Range Rove P38 manual redukcia

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Návštěvník

Range Rove P38 manual redukcia

#1 Příspěvek od Návštěvník » 14 zář 2007 18:45

Zdravim, prave som sa zbavil Frontery a ako alternativnu volbu rozmyslam aj o RR P38. Pozeral som aj nejake vozy s motorom 2.5TD (zatial na internete). Dnes som bol pozriet jeden nazivo, manualna prevodovka, ale nevedel som najst tlacitko, kde sa zapina redukcia...kde ho najdem???
Btw. chcem auto len na jazdu terenom, zvazujem aj 4.6i V8...co je lepsie, V8 alebo diesel???

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rove P38 manual redukcia

#2 Příspěvek od KAKTUS » 14 zář 2007 18:46

Anonymous píše:Zdravim, prave som sa zbavil Frontery a ako alternativnu volbu rozmyslam aj o RR P38. Pozeral som aj nejake vozy s motorom 2.5TD (zatial na internete). Dnes som bol pozriet jeden nazivo, manualna prevodovka, ale nevedel som najst tlacitko, kde sa zapina redukcia...kde ho najdem???
Btw. chcem auto len na jazdu terenom, zvazujem aj 4.6i V8...co je lepsie, V8 alebo diesel???
To som pisal ja...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eliott » 14 zář 2007 21:14

Jedině benzín, a tudíž automat :wink: . tlačítko na redukci u manuálu je poslední tlačítko vpravo na palubce...

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KAKTUS » 14 zář 2007 21:28

eliott píše:Jedině benzín, a tudíž automat :wink: . tlačítko na redukci u manuálu je poslední tlačítko vpravo na palubce...
ee..je to to s oznacenim L

Ja tiez rozmyslam, ze jedine 4.6L s automatom... uvidime
Inac ked som kupoval minuly rok Opla, tak bol v bazare RR II s 4.6L , 1998, servisna knizka, navod v SK jazyku, poctivych 180.000 km...a cena bola 289.000 SKK, doteraz lutujem, ze som ho nezobral...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 14 zář 2007 21:37

No nevím jak u vás, ale u nás už začíná být lepší výběr...

Návštěvník

#6 Příspěvek od Návštěvník » 14 zář 2007 21:42

nazdar kaktus budes roverista? 8)

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#7 Příspěvek od RB » 14 zář 2007 21:43

Kup si diesel a manuál,nizsí spotreba v terénu a lepsi cit pro jizdu.Proc delaji defendry v dieselu a v manualu?A Eliotta musíme drobet poskadlit s tim jeho benzinovanim. :D

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#8 Příspěvek od patrik » 14 zář 2007 21:44

ten anonym som bol ja patrik 8) 8) 8) 8)
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od eliott » 14 zář 2007 21:53

Hele, RB, Harleye máš taky na naftu???

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od KAKTUS » 14 zář 2007 22:00

Anonymous píše:nazdar kaktus budes roverista? 8)
Patrik,neviem, este kuknem raz poriadne tu toyotu , ale uz teraz sa mi nezda...podla mna to bude velka skladacka, tzv. LEGO :evil:
a rozmyslal som aj nad defom, ale ten je pre mna uzky...
Naposledy upravil(a) KAKTUS dne 14 zář 2007 22:02, celkem upraveno 1 x.

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od KAKTUS » 14 zář 2007 22:01

RB píše:Kup si diesel a manuál,nizsí spotreba v terénu a lepsi cit pro jizdu.Proc delaji defendry v dieselu a v manualu?A Eliotta musíme drobet poskadlit s tim jeho benzinovanim. :D
Uvidim, co bude lepsie... :roll:

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#12 Příspěvek od patrik » 14 zář 2007 22:38

aku toyotu :shock:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od KAKTUS » 14 zář 2007 22:50

patrik píše:aku toyotu :shock:
LC 80, pozri offroadforum.cz, sekcia toyota...

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#14 Příspěvek od RB » 15 zář 2007 14:18

Kdyby to slo tak Harleye klidne na naftu :D Vyzkousel jsem jiz turbo,mám pripravenej komresor.Nyní jsem ale zakrnel na atmosféryckém motoru o obemu 3,3 litru. www.wildstyle.cz
Přílohy
motor kompresor.gif
motor kompresor.gif (56.47 KiB) Zobrazeno 7742 x

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od KAKTUS » 15 zář 2007 17:59

Jednoznacne skusim aj diesel aj V8, co bude pre mna lepsie tak to zoberiem...Minuly rok som skusal 2.5TDS v automate...nic moc netahalo na ceste :?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od eliott » 15 zář 2007 22:03

RB, asi se k tobě budu muset přijet podívat... :D

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od KAKTUS » 17 zář 2007 20:56

Neviem najst v service manulae k RRII a ani v owners manuale interval vymeny olejov v motore v prevodovke, diferakoch a pod. :roll: aky je interval vymeny pri V8 a aky pri TD ???

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od coroner » 17 zář 2007 23:51

KAKTUS píše:Neviem najst v service manulae k RRII a ani v owners manuale interval vymeny olejov v motore v prevodovke, diferakoch a pod. :roll: aky je interval vymeny pri V8 a aky pri TD ???
Jeden obrázek za 1000 slov
Přílohy
maintenance.jpg
(211.42 KiB) Staženo 1246 x
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od KAKTUS » 18 zář 2007 18:14

Diky moc :D ale chvilku mi to potrva, kym to rozkodujem...

Hanz

#20 Příspěvek od Hanz » 21 zář 2007 20:20

Ber diesel v manualu od roku 99! čipneš motor a jezdíš jako král. Diesel je stoprocentně lepší, neboť když vyrazíš do přírody na Sovensku tak nemusíš mít obavy s nedostatku paliva. Jinak pro benzínový tankery u nás budou muset stavět pumpy i v lese. 4,6 určitě nekupuj pokud budeš s Range expedovat.

Odpovědět