Problém - Range Rover L322

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém - Range Rover L322

#41 Příspěvek od eliott » 21 led 2014 20:27

ryow píše:Sorry som zufaly
A co to tedy dát někomu, kdo tomu rozumí :?:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

ryow
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2013 16:38
auto: RR L322 3.0Td6

Re: Problém - Range Rover L322

#42 Příspěvek od ryow » 21 led 2014 20:42

Musi tam byt jedine nejaky el.skrat...ved to ze tuto na okoli nikto taky nieje

ryow
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2013 16:38
auto: RR L322 3.0Td6

Re: Problém - Range Rover L322

#43 Příspěvek od ryow » 27 led 2014 10:28

takze problem so zaseknutou prevodovkou v low range vyrieseny...neviem presne co bolo na chbe ale typujem to na ecu prevodnika...ja som konkretne zhodil motrocek z prevodnika, potom sa mi nakytol pohlad na tycku hriadela ktoru som potomcil nadoraz v smere hodinovych ruciciek takze tym padom som manualne nastavil High range...presnejsie
som posstupoval podla tohto videa tu je to krasne popisane ;)


pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Problém - Range Rover L322

#44 Příspěvek od pan klobouk » 27 led 2014 14:39

Díky za info. Jak se to vlastně stalo??

ryow
Příspěvky: 48
Registrován: 18 srp 2013 16:38
auto: RR L322 3.0Td6

Re: Problém - Range Rover L322

#45 Příspěvek od ryow » 27 led 2014 15:02

no asi tak 2mesiace dozadu mi hned po starte vyskocila info pri budikoch v zneni: TRANS.FAILSAFE PROG. myslel som si ze to je nieco s prevodovkou trans.-transmission...pobehal som kus na aute, prevodovka vsetko ok radila od 1 do 5 a opacne, tip tronic takisto ok...hned ako sa dalo siel som na diagnostiku...problem sa nasiel, nebola to prevodovka ale prevodnik (ma za ulohu sprevodovanie prevodovky z HI RANGE na LOW RANGE), hned som aj vyskusal prepnut rezim a samozrejme to nefungovalo...otazka bola ci je to samotny prevodnik, ECU prevodnika alebo motorcek na prevodniku...kusok viac som okolo toho cital ci uz na domacich ale aj zahranicnych forach...na britskom LR fore som sa docital ze sa prevodnik da resetovat manualne pomocou poistky v poistkovej skrynke v okladacom riestore pri spolujazdcovi (je to aj pisane normalne v manuali od auta)...urobil som to, vsetko sa zdalo byt ok avsak prevodovka po tomto resete ostane v LOW RANGE rezime a tu nastala moja chyba...reset nic nevyriesil, auto ostalo v LOW RANGE rezime a nedalo sa mi to prepnut naspat...takze mechanicke casti ako motorcek prevodnika a samotny prevodnik by som vylucil kedze tie museli fungovat ked sa mi tam hodil LOW RANGE rezim...takze chyba najskor v elektronike, ECU alebo kablovacka, poistka, netusim co...neriesil som to kedze som nasiel tento navod ako prevod naspat hodit do HI RANGE manualne (robota na 20min a da sa to kludne urobit aj po leziacky pod autom-nastavit podvozok uplne hore a nechat otvorene dvere aby sa po vypnuti motora nespustil naspat dole)...vyskusal som to, funguje to a dalej tomu nejdem venovat ziadnu pozornost kedze tento prevodnik na 99,9% isto nebudem potrebovat tak naco zabijat na to nervy a financie, btw tahal som zapadnutu multikaru na klzkom blate a krasne to slo aj s normalnym prevodom :)

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1077
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Problém - Range Rover L322

#46 Příspěvek od Miklosxxx » 11 úno 2020 06:29

No zacinam patrat po zavade ale zeby prevodovka isla hajat?
Pri kupe auta cc pred 2.mesiacmi som vymenil komplet oleje filtre a teraz som zacal pozorovat,ze pri miernom pridavani mi zavse jemnucko zasklbka z autom ako keby este nevedelo ci zaradit 2jku,alebo ostat v 1ke.
Ked sliapnem na plyn je to ok nejavy sa ziadna chyba.
Mam uvazovat uz o repase? Mam najazdenych 225tis.
Podla mazaceho planu mi dali olej comma na 6 st.prevodovku
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1077
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Problém - Range Rover L322

#47 Příspěvek od Miklosxxx » 23 úno 2020 23:15

Tak som sa znova pustil do vymeny oleja. A vysledok
Po vypusteni oleja som bol prekvapeny ake kakao z nej vytieklo.
To nebol ani ten povodny olej taky mutny ako tento Comma.
Po prvom vyplachu z olejom top tec 1800 auto nejavilo ziadne sklbanie ani kolisanie otacok.
Urazil som zhruba 300km a nic podozrive.
Nasledne som spravil dalsiu vymenu a adaptaciu prevodovky a vyzare ze je vsetko ok.
No ratam ze h.menic ma uz najlepsie casy za sebou a je mozno len otazka casu ked sa to prejavi znova aj pri tomto (lepsom oleji)

Mam z toho zvlastny pocit ze olej mi objednavali podla maz. Planu na 6hp prevodovku a podla win,ale ze ho takto zamutilo je mi velmi zvlastne
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Odpovědět