Stránka 20 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2016 12:42
od pan klobouk
Lukasino píše:Ahoj,
mám prosbičku, poradíte prosím jak se zbavit nápisu "key battery low"? Baterii jsem vyměnil za novou, ale svítí mi to pořád. Co čtu na UK fórech, tak to je docela častý, jsou tam různé babské rady typu zmačknout tlačítko na delší dobu, otevřít klíčem, atd. Ale nic mi nepomáhá. Jak se toho můžu zbavit? :mrgreen:

Poté poradíte, jak se nejlépe dostat ke stahovačce okna řidiče? Po výletu ze Tuniska tam mám pořád spoustu písku, takže nová stahovačka (necelé dva roky) stáhne 2cm a skončí...
Jak sundat tapec už vím podle tutorialu na youtube, ale předpokládám, že tím to nekončí :mrgreen:

Rave mám, ale buď v něm hledat neumím, nebo to tam není, ale najdu tam jedině rozepsanou stahovačku co obsahuje, ale popis jak jí nejlépe vyndat ne.

Moc díky :wink:
Ahoj, k prvnímu dotazu. Tohle jsem přesně řešil před nedávnem. Spároval jsem to podle tohoto návodu z bmw fora:

sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo

přesně tak to u mě proběhlo. Sice až na potřetí, protože mě ve snu nenapadlo, že koupím dvakrát starou baterku do ovladače. :doh

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2016 12:51
od Lukasino
Ahoj,
moc díky ;) Tomuhle jsem se chtěl vyhnout, jestli jsem četl správně, tak snad když se vymění baterie do minuty, tak by to nemělo být potřeba.

Pokud dělám tohle, tak musím ale vzít oba klíče, že? Protože tím, že spáruji jeden, druhý automaticky smáznu... :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2016 13:14
od pan klobouk
Přesně tak. Musíš oba klíče. S tou minutou nevím, ale je to možné, protože když jsem si kdysi před lety měnil v ovladači baterii, tak jsem to nedělal a fungovalo to. Teď při výměně baterie mě ten nápis taky občas svítil, dokonce mě přestala fungovat dálka. Po výměně (konečně dobré) baterie a spárování už je to o.k.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 07 črc 2016 13:22
od pan klobouk
teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 črc 2016 18:17
od gomez89
Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 črc 2016 10:06
od Kokesek
gomez89 píše:Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 črc 2016 18:31
od gomez89
Kokesek píše:
gomez89 píše:Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...


Dakujem.

Rozvod teda tam je remen? Ci reťaz? To je on?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 črc 2016 22:39
od Kokesek
na obrazku mas tdv6. tdv8 ma retez.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 11 črc 2016 14:41
od Lukasino
pan klobouk píše:teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 črc 2016 07:51
od Lukasino
Našel jsem workshop manual pro L322, kdyby někdo chtěl ;)

http://www.landroverweb.com/Pdf-files/M ... 0Rover.pdf

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 črc 2016 14:13
od Lukasino
Lukasino píše:
pan klobouk píše:teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)
Tak už nevím, koupil jsem další baterii, nic. Zkusil jsem i synchronizovat klíče, beze změny.

Dokáže někdo říct, jaké ta baterie musí mít napětí? Nebo jak se toho zbavit? U druhého klíče mi to píše také key battery low, ale tam je dva roky stará baterie, takže věřím, že může být už slabší... A nebo to tam prostě je a nezbavím se toho? :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 12 črc 2016 16:31
od pan klobouk
Vím,že to zní divně, ale mě taky začala fungovat až ta třetí kterou jsem koupil... Už jsem šel i po přijímači, ale bylo mě řečeno, že ten se nemůže pokazit. Ze zoufalství jsem jel na diagnostiku do servisu (p.Hodboď) , tam mě přesvědčili, že furt kupuji blbý baterky a dali tam svoji. Spárovali, cvak,cvak a bylo. Od té doby klid a žádný nápis.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 21 črc 2016 21:11
od Lukasino
Nakonec to musela být SW chyba, odpojil jsem baterii na dvě hodinky a po zapnutí už bez chyby, hurá :dance

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 srp 2016 09:39
od gregori
Ahoj,
jdou přední tlumiče vyměnit aniž by se měnily měchy? Nikde jsem nenašel samostatně prodáváné tlumiče, vždy jen set s měchy.

Díky za radu, M.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 08 srp 2016 09:45
od Lukasino
Vyměnit samostatně jdou, jako celek se to vyndá a potom rozebere, ale o tom, že by je někdo prodával samostatně nevím :wink:

Jinak měchy jsou na obou stranách stejné, jen tlumič je jiný.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 srp 2016 12:13
od Dobrák
Mám takovej dotaz pánové, jak moc težký je vytáhnout chladič klimatizace na RR 322 3,0d ? ? Je tam nějakej zádrhel, například, že je zapotřebí speciální nářadí ? V servisu klimaizací mi řekli, že přesně neví kde to uniká, ale že to vypadá na chladič. Rozdělat se jim to ale nechtělo, že to prej nedělaj. A v normálním servisu zase nemají věci na zjištění úniku klimačky. Tak jsem si říkal, že bych vatahl doma chladič natlakoval normalně ve vodě a bude jasno jestli je to chladič. Má někdo nějakou zkušenost ?

Dík

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 srp 2016 12:43
od MadTom
A nahnali tam to UV světélkující barvivo? Potom už to jenom o tom hledat, kde je problém, ale když na chladič není pořádně vidět, tak to jde blbě. Druhá možnost je nafouknout to tuším vodíkem, a ten jak je lehkej tak stoupá nahoru a takovou čuchačkou se detekuje odkud. A třetí je dát to do pořádného servisu co dělá klimatizace - mě na D2 měnili jak chladič vepředu, tak výměník v palubce. A to ta palubka musela celá ven.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 srp 2016 13:14
od Kokesek
Barvivo a uv brýle... Dusík je takovej ze to stejne pak nevidíš. Tlak potřebuješ aspon 12-16bar a případně nahrat ať se to otevře....8baru ti nestaci to nebude utíkat pokud je to porezni.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 23 zář 2016 22:54
od low
Tak mam taky jeden dotaz. Predpokapdaam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problemnje ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejalej napad ci zkusenost?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 10 říj 2016 22:16
od Dobrák
tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?


a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?

Díky
Dobrák