Stránka 26 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 12:26
od Larva
Jojo, vaše video jsem už viděl. Pěkný
Co udělal tatínek?
Terén mi moc lehčí nepřišel. Odkud jsi?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 16:20
od OC
Mně se vždy nejvíc líbilo tohle (6:20 a dále), je to takové pohodové, všichni ostatní tam dělají, jako kdyby to bylo nějak obtížné nebo co
https://www.youtube.com/watch?v=oUGOgF4UgsY
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 20:27
od Larva
Já žádná videa nemám, jen pár obrázků z našich drobných zapadnutí
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 20:43
od Maxsel
Larva píše: ↑25 dub 2017 20:27
Já žádná videa nemám, jen pár obrázků z našich drobných zapadnutí
To ale s tématem RR L322 moc nesouvisí, ne?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 20:49
od Larva
No myslím že jo. Jen že potřebuji trochu odolné auto, tak jestli s RR do takových akcí můžu počítat
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 20:58
od Lukasino
LR / RR toho zvládne opravdu dost, chce se toho jen nebát a umět jezdit
Samozřejmě je potom otázka spolehlivosti, například oproti LandCruiseru 100/200, což je podle mne jediné srovnatelné auto, ale to je opět úplně jiný svět, stejně jako je rozdíl mezi RR a RRS (a neříkám že lepší nebo horší, prostě jiný).
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 21:15
od Larva
Viděl jsem a četl pár nepěkných recenzí - elektronika pořád zlobí při ježdění v terénu, apod. Jak jsem již psal, utekl jsem od Mitsubishi, protože při opravdu poctivém servisu a slušném zacházení jsem 2x dojel na kliku a to vždy v rozpětí 200-250 tis. km.
Bohužel jezdím dost (cca 45 tis. km/rok), tak mi auto vždycky rychle zestárne. No a nerad bych stál pořád v servisu. Koukal jsem původně po Discovery, ale od šestiválce mě všichni odrazují.
Díky všem za rady.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 21:23
od Lukasino
Discovery neznamená jen diesel
Ad elektronika, není to tak hrozné co se říká. Někdy si možná žije trochu vlastním životem, ale to bych neviděl jako chybu, spíš jako vlastnost
Stejně záleží na kusu a na štěstí, nové to kupovat předpokládám nechceš a u 10 let starého auta už budou určité předpoklady podle předchozího používání, servisování, atd. Stejně jako u každého jiného auta.
Co se praktičnosti týká, D3/4 nemá konkurenci a v kombinaci s benzínovým motorem je to hodně zajímavé auto. L322 je jiná, ne lepší, ne horší, prostě jiná. Chce se to svézt a řešit něco konkrétního.
A v neposlední řadě to jsou gumy, sebelepší auto na sjetých letních bude k ničemu...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 dub 2017 21:51
od Larva
Benzín nechci. Musel by to být sporák (LPG) a to se mi nelíbí. Asi mě tady možná někdo vykáže, ale kdybych kupoval nové a benzín, tak skočím po Nissanu Armada z US.
Je mi jasný, že třeba 7-10 ti leté auto nebude bez oprav. Ale rád se omezím na destičky, filtry, kotouče a běžné provozní věci.
Díky. Určitě se někde pokusím vnutit ke svezení.
Jo a sjeté gumy nejsou špatné. Člověk aspoň nevěří na zázraky a nepouští se do větších akcí
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 kvě 2017 20:19
od Maarty82
Vejdou se pneumatiky 265/70/17 ?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 kvě 2017 08:06
od Lukasino
Podle tohodle se 275/65/18 vejdou, takže v případě 17" se musí vyjít podle mě taky, pokud bude zachované ET
"275/65R18: This is 32+ inches in diameter, more than 2 inches over stock, and is pushing the limits of what will fit without vehicle modifications. "
http://www.rangerovers.net/outfitting/t ... #mkiiiover
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 kvě 2017 11:35
od Maxsel
A půjdou 17" disky přes brzdové třmeny?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 kvě 2017 11:38
od Lukasino
Na TD6 jsem 17" zkoušel a bylo tam ještě místo.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 kvě 2017 20:18
od low
clanek
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 kvě 2017 21:42
od Maxsel
No, pár věci by si měli odborníci ještě dostudovat (např. V8 4.4 od BMW má válce s nikasilem, bez něj jsou "až" Jaguary) a v bloku o motorech zapomněli na TDV8. Zmiňují ho jen v sekci jak šel čas. Přitom (i přes nějaké mouchy) jde o nejzajímavější variantu s pohledu výkon/spotřeba. Kde a kdy to vyšlo?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 kvě 2017 21:44
od low
Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 kvě 2017 07:43
od pma1
Larva píše: ↑25 dub 2017 20:49
No myslím že jo. Jen že potřebuji trochu odolné auto, tak jestli s RR do takových akcí můžu počítat
A ten pathfinder stojí za prd?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 kvě 2017 09:06
od jungle
Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem
Článek vyšel ve světě motorů číslo 11/2013 více v případě zájmu přes SZ.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 03 čer 2017 13:08
od gregori
Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?
A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?
Díky,
M.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 03 čer 2017 15:56
od Maarty82
Čus. jake zadní kotouče a desky na zadek ?
Jsou dva rozměry
Ate Trw jine?
Brát to budu v Kelly , ale nerad bych tam jel dvakrát
Je to na Td6 rv 04 díky