Stránka 28 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2017 07:31
od Lukasino
Ahoj,
mám prosbičku, na L322 rv2002 s M62 se mi vždy cca po 5km rozsvítí ABS/ES/podvozek. Kontroloval jsem to diagnostikou a jediné co mi přijde, že to může způsobovat je podvolantový kroužek. Když je volant a kola rovně, on ukazuje cca -30°.

Dá se to nastavit bez velké diagnostiky, nebo musím někam zajet? Bohužel v rozumném okolí tu o žádné nevím (cca 50km všemi směry).

Myslel jsem, že když odpojím baterii a poté zatočím volantem do krajních pozic, tak že se to načte samo, ale zkusil jsem to několikrát a výsledek je stále stejný. Zkusil jsem i kroužek vyměnit, ale i ten druhý, který je stopro OK ukazuje to samé :mrgreen:

Moc díky za navedení ;)

L.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2017 11:44
od gregori
Ahoj, když mě loni v Brně u Hodbotě (bývalý autorizovaný LR) tvrdili, že mám špatný angle senzor (nemohli se prý kvůli němu napíchnout na diagnostiku), tak že nový se vždy musí nastavit nakódovat na origo diagnostice. Teoreticky by to mohla zvládnout i diagnostika na X5, ne?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2017 16:13
od Lukasino
Díky za info, tak musím někoho sehnat. Doufal jsem, že to půjde udělat přes X5, ale co tu má servis jejich diagnostiku, kde to běžně nastavují na koncernu, atd. tak to ani přes X5 nenašli :-(

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 lis 2017 18:19
od tom199
Jestli jsi příští neděli doma, můžeme to zkusit IIDčkem, snad to není funkce locknutá na VIN, budu se vracet z Milovic...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2017 07:55
od Lukasino
Měl bych být, kdyby jsi měl chvilku a cestu kolem, tak by to bylo skvělé :wink: Moc díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2017 15:11
od gregori
Nevíte, co má tento L322 za disky a pneu? Díky

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2017 16:45
od Lukasino
Podle mě to jsou originální 18ky z D3, ale pneu netuším.

Edit, tak je to tak. Tady to řeší taky
http://www.rangerovers.net/forum/#/topics/22035

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2017 19:34
od tom199
Pneu bych tipnul nějaké Coopery...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2017 19:46
od Paczqo
vypada to na Cooper Zeon LTZ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 lis 2017 22:59
od gregori
Opravdu to vypada na 18" Discovery disky. Máte s podobnýma pneu někdo zkušenosti v běžném provozu?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 lis 2017 07:34
od Lukasino
Já jezdil celoročně tyhle Generaly Grabbery a byl jsem spokojen, v létě v pohodě, terén co jsem potřeboval taky v pohodě (samozřejmě to není do velkého bláta) a přes zimu jsem s nimi také neměl problémy.

Samozřejmě, že na léto je lepší letní, na zimu zimní a do terénu MT, ale kdo by pořád přehazoval ty disky :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 lis 2017 18:58
od kominarbs
Zdravím chcel by som poradiť pri kúpe RR na čo si dať pozor prečítal som tu toho viac než dosť ale aj tak sa chcem opýtať. Mám záujem o RR ročnik okolo 2007-2008 s motorom 3.6 tdv8 naftak s kilometrami okolo 230000-250000 na čo si dať pozor najviac?

Zvolávačka na kardan sa týkala aj týchto modelov?
je lepšie hladať auto s vymenenou prevodovkou alebo pri tomto motore boli prevodovky dobré?

A nejaké vady s ktorými pri tomto modeli rátať? samozrejme mechy to je klasika s tým rátam.

