RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#521 Příspěvek od habakuk » 05 čer 2017 08:21

gregori píše: 03 čer 2017 13:08 Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?

A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?

Díky,
M.
No mě to připadá jako kabel od antény. Nepleteš si vyhřívání s anténou zalitou ve skle? Moc mě nenapadá důvod mít vyhřívané zadní boční sklo.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#522 Příspěvek od gregori » 16 čer 2017 17:58

No vidíš, to by mě nenapadlo. Ale dává to smysl. Předpokládm, že když nemám tv tuner, tak je logicky nezapojeno, tak?

habakuk píše: 05 čer 2017 08:21
gregori píše: 03 čer 2017 13:08 Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?

A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?

Díky,
M.
No mě to připadá jako kabel od antény. Nepleteš si vyhřívání s anténou zalitou ve skle? Moc mě nenapadá důvod mít vyhřívané zadní boční sklo.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#523 Příspěvek od gregori » 16 čer 2017 17:59

Ještě jedna teoretická. Jaký negativní vliv (krom špatného dobíjení baterky) může mít špatný alternátor, který dává málo šťávy (svítí kontrolka, ověřeno i měřením)?

Může to mít negativní vliv na jízdní vlastnosti, řízení atd...?

Díky za názory,
M.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#524 Příspěvek od libovka » 16 čer 2017 18:37

Na všechno. Podpětí ovlivňje všechny systémy. Především ABS,automat,řizení motoru,atd

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#525 Příspěvek od gregori » 16 čer 2017 19:16

Díky za reakci. Právě jsem tak zpětně přemýšlel, kdy začala moje L322 zlobit a bylo to po výměně altíku. Takže Starline půjde na reklamaci a dám repasovaný originál.
libovka píše: 16 čer 2017 18:37 Na všechno. Podpětí ovlivňje všechny systémy. Především ABS,automat,řizení motoru,atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#526 Příspěvek od MadTom » 16 čer 2017 20:32

To jako že máš změřeno, že Starline dává málo, nebo že je to Starline? Ono pokud je alternátor v autě, a auto jsem nastartovat, tak změřit napětí na baterce je to nejjednodušší. Různé špičky stejně musí vykrývat stejně akumulátor. Takže pokud napětí na akumulátoru za běhu motoru je správné, tak je potřeba se podívat i na akumulátor jako takový. A jestli předchozí alternátor odešel, tak nejspíš došlo i k vybití akumulátoru a to ho mohlo poškodit/dorazit. Změřit se to moc nedá. Různé testery sice mohou simulovat odběr, ale on akumulátor jinak reaguje na rychlé špičky v odběru (od elektroniky a podobných věcí v autě) a jinak reaguje na vysoký odběr po delší dobu (startér, tester). Testery se dělají na schopnost startovat, protože je to normálně v autě největší odběr.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#527 Příspěvek od gregori » 17 čer 2017 07:22

Před dvěma měsíci mě v Brně z klekla baterka (sice nějaký noname, ale jen rok stará), takže jsem hned jel do Battery Import a koupil EXIDE Premium 100Ah. V rámci montáže mě nabídli, že otestují i alternátor. Testovali jej při různých otáčkách a ve stavu, kdy je v autě vše vymnuté a naopak i vše zapnuté. Takže nejde o to, jestli je to Starline nebo ne, ale podle tohoto měření dává málo. Pořád mě i svítí kontrolka baterie. Nejdříve jsem si myslel, že když vyhořel starý altík, tak že se v autě něco domrcasilo a svítí kontrolka bez ohledu na to, jestli je altík ok. Očividně to bude mít nějakou souvislost.

M.

MadTom píše: 16 čer 2017 20:32 To jako že máš změřeno, že Starline dává málo, nebo že je to Starline? Ono pokud je alternátor v autě, a auto jsem nastartovat, tak změřit napětí na baterce je to nejjednodušší. Různé špičky stejně musí vykrývat stejně akumulátor. Takže pokud napětí na akumulátoru za běhu motoru je správné, tak je potřeba se podívat i na akumulátor jako takový. A jestli předchozí alternátor odešel, tak nejspíš došlo i k vybití akumulátoru a to ho mohlo poškodit/dorazit. Změřit se to moc nedá. Různé testery sice mohou simulovat odběr, ale on akumulátor jinak reaguje na rychlé špičky v odběru (od elektroniky a podobných věcí v autě) a jinak reaguje na vysoký odběr po delší dobu (startér, tester). Testery se dělají na schopnost startovat, protože je to normálně v autě největší odběr.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#528 Příspěvek od pan klobouk » 17 čer 2017 09:31

Kolik to dávalo napětí? Mě to davá přes 14 V i když mam všechno pozapinaný. Taky mám Exide 100 prem. Vydrzi tam tak 3 roky a to se o ni starám.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#529 Příspěvek od gregori » 17 čer 2017 11:09

13,4-14,7 V, takze uplny prd, pres 14 to neslo


Sent from my iPhone using Tapatalk

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#530 Příspěvek od MadTom » 17 čer 2017 11:35

Pod zátěží při volnoběžných otáčkách by to nemělo na baterce jít pod 13,8V, při lehce zvýšených otáčkách už to musí těch cca 14,0V udržet z jakoukoliv zátěží (světla, topení, vyhřívaná okna, ...). Konkrétní hodnota se u různých aut lehce liší, navíc pokud do řízení alternátoru zase řídící jednotka, tak ji ještě může drobně ovlivňovat teplota, případně zapnuté spotřebiče - když je toho v autě zapnutého hodně, tak řídící jednotka přidá a tím eliminuje úbytky na kabelech. Ale to záleží od konstrukce auta-. Třeba Ford tímto způsobem řešil slabé dráty.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Zikkson
Příspěvky: 67
Registrován: 30 kvě 2017 05:13
auto: L322 4.4L V8
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#531 Příspěvek od Zikkson » 16 srp 2017 09:19

Máte nějaké tipy na AT pneu v rozměru 255/55 R19? Na zimu bych měl klasické zimáky, ale na léto chci AT na lesní cesty a lehčí terén. Chci ale aby byly dobře použitelné i na klasické silnici, tedy neklouzaly hlavně na mokru.

