Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Stejny problem ma Roman z BA.. 00421905716531, ale taky si nevi rady.cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Nefunkční pérování u P38 - prosím o radu
Doporučuji diagnostiku,nejdříve.Můj mechanik na ni pojede př výkend do německa,kde dělal.Jede tam s mojim RR a veze s sebou PC od jiných RR na vyčištění.Pokud máš zájem jet s ním,dej vědět na wildstyle@seznam.cz domluvíme se.Jsme z Prachatic a máme to tam 130km.cenda111 píše:Zdravím všechny,tak se mi už RR taky projevil.Hlásí mi to ''EAS FEHLER'' takže chyba nějaké řídící jednotky?Když nastartuju tak kontrolky výšky blikají,kompresor nejde,prostě nic nefunguje.Umí tady v ČR někdo pořádně diagnostiku?Díky za rady
RB
Tak stim sem si uzil sve prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce
Ta pojistka je v zadní trakci toho kompresoru.Většinu věcí máme,včetně měchů.RBMartinMM píše:Tak stim sem si uzil sve prvne diagnostiku jen jestli se ti auto i sfouklo tak snim jet nekam dal je opruz a tak se nekde vymlet - nebo jet tak do sedesat km v hod, na diagnostice ti zjisti pricinu ale problem je ze jim tam vetsinou skoci vic chyb v poradi po sobe - cidla vysky , kompresor , a neco v e ventylovem bloku. me to zacali postupne menit od cidel pres kompresor az jsme se dostali k cidlu tlaku ve ventylove hlave , byl ale problem i s prednimi mechy ktere uchazeli a kompresor se nekdy prehral a prej nejaka pojistka ho vypla a uz tam byla chyba , tak drzim palce
tak jestli ti mechy pred tim normalne drzeli tak muzes vyloucit prehrati kompresoru, me nez jsem dal nove predni mechy auto spadlo na predku po par minutach a v zime jak mech stvrdnul tak to fucelo kolem , mel jsem oba dva mech ustrelene ale v AMT me tvrdili ze to tak je bezne tak jsem to neresil ale kdyz to fuci tak muze odejit brzo kompresor jelikoz neustale dofoukava coz asi nebude tvuj problem - doufej ze to bude nejake cidlo vysky - vic ti povi na diagnostice. Vymena na pockani kdyz jej maj
Nevolal jsi mi náhodou přez Eliotta kvůli zapůjčení toho nivelačního bloku?MartinMM píše:No pruser je ten ze mi trvdili v AMT nesmyli a asi nejvic mi poradil eliot , menil jsem vse co mi rekli tak mam vymenene vse mimo ventyloveho bloku a ten bych chtel dat jinej na zlousku jestli uz budu mit konecne pokoj tak to ted akorat ladim za nejakej ztarsi - jelikoz 40 tacu za novej nedam
RB
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
myslis ze to tak bude fungovat?? podle me dostupnych informacich to neni dobre reseni , muze se stat neco ve ventilovem bloku nebo se snimacem vysky a nepusti te to , resi se to tak ze na hadice co jdou do mechu od ventiloveho bloku se da neco jak baipas a kazdej mech si dofoukas pumpickou podle libosti - chci si to poridit tak pak dam vedetcenda111 píše:Už mám na tlakové nádobě ventilek,až se mi to stane příště, tak si měchy dofouknu v poho.Při téhle závadě cívky pustily vzduch do měchů,ale kompresor nefungoval.