Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#281 Příspěvek od Mattyfu » 03 říj 2014 17:32

Ahoj Mirko

Nějaké pokroky? Pověz mi, čím měříš ten tlak paliva a je možnost ho na 3,9 manuálně nastavit?
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#282 Příspěvek od Mirko » 03 říj 2014 19:04

Range čeká už nějakou chvíli na opravu těch drobností, které jsem zmínil (těsnění svodů, ložisko, čerpadlo benzinu), příští týden by snad měl být ready. Stejně teď chystám trasu a na to používám starého.
Tlak benzinu jsem měřil na vloženým T-kuse za filtrem u zadního kola. Koupil jsem na to speciální polský přístroj, se kterým jsem následně mrskl o zeď a půjčil si od mého mechanika. Manuálně nastavit nejde, ale lze vyměnit stávající omezovač tlaku benzinu vzadu na sání za nastavitelný.

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#283 Příspěvek od Mattyfu » 15 říj 2014 18:03

Jsi mě nepotěšil,páč přesně tohle jsem tušil, ale zkusím vyměnit palivák a pořádně Čárlse protáhnout, po 450 km v kuse se startování zkrátilo na polovinu a i spotřeba mi přišla lepší, vychází na cca 19l/100 LPG což je skoro zadara.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#284 Příspěvek od teslo » 02 bře 2015 11:21

Hybeme sa :-)
Kluka na mieste :-)
Přílohy
20150228_202659.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#285 Příspěvek od teslo » 03 bře 2015 16:18

diely sa postupne zo skatuliek presuvaju do bloku :wink:
Přílohy
20150218_133116a.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#286 Příspěvek od Mirko » 03 bře 2015 16:22

No konečně to u tebe nabírá nějaké obrátky :mrk
Kde objednáváš? Taky V8tuner?
Já už taky chystám opět další zásah do mé 4,6ky ale to asi až ty skončíš.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#287 Příspěvek od teslo » 03 bře 2015 16:25

teslo píše:
Mirko píše:... povodna predstava bola, ze to spravim medzi sviatkami...asi to vyjde na vianoce 2014 :wink:
:lol:
od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:

Ano, V8tuner
HC 4.0 piesty z ebay-u.
Disco1 serpentine front end od Mikyho.
A Thor sanie este uvidim odkial, ale to bude az faza 2 :-)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#288 Příspěvek od Mirko » 03 bře 2015 16:43

Ty 4,0 písty jsem teď taky aktuálně řešil, poněvadž mě stejně čekají kroužky a možná mi jeden píst klepe.
Chtěl jsem tedy kombinovat plechové těsněné pro starší hlavy a HC písty z 4,0, což by mělo výsledek komprese nad 10,00.
Nicméně mi Paul z V8tuner napsal, že plechové těsnění a 4,0 písty nemusí s ostrou vačkou už fungovat, že by se to mohlo potkat. A druhá věc je, a to mám také ze dvou zdrojů - prostě sundej něco z hlav, maximálně milimetr je možný a výsledek je údajně velmi slušný ale smrt pro nepřevložkovaný motor.
No u mě zřejmě vyhraje pouze plechové těsnění a hotovo, mám s ním na 3,9kách dobré zkušenosti a rozdíl v kompresním poměru je téměř 0,5, takže prakticky stejné jako HC písty a kompozitové těsnění.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#289 Příspěvek od teslo » 03 bře 2015 17:12

mne prave tie piesty Paul pre ucel, ktory som mu popisal(4.6, high compression, ostrejsia vacka, rhoad hydrostely, thor sanie, vyfuk janspeed, zvody 4-1, automat, vyuzitie RRC :chuckle) odporucil. Tak hadam to bude OK. Z hlav som velmi davat dole nechcel, aby som nezmenil nastavenia vahadiel ventilov.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#290 Příspěvek od Mirko » 03 bře 2015 17:20

