí máme,včetně měchů.RB

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MartinMM » 25 lis 2007 19:20

No pruser je ten ze mi trvdili v AMT nesmyli a asi nejvic mi poradil eliot , menil jsem vse co mi rekli tak mam vymenene vse mimo ventyloveho bloku a ten bych chtel dat jinej na zlousku jestli uz budu mit konecne pokoj tak to ted akorat ladim za nejakej ztarsi - jelikoz 40 tacu za novej nedam

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#7 Příspěvek od cenda111 » 25 lis 2007 23:04

Kompresor funguje,prostříkal jsem všechny konektory včetně čidel výšky vozu.Zítra jedu do Kolína na diagnostiku,tak uvidím co dude dál.Chci se zeptat, když se najde vadný spoj a příčina se odstraní,musí se chyba vymazat jinak jí to pořád hlásí že?Díky za odpovědi

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MartinMM » 25 lis 2007 23:44

Presne tak , chyba se musi smaznout , mechy ti drzi dobre??

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#9 Příspěvek od cenda111 » 26 lis 2007 17:08

Měchy drží,včera to kleklo a dneska to ještě není na dorazech.Když to natočim tak to má snahu se zvedat.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MartinMM » 26 lis 2007 19:05

tak jestli ti mechy pred tim normalne drzeli tak muzes vyloucit prehrati kompresoru, me nez jsem dal nove predni mechy auto spadlo na predku po par minutach a v zime jak mech stvrdnul tak to fucelo kolem , mel jsem oba dva mech ustrelene ale v AMT me tvrdili ze to tak je bezne tak jsem to neresil ale kdyz to fuci tak muze odejit brzo kompresor jelikoz neustale dofoukava coz asi nebude tvuj problem - doufej ze to bude nejake cidlo vysky - vic ti povi na diagnostice. Vymena na pockani kdyz jej maj

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eliott » 26 lis 2007 23:41

Pokud se má snahu zvedat, může to být jen ''pístní kroužek'' v kompresoru. Když nastartuješ, začne to svítit hned, nebo po chvíli?

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#12 Příspěvek od RB » 27 lis 2007 00:03

MartinMM píše:No pruser je ten ze mi trvdili v AMT nesmyli a asi nejvic mi poradil eliot , menil jsem vse co mi rekli tak mam vymenene vse mimo ventyloveho bloku a ten bych chtel dat jinej na zlousku jestli uz budu mit konecne pokoj tak to ted akorat ladim za nejakej ztarsi - jelikoz 40 tacu za novej nedam
Nevolal jsi mi náhodou přez Eliotta kvůli zapůjčení toho nivelačního bloku?
RB

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MartinMM » 27 lis 2007 00:18

JJ volal pocitam dalsi tyden se ozvu nestiham nestiham nestiham ale pocitam stim at uz mam konecne snad pokoj

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#14 Příspěvek od cenda111 » 27 lis 2007 21:50

eliott píše:Pokud se má snahu zvedat, může to být jen ''pístní kroužek'' v kompresoru. Když nastartuješ, začne to svítit hned, nebo po chvíli?
Začne to blikat hned jak zapnu klíček a když to nastartuju začne to po chvíli už jen svítit

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od eliott » 27 lis 2007 22:17

Když to natočim tak to má snahu se zvedat
Jak jsi myslel tohle?

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#16 Příspěvek od cenda111 » 30 lis 2007 09:53

Tak mi autíčko už funguje.Včera v Kolíně mi smázli chybu ve smyslu "vysoký tlak v systému" :lol:

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od MartinMM » 30 lis 2007 10:32

to bylo u me taky posledni mazani - nizky a vysoky tlak ale ted jestli to budou i nejak opravovat ?nebo az ti to zas nekdy skoci , treba nekde na cestach tak to aby si clovek fakt nainstaloval do okruhu baipas na pumpicku celkem o tom uz dlouho premyslim :D

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#18 Příspěvek od cenda111 » 03 pro 2007 12:58

Už mám na tlakové nádobě ventilek,až se mi to stane příště, tak si měchy dofouknu v poho.Při téhle závadě cívky pustily vzduch do měchů,ale kompresor nefungoval.

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od 1960SeriesII » 03 pro 2007 13:01

Jééé, ty jsi Kutnohorák, to je paráda, to se můžeš v březnu přijet podívat na Birmabright Weekend do kempu Santa Barbara :wink: Nemáš sice správný vůz, ale hned po mě to budeš asi mít nejblíž :)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od MartinMM » 03 pro 2007 13:34

cenda111 píše:Už mám na tlakové nádobě ventilek,až se mi to stane příště, tak si měchy dofouknu v poho.Při téhle závadě cívky pustily vzduch do měchů,ale kompresor nefungoval.
myslis ze to tak bude fungovat?? podle me dostupnych informacich to neni dobre reseni , muze se stat neco ve ventilovem bloku nebo se snimacem vysky a nepusti te to , resi se to tak ze na hadice co jdou do mechu od ventiloveho bloku se da neco jak baipas a kazdej mech si dofoukas pumpickou podle libosti - chci si to poridit tak pak dam vedet :D

Odpovědět