CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je čtv dub 27, 2017 08:16

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 509 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 118 19 20 21 2226 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 11:42 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 17:04
Příspěvky: 234
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno
Citace:
Ahoj,
mám prosbičku, poradíte prosím jak se zbavit nápisu "key battery low"? Baterii jsem vyměnil za novou, ale svítí mi to pořád. Co čtu na UK fórech, tak to je docela častý, jsou tam různé babské rady typu zmačknout tlačítko na delší dobu, otevřít klíčem, atd. Ale nic mi nepomáhá. Jak se toho můžu zbavit? :mrgreen:

Poté poradíte, jak se nejlépe dostat ke stahovačce okna řidiče? Po výletu ze Tuniska tam mám pořád spoustu písku, takže nová stahovačka (necelé dva roky) stáhne 2cm a skončí...
Jak sundat tapec už vím podle tutorialu na youtube, ale předpokládám, že tím to nekončí :mrgreen:

Rave mám, ale buď v něm hledat neumím, nebo to tam není, ale najdu tam jedině rozepsanou stahovačku co obsahuje, ale popis jak jí nejlépe vyndat ne.

Moc díky :wink:
Ahoj, k prvnímu dotazu. Tohle jsem přesně řešil před nedávnem. Spároval jsem to podle tohoto návodu z bmw fora:

sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo

přesně tak to u mě proběhlo. Sice až na potřetí, protože mě ve snu nenapadlo, že koupím dvakrát starou baterku do ovladače. :doh


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 11:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Ahoj,
moc díky ;) Tomuhle jsem se chtěl vyhnout, jestli jsem četl správně, tak snad když se vymění baterie do minuty, tak by to nemělo být potřeba.

Pokud dělám tohle, tak musím ale vzít oba klíče, že? Protože tím, že spáruji jeden, druhý automaticky smáznu... :mrgreen:

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 12:14 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 17:04
Příspěvky: 234
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno
Přesně tak. Musíš oba klíče. S tou minutou nevím, ale je to možné, protože když jsem si kdysi před lety měnil v ovladači baterii, tak jsem to nedělal a fungovalo to. Teď při výměně baterie mě ten nápis taky občas svítil, dokonce mě přestala fungovat dálka. Po výměně (konečně dobré) baterie a spárování už je to o.k.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 12:22 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 17:04
Příspěvky: 234
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno
teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2016 17:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 20, 2016 14:58
Příspěvky: 52
auto: RR L322
Bydliště: Prešov
Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned črc 10, 2016 09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
Příspěvky: 1914
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Citace:
Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...

_________________
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned črc 10, 2016 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 20, 2016 14:58
Příspěvky: 52
auto: RR L322
Bydliště: Prešov
Citace:
Citace:
Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...


Dakujem.

Rozvod teda tam je remen? Ci reťaz? To je on?


Přílohy:
image.png
image.png [ 508.76 KiB | Zobrazeno 1235 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned črc 10, 2016 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
Příspěvky: 1914
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
na obrazku mas tdv6. tdv8 ma retez.

_________________
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon črc 11, 2016 13:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Citace:
teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 12, 2016 06:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Našel jsem workshop manual pro L322, kdyby někdo chtěl ;)

http://www.landroverweb.com/Pdf-files/M ... 0Rover.pdf

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 12, 2016 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Citace:
Citace:
teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)
Tak už nevím, koupil jsem další baterii, nic. Zkusil jsem i synchronizovat klíče, beze změny.

Dokáže někdo říct, jaké ta baterie musí mít napětí? Nebo jak se toho zbavit? U druhého klíče mi to píše také key battery low, ale tam je dva roky stará baterie, takže věřím, že může být už slabší... A nebo to tam prostě je a nezbavím se toho? :mrgreen:

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 12, 2016 15:31 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 17:04
Příspěvky: 234
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno
Vím,že to zní divně, ale mě taky začala fungovat až ta třetí kterou jsem koupil... Už jsem šel i po přijímači, ale bylo mě řečeno, že ten se nemůže pokazit. Ze zoufalství jsem jel na diagnostiku do servisu (p.Hodboď) , tam mě přesvědčili, že furt kupuji blbý baterky a dali tam svoji. Spárovali, cvak,cvak a bylo. Od té doby klid a žádný nápis.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv črc 21, 2016 20:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Nakonec to musela být SW chyba, odpojil jsem baterii na dvě hodinky a po zapnutí už bez chyby, hurá :dance

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 08:39 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
Příspěvky: 125
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov
Ahoj,
jdou přední tlumiče vyměnit aniž by se měnily měchy? Nikde jsem nenašel samostatně prodáváné tlumiče, vždy jen set s měchy.

Díky za radu, M.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 08:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1113
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Vyměnit samostatně jdou, jako celek se to vyndá a potom rozebere, ale o tom, že by je někdo prodával samostatně nevím :wink:

Jinak měchy jsou na obou stranách stejné, jen tlumič je jiný.

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2016 11:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 23, 2009 22:21
Příspěvky: 259
auto: RR 322
Bydliště: Olomouc
Mám takovej dotaz pánové, jak moc težký je vytáhnout chladič klimatizace na RR 322 3,0d ? ? Je tam nějakej zádrhel, například, že je zapotřebí speciální nářadí ? V servisu klimaizací mi řekli, že přesně neví kde to uniká, ale že to vypadá na chladič. Rozdělat se jim to ale nechtělo, že to prej nedělaj. A v normálním servisu zase nemají věci na zjištění úniku klimačky. Tak jsem si říkal, že bych vatahl doma chladič natlakoval normalně ve vodě a bude jasno jestli je to chladič. Má někdo nějakou zkušenost ?

Dík


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2016 11:43 
Online

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8349
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
A nahnali tam to UV světélkující barvivo? Potom už to jenom o tom hledat, kde je problém, ale když na chladič není pořádně vidět, tak to jde blbě. Druhá možnost je nafouknout to tuším vodíkem, a ten jak je lehkej tak stoupá nahoru a takovou čuchačkou se detekuje odkud. A třetí je dát to do pořádného servisu co dělá klimatizace - mě na D2 měnili jak chladič vepředu, tak výměník v palubce. A to ta palubka musela celá ven.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2016 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
Příspěvky: 1914
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Barvivo a uv brýle... Dusík je takovej ze to stejne pak nevidíš. Tlak potřebuješ aspon 12-16bar a případně nahrat ať se to otevře....8baru ti nestaci to nebude utíkat pokud je to porezni.

_________________
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát zář 23, 2016 21:54 
Offline
Admin fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 04, 2007 10:39
Příspěvky: 3588
tel.: +420 603462950
auto: def 110, RR
Bydliště: Praha
Tak mam taky jeden dotaz. Predpokapdaam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problemnje ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejalej napad ci zkusenost?

_________________
http://www.offroadexpedice.cz offroad expedice po celém světě, offroafskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon říj 10, 2016 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 23, 2009 22:21
Příspěvky: 259
auto: RR 322
Bydliště: Olomouc
tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?


a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?

Díky
Dobrák


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 509 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 118 19 20 21 2226 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: gregori a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz