RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#321 Příspěvek od krestak » 12 úno 2016 20:35

Lukasino píše:Krestak, já bohužel nejsem tak zásoben, abych šáhnul do regálu, ale už jsem jeden O kroužek vyndal a někde se stavím pro trochu silnější, ale díky za reakci :wink:
Mně odejdou pokaždý když povolím hadici :roll:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 239
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#322 Příspěvek od Don » 18 úno 2016 10:44

Vedel by nekdo nejake info o tomto kousku?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Je motor 4,2i spolehlivejsi nez BMW 4,4i?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#323 Příspěvek od Maxsel » 18 úno 2016 14:17

Don píše:Vedel by nekdo nejake info o tomto kousku?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Je motor 4,2i spolehlivejsi nez BMW 4,4i?
viewtopic.php?f=8&t=29035
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
QUADXXX
Příspěvky: 48
Registrován: 19 led 2015 09:20
auto: RR 3,6TD
Bydliště: Nitra

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#324 Příspěvek od QUADXXX » 23 úno 2016 20:21

mam na vas otazku, auto mi zacalo kadit na cierno, ide z toho dym jak keby som palil gumu vo vyfuku. iba pri zoslapnutom plyne to robí, palub. pocitac nic nepise, auto nestratilo vykon, len za mnou neni videt ked pridam, volal som dnes do LR Banska Bystrica, primaci technik mi povedal aby som vymenil pal. filter, natankoval kvalitnu naftu, dal aditivum, a toto robil cely mesiac!!!ze to zmizne!!! sa mi to moc nezda, nemate stym skusenosti? 2007, 3,6td, 176tkm. robi mi to 2tyzdne. dakujem za kazdu radu
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#325 Příspěvek od MadTom » 23 úno 2016 20:27

Zkontrolovat, že ti někde neutíká vzduch - mezi turbem a vstupem motoru. Taková prasklá hadice dovede potrápit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
QUADXXX
Příspěvky: 48
Registrován: 19 led 2015 09:20
auto: RR 3,6TD
Bydliště: Nitra

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#326 Příspěvek od QUADXXX » 23 úno 2016 20:31

MadTom píše:Zkontrolovat, že ti někde neutíká vzduch - mezi turbem a vstupem motoru. Taková prasklá hadice dovede potrápit.
dakujem, zajtra to skontrolujem.
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#327 Příspěvek od Dobrák » 06 bře 2016 19:23

Zdravím pánové, potřeboval bych trošku pomoc s přemýšlením ohledně toho jak vlastně funguje LPG. :-)


U x5ky co jsem měl na plyn se mi stala následující závada : Chladící okruh začal tlakovat (bez přehřívání i na "studeno") a závada byla vadná membrána v LPG reduktoru , jak mi bylo vysvětleno Plyn prolínal do vody a tlakoval jí . Po výměně reduktoru problem přestal a nikdy se neopakoval .

A teď to příjde. Po tom co mi přestalo na RR fungovat lpg ( začalo cukat atd ) tak se mi i zhruba ve stejnou chvili začalo hodně kouřit z vejfuku, ubejvat voda a začalo tlakování chladícího systému. Po zkušenosti s X5kou mě až později napadlo,jestli není možné aby se stala závada opačná a sice , že by voda začala prolínat do "okruhu" vstřikování plynu a tím zároveň do sání i při vypnutém LPG. Opravdu netuším jeslti je valstně toto možné už se samé podstaty fungování LPG systému. Ale je to takovej spíš už zoufalej nápad než motor pude na šroťák. Za tejden bych se měl dostat k tomu, že odpojím celej okruh topení abych eliminoval i okruh LPG a tím by se to asi mělo ukázat na 100% .


Je to dobrej nápad.. nebo blbej nápad .. nebo jakej je to vlastně nápad ? :-D


Díky za okoliv :Sorry:

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#328 Příspěvek od Miky_CZ » 06 bře 2016 19:51

odpoj cely okruh lpg, to je nejjednodussi, nejlevnejsi a nejrychlejsi postup pri reseni problemu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#329 Příspěvek od Dobrák » 06 bře 2016 20:08

Miky_CZ píše:odpoj cely okruh lpg, to je nejjednodussi, nejlevnejsi a nejrychlejsi postup pri reseni problemu

vlastně si teďka říkám, že by možná stačilo prostě vymontovat reduktor (je k němu dobrej přístup) a místo něho vrazit akorát mezikus a ty roury spojit . Uvažuju dobře ?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#330 Příspěvek od Miky_CZ » 06 bře 2016 21:22

Rekl bych ze uvazujes dobre
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#331 Příspěvek od Maarty82 » 09 bře 2016 19:44

Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial :grin:
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#332 Příspěvek od Lukasino » 09 bře 2016 20:05

Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial :grin:
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Ahoj Marty,
1) Blbost, nikdy neodejde celý systém, může se stát že rupne měch nebo odejde kompresor, případně budeš řešit prostě nějakou netěsnost, ale vše to jsou opravy v řádu max. tisíců a stojí to za to nechat originální koncepci
2) ad 1), takže volič na palubce, nebo IDD TOOL apod. kde Ti to dovolí klidně +2", případně jiná ramena k výškovým čidlům
3) Osobně jezdím AT o orig. rozměru 18", General Grabber a nemůžu si stěžovat, na TD6 se dají dát i 17" disky, ale nikdo je nezapíše do TP.
4) To neporadím, něco se objevuje, ale spíš na UK/US forech, dokonce se dělá i ARB na L322, ale to je fakt ošklivý :)
5) Opět, v ČR podle mě nikdo nemá, ale na UK/US foru jsem to viděl, pouze samodomo řešení, nikdo to nevyrábí

Osobně jezdím bez přídavného zvednutí, na originálním rozměru pneu a v normálním terénu nic nelimituje. Samozřejmě pokud se někdo vyžívá v tom, zahučet do metrového bahna, tak na to to auto není, ale na technický terén naprosto bez problému a nemusíš řešit závady spojené s větším namáháním náprav (větší kola) a jiným než uvažovaným úhlem kloubů atd (zvednutí).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#333 Příspěvek od Maarty82 » 09 bře 2016 20:12

Lukasino píše:
Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial :grin:
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Ahoj Marty,
1) Blbost, nikdy neodejde celý systém, může se stát že rupne měch nebo odejde kompresor, případně budeš řešit prostě nějakou netěsnost, ale vše to jsou opravy v řádu max. tisíců a stojí to za to nechat originální koncepci
2) ad 1), takže volič na palubce, nebo IDD TOOL apod. kde Ti to dovolí klidně +2", případně jiná ramena k výškovým čidlům
3) Osobně jezdím AT o orig. rozměru 18", General Grabber a nemůžu si stěžovat, na TD6 se dají dát i 17" disky, ale nikdo je nezapíše do TP.
4) To neporadím, něco se objevuje, ale spíš na UK/US forech, dokonce se dělá i ARB na L322, ale to je fakt ošklivý :)
5) Opět, v ČR podle mě nikdo nemá, ale na UK/US foru jsem to viděl, pouze samodomo řešení, nikdo to nevyrábí

Osobně jezdím bez přídavného zvednutí, na originálním rozměru pneu a v normálním terénu nic nelimituje. Samozřejmě pokud se někdo vyžívá v tom, zahučet do metrového bahna, tak na to to auto není, ale na technický terén naprosto bez problému a nemusíš řešit závady spojené s větším namáháním náprav (větší kola) a jiným než uvažovaným úhlem kloubů atd (zvednutí).
Oki. už přemýšlím o blbostech :grin: díkes

Maarty82
Příspěvky: 214
Registrován: 28 úno 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#334 Příspěvek od Maarty82 » 11 bře 2016 15:52

Zdarec. Jaky imbus je na plnicim otvoru předního diferáku? Vypuštěcí je čtyř hran . Dík

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#335 Příspěvek od Lukasino » 12 bře 2016 07:55

Tady je návod, ale o typu šroubu se nezmiňují :mrgreen:

http://workshop-manuals.com/landrover/l ... nd_refill/

Stáhni si RAVE, je to dílenská příručka na LR a je tam i L322 ;) Případně i microcat, což je katalog dílů.

Tady je ještě jeden návod, tak si to zkus pustit, zda se nezmíní co tam je :)
http://www.roverparts.com/resources/vid ... full-size/
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#336 Příspěvek od Lukasino » 12 bře 2016 07:58

Lukasino píše:Ještě zkusím dotaz na zkušenější, řeším únik vody chladícího systému. Problém je v plastových spojkách hadic u chladiče. Jednu hadici (chladič - vodní pumpa) jsem měnil cca rok zpět, druhou stranu minulý měsíc a po její výměně začala opět téct ta dříve měněná mezi chladičem a vodní pumpou na straně u chladiče. Doufám, že bude stačit vyměnit jen O kroužek.

Poradíte jaký koupit, je něco vyzkoušeného, co by vydrželo (plácnu, o nějakou desetinu silnější, jiný materiál, ...)? Originál předpokládám bude pouze komplet s hadicí.

Moc děkuji :wink:
Pro info pro ostatní, zatím jsem tam dal O kroužek 38 x 4 a drží to. 38 x 4,5 už se mi tam nechtělo čistě vejít.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
gomez89
Příspěvky: 51
Registrován: 20 bře 2016 14:58
auto: RR L322
Bydliště: Prešov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#337 Příspěvek od gomez89 » 20 bře 2016 21:58

Chalani, rad by som vedel, ci mame na SVK nejakeho maníka do L322. Pozreboval by som hlavne upgrade Navi ( soft ). U BMW e39/53 s bm24 modulom si to viem spravit, ale ak to prehrajem, objaví sa mi namiesto LR loga BMW a nakodovat denne svietenie :grin:

Co sa da spravit s audiom, aby to lepšie hralo. Mam DSP, no nehrajte to ako u BMW s DSP.

Zaujimalo by ma este, ci je plug&play vymena zadných svetiel z pred FL 2002 za FL 2006.

Rad by som kupil motorcek volantu, hore-dole to nebehá.

Napln rozvodovky mi viete povedat? Do zadného diffu ide tiez SAF XO ako aj do predného?

Range mam asi tri dni :wink:

Dakujem krasne.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#338 Příspěvek od Kokesek » 21 bře 2016 07:44

Denni sviceni ti udelat muzu kdekoliv na pumpe...mozna pojedu na velikonoce na SK.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
gomez89
Příspěvky: 51
Registrován: 20 bře 2016 14:58
auto: RR L322
Bydliště: Prešov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#339 Příspěvek od gomez89 » 21 bře 2016 08:52

Kokesek píše:Denni sviceni ti udelat muzu kdekoliv na pumpe...mozna pojedu na velikonoce na SK.
Super, vies asi cca, na ktory kút SK by si mal prist?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#340 Příspěvek od Kokesek » 21 bře 2016 17:17

Tedka je to prave v reseni ale vypada to klasicky na okoli Brezna...jako kazdy rok.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět