Stránka 26 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 12:26
od Larva
Jojo, vaše video jsem už viděl. Pěkný :-) Co udělal tatínek? :-)
Terén mi moc lehčí nepřišel. Odkud jsi?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 16:20
od OC
Mně se vždy nejvíc líbilo tohle (6:20 a dále), je to takové pohodové, všichni ostatní tam dělají, jako kdyby to bylo nějak obtížné nebo co :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=oUGOgF4UgsY

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 20:27
od Larva
Já žádná videa nemám, jen pár obrázků z našich drobných zapadnutí :-)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 20:43
od Maxsel
Larva píše: 25 dub 2017 20:27 Já žádná videa nemám, jen pár obrázků z našich drobných zapadnutí :-)
To ale s tématem RR L322 moc nesouvisí, ne?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 20:49
od Larva
No myslím že jo. Jen že potřebuji trochu odolné auto, tak jestli s RR do takových akcí můžu počítat :grin:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 20:58
od Lukasino
LR / RR toho zvládne opravdu dost, chce se toho jen nebát a umět jezdit :wink:

Samozřejmě je potom otázka spolehlivosti, například oproti LandCruiseru 100/200, což je podle mne jediné srovnatelné auto, ale to je opět úplně jiný svět, stejně jako je rozdíl mezi RR a RRS (a neříkám že lepší nebo horší, prostě jiný).

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 21:15
od Larva
Viděl jsem a četl pár nepěkných recenzí - elektronika pořád zlobí při ježdění v terénu, apod. Jak jsem již psal, utekl jsem od Mitsubishi, protože při opravdu poctivém servisu a slušném zacházení jsem 2x dojel na kliku a to vždy v rozpětí 200-250 tis. km.
Bohužel jezdím dost (cca 45 tis. km/rok), tak mi auto vždycky rychle zestárne. No a nerad bych stál pořád v servisu. Koukal jsem původně po Discovery, ale od šestiválce mě všichni odrazují.
Díky všem za rady.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 21:23
od Lukasino
Discovery neznamená jen diesel :wink:

Ad elektronika, není to tak hrozné co se říká. Někdy si možná žije trochu vlastním životem, ale to bych neviděl jako chybu, spíš jako vlastnost :wink:

Stejně záleží na kusu a na štěstí, nové to kupovat předpokládám nechceš a u 10 let starého auta už budou určité předpoklady podle předchozího používání, servisování, atd. Stejně jako u každého jiného auta.

Co se praktičnosti týká, D3/4 nemá konkurenci a v kombinaci s benzínovým motorem je to hodně zajímavé auto. L322 je jiná, ne lepší, ne horší, prostě jiná. Chce se to svézt a řešit něco konkrétního.

A v neposlední řadě to jsou gumy, sebelepší auto na sjetých letních bude k ničemu...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 21:51
od Larva
Benzín nechci. Musel by to být sporák (LPG) a to se mi nelíbí. Asi mě tady možná někdo vykáže, ale kdybych kupoval nové a benzín, tak skočím po Nissanu Armada z US. :?
Je mi jasný, že třeba 7-10 ti leté auto nebude bez oprav. Ale rád se omezím na destičky, filtry, kotouče a běžné provozní věci.
Díky. Určitě se někde pokusím vnutit ke svezení.
Jo a sjeté gumy nejsou špatné. Člověk aspoň nevěří na zázraky a nepouští se do větších akcí :-)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 06 kvě 2017 20:19
od Maarty82
Vejdou se pneumatiky 265/70/17 ?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 kvě 2017 08:06
od Lukasino
Podle tohodle se 275/65/18 vejdou, takže v případě 17" se musí vyjít podle mě taky, pokud bude zachované ET :wink:

"275/65R18: This is 32+ inches in diameter, more than 2 inches over stock, and is pushing the limits of what will fit without vehicle modifications. "
http://www.rangerovers.net/outfitting/t ... #mkiiiover

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 kvě 2017 11:35
od Maxsel
A půjdou 17" disky přes brzdové třmeny?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 kvě 2017 11:38
od Lukasino
Na TD6 jsem 17" zkoušel a bylo tam ještě místo.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 kvě 2017 20:18
od low
clanek

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 kvě 2017 21:42
od Maxsel
No, pár věci by si měli odborníci ještě dostudovat (např. V8 4.4 od BMW má válce s nikasilem, bez něj jsou "až" Jaguary) a v bloku o motorech zapomněli na TDV8. Zmiňují ho jen v sekci jak šel čas. Přitom (i přes nějaké mouchy) jde o nejzajímavější variantu s pohledu výkon/spotřeba. Kde a kdy to vyšlo?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 kvě 2017 21:44
od low
Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 16 kvě 2017 07:43
od pma1
Larva píše: 25 dub 2017 20:49 No myslím že jo. Jen že potřebuji trochu odolné auto, tak jestli s RR do takových akcí můžu počítat :grin:
A ten pathfinder stojí za prd?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 16 kvě 2017 09:06
od jungle
Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem
Článek vyšel ve světě motorů číslo 11/2013 více v případě zájmu přes SZ.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 03 čer 2017 13:08
od gregori
Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?

A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?

Díky,
M.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 03 čer 2017 15:56
od Maarty82
Čus. jake zadní kotouče a desky na zadek ?
Jsou dva rozměry :-(
Ate Trw jine?
Brát to budu v Kelly , ale nerad bych tam jel dvakrát
Je to na Td6 rv 04 díky