Stránka 21 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 11 říj 2016 07:00
od MadTom
Je to n afťák a ten bude topit méně než benzín. Kouknul by se na termostat a na ventilátor, jestli neběží furt i v zimě.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 11 říj 2016 08:58
od Kokesek
Dobrák píše:tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?


a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?

Díky
Dobrák

pokud ti drzi stabilne 70° potom mas spatnej termostat pro egr. ten nahore. A pokud ti teplota klesa z kopce tak mas spatnej hlavni termostat.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 11 říj 2016 10:21
od gomez89
Kokesek píše:
Dobrák píše:tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?


a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?

Díky
Dobrák

pokud ti drzi stabilne 70° potom mas spatnej termostat pro egr. ten nahore. A pokud ti teplota klesa z kopce tak mas spatnej hlavni termostat.

Tak je, rovnaký problem ako aj u BMW ( rovn. motor ).

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 říj 2016 23:37
od low
Mozna to tu probehlo, ale pro jistotu, kdyz uz jsem to za pomoci Kubrta nasel

upgrade SW pro mk IV navigaci ISO http://www.myrangerover.co.uk/mk4-navig ... sh-screen/

navod jak vypalit a nahrat do auta http://e39source.com/archives/797/comment-page-13

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 08:22
od Kokesek
low píše:Mozna to tu probehlo, ale pro jistotu, kdyz uz jsem to za pomoci Kubrta nasel

upgrade SW pro mk IV navigaci ISO http://www.myrangerover.co.uk/mk4-navig ... sh-screen/

navod jak vypalit a nahrat do auta http://e39source.com/archives/797/comment-page-13

Je pro jistotu upozornuji na to ze je potreba mit v poradku DVD mechaniku!

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 10:18
od low
nikdo nic?
low píše:Tak mam taky jeden dotaz. Predpokladam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problem je ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejakej napad ci zkusenost?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 11:31
od Kokesek
low píše:nikdo nic?
low píše:Tak mam taky jeden dotaz. Predpokladam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problem je ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejakej napad ci zkusenost?

jednou sem to resil a bl problem s hodnotama cidla slunecniho svitu u BMW. Takove male cerne kolecko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 11:35
od low
:-) reseni?

Re: RE: Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 12:09
od Hubert
low píše::-) reseni?
Dignostika klimy zda funguje sparvne cidlo svitu a vnejsi teploty. O jake auto se presne jedna?

Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 14:40
od low
L322 3,0td. diky necham bodnout na PC a nasmeruju kam koukat :_)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 13 říj 2016 15:51
od libovka
[quote="Dobrák"]tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?

a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ? ]

Ta teplota je špatným termostatem.Nejčastěji odchází ten na EGR chladiči,ale klidně vyměn oba.Už budou mít na to nárok.
Webasto lze nakodovat aby se dalo spustit ručně nebo časovačem.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 14 říj 2016 08:10
od QUADXXX
caute, jednu otazku mam. Ked davam auto na zdvihak, je najlepsie ho spustit uplne dole(pripadne zamknut) alebo ho treba dat hore na vankusoch a tak zdvihat? asi primitivna otazka, ale nemam šajnu.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 14 říj 2016 13:36
od gregori
No doufám, že do nástupní výšky a zamknout. Alespoň sám to tak dělám, naposledy dnes ráno, když jsem přezouval na zimní...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 14 říj 2016 14:59
od libovka
Je to uplne jedno. Ja to zvedam normalne v poloze pro bezny provoz.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 říj 2016 08:49
od Kokesek
je lepsi auto zvedak z polohy nizsi, protoze pri proveseni nepusobi na mech takovy vnitrni tlak. u p38 se nekdy stane ze mech odskoci ze zakladny. L322 to ma resene trochu jinak.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 říj 2016 16:39
od Denisko88
Zdravím pani , chcel by som sa opytat na simmering na prevodovke (TD6 GM 5L40) kde je radiaca paka-tiahlo potrebujem to vymenit lebo to slzi. Potreboval by som vediet cislo toho dielu alebo kde sa to da dostupne zohnat, lebo v LR mi povedali ze 2-3 tyzdne a v BMW tiez. Dakujem

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 lis 2016 20:01
od Maarty82
Zdarec. Jak nejlíp zvednout a o kolik LR 322 ? dělal jste někdo podložky lift 2 ?Co senzory, stačí jen prodloužit táhla a o kolik?
A co tlumiče ? případně jaké .díky za rady

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 lis 2016 12:09
od habakuk
Vykašli se na to, byla tady hromada lidí co L322 ladili do terénu a vždy to skončilo tak, že pořídili něco vhodnějšího co se dá levně upravovat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 lis 2016 12:26
od Miky_CZ
vykasli se na to, ja s moji l322 projizdim nesmysly, to auto v zakladu zvladne opravdu hodne.

kdyz uz, tak upravy to chce nasledujici:
dobre gumy
Krytovani podvozku - nejlepe hlinikove a jak pod motor tak pod prevodovku pripadne zadni tlumic vyfuku - plasty uz mi opadaly
Sneslo by to snorchel sani je nizko. Pekne tam pasuje snorchel z RR sport, je treba dodelat vnitrkem blatniku sani, k tomu jsem se jeste nedostal
krabicku, ktera ti umozni jet v offroad modu vic nez 50kmh

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 lis 2016 12:53
od Maarty82
tak ono ani tak nejde o žádnou divočinu. Chtěl bych to obout sice na ATčka ,ale o chlup větší .265/65/r18 a to asi stávající výška podvozku nedejchne ? Co jsi dělal s tlumičem a kde sehnat ty nájezďáky? máš nějaký fotky?