Zatím se rozhoduju mezi General Grabber AT3 a Cooper AT3. Nikdy jsem AT pneu nekupoval, tak nemám přehled o tom co je ještě k dispozici a jestli je i něco zajímavějšího než tyto dvě zmiňované.

Dík
Range Rover L322 4.4L V8 2002 - prodáno
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007

Zikkson
Příspěvky: 67
Registrován: 30 kvě 2017 05:13
auto: L322 4.4L V8
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#532 Příspěvek od Zikkson » 05 zář 2017 06:56

Nevíte někdo kde sehnat ty plastové krytky na střešní úchyty pro příčníky? V katalogu dílů se mi ani nepodařilo najít číslo dílu.
Range Rover L322 4.4L V8 2002 - prodáno
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007

Uživatelský avatar
tom199
Příspěvky: 155
Registrován: 07 dub 2016 23:40
auto: L320 4.2 SC
Bydliště: Plzeň

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#533 Příspěvek od tom199 » 05 zář 2017 07:16

Nikde, jako náhradní díl je celá ta lišta, která kryje rýhu... :(

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#534 Příspěvek od gregori » 05 zář 2017 08:06

Mrkni na toto
Přílohy
Screenshot 2017-09-05 08.03.11.png
Screenshot 2017-09-05 08.03.11.png (306.01 KiB) Zobrazeno 5011 x

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#535 Příspěvek od gregori » 06 zář 2017 08:25

Ahoj,
dotaz - sundal jsem nášlapy a potřebuji zamaskovat díry po dvou šroubech na plastu dveří. Otázka tedy zní, zda když dám přední zástěrky, tak jestli tyto díry překryjí? Pod plastem s dírama je ještě pomocný montážní plech, může tam při montáži zástěrek zůstat, nebo musí pryč?

Díky,
M.

Zikkson
Příspěvky: 67
Registrován: 30 kvě 2017 05:13
auto: L322 4.4L V8
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#536 Příspěvek od Zikkson » 08 zář 2017 06:29

Ahojte, dá se někde zjistit kód barvy plastů v interieru? Mám světlý interier a plasty na sloupcích v kufru jsou podřené od psů, tak jsem si říkal, že bych je trochu přebrousil a stříknul, ale chtěl bych trefit stejný odstín.
Dík
Range Rover L322 4.4L V8 2002 - prodáno
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007

Uživatelský avatar
funny2112
Příspěvky: 38
Registrován: 14 bře 2016 17:58
auto: Range Rover L322 4.2
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#537 Příspěvek od funny2112 » 29 zář 2017 18:08


budha07
Příspěvky: 114
Registrován: 10 pro 2013 15:21
auto: RR L322 4.4 V8
Bydliště: Praha

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#538 Příspěvek od budha07 » 29 zář 2017 19:32

Ahoj mam problem....zacala se mi u L322 4.4 benzin Jag vybijet baterka...nevim jestli je to baterkou nebo je problem nekde jinde...????

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#539 Příspěvek od Dobrák » 09 říj 2017 22:31

Ahoj pánové, možná jsem přehnaně starostlivej, ale minulej tejden při delší cestě s dost naloženým autem mi pri akceleraci v rozmezí otáček cca 1850 - 2050 zavibrovalo něco na pohonu , vzhledem k tomu že se jedná o 3.0d s najetejma 190tkm. tak okamžitě myslím na převodovku. Vibrace byla podobná jak kdyby se trochu přidusil motor .. něco jak kdyby to prostě špatně stríklo naftu... udělalo to párkrát a to vždycky při mírné akceleraci z těch cca 1850 otáček, když se to dohrabalo k těm cca 2000.

Nemáte někdo nápad co to je ?

pokud je to převodovka, mám jí dojezdit až se "zastaví" a neřešit nebo rovnou řešit co s tím protože "doježděním" bych mohl podělat spoustu dalších věcí atp. ?

Kde je kdyžtak dobrý na moravě nechat převodovku udělat a co se tam valstně mění nebo spíš pokazí ? :)

Díky moc za nápady.
Dobrák

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#540 Příspěvek od Kokesek » 10 říj 2017 13:34

Muzou to byt i vstriky, uz sem to parkrat resil. zakaznik si ztezoval presne na to popisujes. Menic/prevodovku poznas hlavne do dlouheho tahleho kopce s lehkou nohou na plynu....ve stoupani malinko pridat aby si zatizil poradne spojky a menic ve spojeni nizkych otacek. Hlavne mu nenakladat moc. Kdyz podrazi uz to nemusis vyvolat. Pokud to bude vibrovat nebo mit snahu uklouznout je problem na 5L40E.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět