RR prý SUV

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

RR prý SUV

#1 Příspěvek od cenda111 » 08 lis 2007 07:47

Tohle jsem si teď přečetl.Ten novinář by se měl stydět,nazvat RR nějakým SUVem :evil:

Range Rover R: turbo V8 a hromada výkonu navíc

Informace z května letošního roku nyní nabírají na konkrétnějších podobách. Na jaře jsme vás informovali o nové verzi Range Roveru, která by se měla postavit na vrchol své modelové řady. Starší kompresorem přeplňovaný osmiválec má být nahrazen novějším a výkonnějším.

Automobilka v současnosti testuje Range Rover s motorem 5,0 V8, který je opět přeplňován, ovšem výkon má dosahovat hranice 500 koní a točivý moment 650 Nm. Výkon by tak byl u této vrcholné verze zhruba o 100 koní vyšší točivý moment by povyrostl o zhruba 100 Nm.

Nový Range Rover R s tímto motorem má zvládnout stovku za 6,5 s a má dosáhnout maximální rychlosti 240 km/h. Až se tak stane skutečností a tento model se začne prodávat, zařadí se RRR mezi nejvýkonnější SUV současnosti.

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MartinMM » 08 lis 2007 08:01

No jestli se to trosku neblizi pravde , co ja vim tak prej novej RR ma nezavisle zaveseni kol coz do terenu na delsi dobu a aby to neco vydrzelo ?? Stara klasika je proste stara klasika

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od cenda111 » 08 lis 2007 08:09

Soulasim,že ta náprava vypadá jako hrachovina,nevim proč to a kolik to vydrží.Pajero to má taky tak.

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#4 Příspěvek od cenda111 » 08 lis 2007 08:37

Bude to pohodlnější,ale trvale do terénu to dostane na pr..l ,generálka nehorázný peníze.Halt se počítá s tím,zě RR je víc na silnici.A kdo chce auto trvale do terénu koupí si Defa.Ale SUV je pro mě spíš Panda 4x4,nebo Scénic 4x4.Nebo ne,teď nevím........

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MartinMM » 08 lis 2007 11:13

Mas pravdu RR- straci novou radou krasu auta do terenu i na silnici - jeste ze nemam financ na novej model :D ted premyslim jeste o starem klasikovy a predelat ho jako pohodlne auto do terenu - zvednout, obout, navijak, plechy na spodek , snorchl , a muze se vyrazit :D :D :D

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#6 Příspěvek od cuisine » 08 lis 2007 17:33

no to se dostáváme zase do té debaty co se suv a co offroad ... podle mě to se to dá těžko rozdělit např. jen podle způsobu zavěšení kol ...
osobně si myslím že offroad je auto který je konstruovaný pro pravidelný provoz v terénu, zatímco suv je auto které je více méně všestranné s tím že se s ním dá občas zajet do terénu resp. lehkého terénu jak některá média říkají polní cestě ...

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od OC » 09 lis 2007 19:36

Technická připomínka: nezávislé zavěšení má kupříkladu Hummer* :)

Ne že bych byl pro něj nějak extra zaujatý, naopak odjakživa tvrdím, že osa je osa (a jsem rád, že můj Rangie je má). Ale zjevně to jaksi není pro kvalitní teréňák podmínkou bezpodmínečně nutnou :)

* Samozřejmě míním H1, to ostatní od H2 nahoru už nejsou Hummery, kupříkladu H2 je hnusně překapotovaný Chevy :)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Odpovědět