Ty taky dáváš kompozitové těsnění, takže HC písty budou OK, jen asi desetinásobně dražší řešení :mrk A ty vahadla bys měl s ostřejší vačku stejně podkládat, docela jsem koukal, kolik jsem tam musel narvat, aby mi to zase vše sedělo v mezích tolerance hydroštelů.
S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#291 Příspěvek od teslo » 03 bře 2015 17:43

Mirko píše: S těma Rhoad hydroštelama jsi mě teď nahlodal, jak jste na ně došli?
maju ich na stranke a zaujal ma pri nich popis, ze pomozu "spodku" a to je prave kam sa moje snahy uberaju - krutak :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#292 Příspěvek od DanoDEF » 03 bře 2015 18:14

teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:
... ale jun 2015 stihas nie ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#293 Příspěvek od teslo » 04 bře 2015 16:12

DanoDEF píše:
teslo píše:od povodneho odhadu som ustreleny iba par mesiacov :lol:
... ale jun 2015 stihas nie ?
:ty jeden...:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

fik17
Příspěvky: 9
Registrován: 30 říj 2008 21:00
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#294 Příspěvek od fik17 » 15 bře 2015 11:38

Zdar borcí.
Trochu mimo téma.Scháním pístní kroužky o průměru 94x1.2mm kompresní a 94x3 stírací.Poradíte na kterém motoru se tyto kroužky nachází??Potřebuji je pro motor ROTAX.Díky.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#295 Příspěvek od teslo » 19 bře 2015 16:12

Ahoj, to Ti neporadim, ale mozem dnes zmerat tie pre Rover V8...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

fik17
Příspěvky: 9
Registrován: 30 říj 2008 21:00
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#296 Příspěvek od fik17 » 22 bře 2015 12:59

Obrázek1.jpg
Nakonec jsem sehnal podle rozměru.Je to z nějaké 3.9

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#297 Příspěvek od teslo » 23 bře 2015 10:22

:yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#298 Příspěvek od teslo » 27 bře 2015 17:19

piesty z 4.0 HC su uz doma a macaju sa v "cistiacej lazni"... :wink:

asi som sa rozhodol hlavy zgeneralkovat kym su komplet rozhodene...takze caka ich kontrola, prip. zrovnanie a vybrus ventilov :wink:
Naposledy upravil(a) teslo dne 30 bře 2015 10:05, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#299 Příspěvek od Mirko » 27 bře 2015 18:09

:yes
Já jsem zrovna poslal druhou sadu hlav taky na zabroušení ventilů. Budu tu vyšší kompresí nakonec jen řešit plechovým těsněním. Začal mi ale zlobit snímač klapky, hází mi to chybu v ECU a dle Marka Adamse už nové nejsou a Číny jsou nepoužitelné.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#300 Příspěvek od Mirko » 08 čer 2015 17:29

Po nějakém čase zase upřesnění stavu věcí:
Nový snímač klapky jsem nakonec sehnal originál Lucas. Poté jsem se chvíli věnoval diagnostice motoru, jelikož volnoběh se mi zase zhoršoval. Zjistil jsem, že stepper motor začal blbnout, když se hodně ohřál. Jiný stepper motor závadu vyřešil, ale díky diagnostice nyní vím, že se snaží k dosažení požadovaného volnoběhu zcela uzavřít, což by neměl. Někde tedy ještě je chyba a po dnešním telefonátu s Markem Adamsem mám prozkoumat polohu klapky plynu a případně drobnější místa nasávání falešného vzduchu, i když test pomoci čističe brzd už nic nenaznačoval. Studený jinak nyní krásně ševelí, konečně tak, jak by měl.
Co vím, tak Erik už taky pokročil a jeho 4,6-ka v Classicovi už jezdí. Těším se na brzké porovnání.
Jinak má Beluga už taky navýšené tažné na 3,5t a dotáhla před nedávnem bez problému staršího bráchu.

Odpovědět