ďakujem

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 lis 2017 20:10
od libovka
Neni tu někdo kdo měnil loziska v zadní diferenciálu na L322 4,4 jaguar?
Potřeboval bych vědět velikost ložisek.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 lis 2017 15:09
od fajfka
Zdravím zde přítomné,
stal jsem se minulý týden majitelem L 322,motor BMW V8 4,4 benzin, nikdy nezaplynováno. Podle VIN vyrobeno 12/2002,nové koupeno v Česku. I když jsem měl dobré předsevzetí před koupí auto nechat odborně prohlédnout dopadlo to jako obvykle. O RR jsem věděl houby, něco málo jsem měl načteno,ale chtěl jsem ho. Poslední dvě auta co jsem kupoval byly šestiválce ( pořád je v rodině máme ), nutně muselo dojít na osmivál, dokud je aspoň někdo dělá. Takže jsem ho prolez,stejně jsem nevěděl na co koukám ( těch čudlů ), projeli jsme ho ( ten zvuk! ) a že ho beru.
Pak došlo na prohlídku v DEF TEC. Žádná tragedie se nekonala, jasně že se něco našlo, ale to auto by s malou péčí prošlo technickou. Chod motoru se mechanikovi líbil, automat taky v pořádku. Auto šlo dolu i nahoru ( to už trvalo trochu dýl, ale dojelo ).Neminula mne klasická závada zámku. Na dálku klíčem OK,ale klíč v zámku- otáčí se a nic. Klíč ze začátku aspoň odemykal když jsem dálkou zamykal, teď už nereaguje vůbec .Taky je hodně zaolejovaný spodek motoru a převodovky. Už jsem objednal Stop Leak a pak to nechám umýt. Teprve potom mě napadlo,že hodně by mohlo pomoct zakrytování. Stěrače světlometů jsou mrtvý, mechanik říkal,že by to bylo drahý. Z jedné trysky ostřikovače ( taková rozebiratelná kostička ) stříká voda do motoru, ale na přední sklo taky . Vede k tomu kabel,nebo se pletu? Chladič,zdá se, drží. A dejte si nějaké peníze stranou, pane, brzy to budou kotouče a destičky, my doporučujeme origo.....

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 lis 2017 15:37
od libovka
Stop leak a dekly pod motor .......to je řešení tekoucího oleje z agregátů. :Ale fuuj: Někdy si říkám jestli jsem do tý školy nechodil zbytečně.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 lis 2017 16:33
od gregori
Nebylo by lepší zjistit, kde olej prosakuje? Mě třeba prosakuje u předního gufery kliky, takže jak budu dělat rozvody, vyměním a snad bude pokoj.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 pro 2017 11:22
od Lukasino
Neporadí někdo, zda je možné koupit nové O kroužky k předním měchům (mezi měch a tlumič)? Mám jeden měch přendaný a lehce upouští (cca za týden klesne úplně). Tak to chci zkontrolovat a když už to bude venku, raději bych tam dal nové... Předpokládám, že nebude problém koupit někde podle rozměru, ale to zjistím, až je vyndám což není moc praktické :mrgreen:

Děkuji
L.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 bře 2018 23:27
od Dobrák
Dobrák píše: 09 říj 2017 22:31 Ahoj pánové, možná jsem přehnaně starostlivej, ale minulej tejden při delší cestě s dost naloženým autem mi pri akceleraci v rozmezí otáček cca 1850 - 2050 zavibrovalo něco na pohonu , vzhledem k tomu že se jedná o 3.0d s najetejma 190tkm. tak okamžitě myslím na převodovku. Vibrace byla podobná jak kdyby se trochu přidusil motor .. něco jak kdyby to prostě špatně stríklo naftu... udělalo to párkrát a to vždycky při mírné akceleraci z těch cca 1850 otáček, když se to dohrabalo k těm cca 2000.

Nemáte někdo nápad co to je ?

pokud je to převodovka, mám jí dojezdit až se "zastaví" a neřešit nebo rovnou řešit co s tím protože "doježděním" bych mohl podělat spoustu dalších věcí atp. ?

Kde je kdyžtak dobrý na moravě nechat převodovku udělat a co se tam valstně mění nebo spíš pokazí ? :)

Díky moc za nápady.
Dobrák

Tak asi bych dal zapravdu Kokeškovi, vypadá to na vstřik, občas se mi to projevilo teď už i při jinejch otáčkách a i na rovince. Jediný k čemu mi to jde nejlíp přirovnat je když jsem měl LPG a byl vadnej vstřikovač a zacukávalo to. Kolik by měla žrát cca 3.0d ? Mám spotřebu cca 12,8 l. a moc to netáhne a pod plynem zakouří, najeto 200tkm ...

Jde to nějak jednoduše diagnostikovat ?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 bře 2018 06:59
od Kokesek
Ano postupne je odpojuj a jezdi vzdy jen na pet valcu. Pripoj diag a podivej se na korekce jestli nahodou na volbobeh neuvidis vyraznou odchylku. Ale tyhle vstriky jsou vetsinou ko pri 1800-2200ot. Coz se na volbobeh neprojevi a korekce se daji merit pouze pri volnobehu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 bře 2018 08:09
od pan klobouk
Já mám dlouhodobou spotřebu 10,3 L. Na víc jak 10,8 jsem nikdy nešel. Ale jsem takove defenzivní jezdec. Moc to nehoním. Kdysi mě taky trochu blbnul vstřik, tak jsem přešel na vervu + a od té doby mám klid, dokonce se upravili i hodnoty.