Range Rove P38 manual redukcia

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od KAKTUS » 22 zář 2007 14:55

Za posledne 3 dni som skusal 4 range rovery...
3 boli diesel manual a jden bol 4.6 V8.

Prvy diesel, 1997 mal najazdene 249.000 km, vzduchove mechy fungovali, ale bl dost zniceny interier a lak (to mi az tak nevadi)...Redukcia sa nejako cudne spravala...dovoz z I, serviska

Druhy diesel bol 1998, udajne 96.000 Km :twisted: nefungovalo ani vzduchove perovanie bolo na strednej polohe a neslo dat ani hore a ani dole a ani redukcia nesla zapnut, motor netahal. proste uplne nefungovala elektronika...bez servisky, dovoz z I

Treti diesel , poctivych 125.000km, serviska, 1997, ten bol z nich najlepsi. Uplne vsetko funkcne, uplne cukrik auto, dovoz I

Benzinak bol bez perovania, t.z. ze mechy boli uplne nefunkcne, auto bolo spustene dole, udajne 135.000 km, bez servisky a nahradneho kola, stiahnute z leasingu...Najvacsie prekvapenie bolo, ked sme ho dali na montaznu jamu a sme zistili ze chyba predny kardan!!!

Takze mmtalne asi uvazujem o diesle cislo 3...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eliott » 22 zář 2007 22:02

Mezi slepými jednooký králem...

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#23 Příspěvek od jezbera ivan » 26 zář 2007 13:10

Ak len do terenu, tak by som urcite siel do V8 automat. Jeho jedina nevyhoda je spotreba, ale i tak na nadrz prejdes min. 400 km, tak nemyslim, ze je problem v beznych podmienkach najst pumpu, ine by to bolo pre expediciu niekam do prdelovic... ale vtedy prirabaju prid. nadrze i dieslom.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#24 Příspěvek od RB » 26 zář 2007 15:29

jezbera píše:Ak len do terenu, tak by som urcite siel do V8 automat. Jeho jedina nevyhoda je spotreba, ale i tak na nadrz prejdes min. 400 km, tak nemyslim, ze je problem v beznych podmienkach najst pumpu, ine by to bolo pre expediciu niekam do prdelovic... ale vtedy prirabaju prid. nadrze i dieslom.
Když do terénu.Tak.............. :lol:
Přílohy
RB 094.jpg
RB 094.jpg (84.09 KiB) Zobrazeno 2546 x

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od KAKTUS » 26 zář 2007 20:02

MhM uvidim...ale ten 4.6V8 je vrak bez predneho kardanu...a a k sa rozhodnem pre benzin , tak mam na ruke jednu Toyu za fajn cenu...ak diesel tak LR :twisted:

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od KAKTUS » 21 říj 2007 13:08

Takze finalne bude to V8, spotreba ma netrapi...

Odpovědět