Prosím o radu ohledně koupě

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
sch7
Příspěvky: 15
Registrován: stř srp 17, 2011 18:19

Prosím o radu ohledně koupě

#1 Příspěvek od sch7 » stř srp 17, 2011 18:24

Co si o tom myslíte. Na co si dát pozor. Děkuji za rady.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8827740" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Swedmann
Příspěvky: 233
Registrován: čtv zář 02, 2010 19:28
auto: RR P38 4,6 HSE
Bydliště: Bílina

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#2 Příspěvek od Swedmann » stř srp 17, 2011 18:54

NO NEDOKÁŽU POSOUDIT NA FOTKÁCH vypadá dobře,ale pokud budeš hledat uzávěrku diferenciálu,ako tam píšou tak asi marně bo do P38 se nedávala.Osobně bych dal přednost V8 :mrgreen: ,bo o do toho auta patří a je to úplně o něčem jiném než 100kw nafta :envy .S pozdravem SWED. ber mě z rezervou :D .

sch7
Příspěvky: 15
Registrován: stř srp 17, 2011 18:19

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#3 Příspěvek od sch7 » stř srp 17, 2011 18:58

Bude to auto na šumavu. Máme koně který je ustájen trochu mimo hlavni cesty a většinou to bude řídit přítelkyně a občas já. :lol: proto nafta

Uživatelský avatar
Swedmann
Příspěvky: 233
Registrován: čtv zář 02, 2010 19:28
auto: RR P38 4,6 HSE
Bydliště: Bílina

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#4 Příspěvek od Swedmann » stř srp 17, 2011 19:05

hold komu není rada tomu není pomoci :D :lol: :P :mrgreen: ,ale jinak ti držím :yes ať si vybereš dobrý kus bo nás majitelů P38 je furt málo 8) a co ti na závěr popřát ať neskončí tva budoucí P38 jako moje SWED.

sch7
Příspěvky: 15
Registrován: stř srp 17, 2011 18:19

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#5 Příspěvek od sch7 » stř srp 17, 2011 19:11

:Ja blb: rada urcite dobra. :oops: Ale ta spotreba je nekde jinde a staci ze platim kone . . . jeste ty kone v motoru 4,6 tak to nevim :shock:

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 706
Registrován: stř lis 03, 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#6 Příspěvek od Lassard » stř srp 17, 2011 19:15

Auto vypadá podle fotek dobře, to má SWED pravdu, já mám také 4.6 a v automatu a neměnil bych... :Pohoda:
Z osobní zkušenosti ti doporučuji hledat - mě to trvalo víc než rok. Já jezdím v klídku za nějakých 13 - 15 l. Pokud to honím po dálnici, tak papá -velké auto ??
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
*Mio*
Příspěvky: 17
Registrován: pát dub 29, 2011 07:41
auto: HSE Autobiography

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#7 Příspěvek od *Mio* » čtv srp 18, 2011 07:31

suhlas s gentlemanmi vyssie
Hlavne sa neponahlat s vyberom. A k tomuto autu jednoznacne automat, idealne V8 :)

Vyberom dobreho kusu sa vyhnes drahemu servisu. Kym das zly kus doporiadku minies tolko, ako by si kupil v top stave.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 1835
Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#8 Příspěvek od teslo » čtv srp 18, 2011 07:41

skor by som si pozrel ten co predava Vladaz tu na fore. Zda sa mi to lepsi pomer "cena/vykon-vybava".
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 706
Registrován: stř lis 03, 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#9 Příspěvek od Lassard » čtv srp 18, 2011 17:55

ten co prodává vladaz byl eliotta, chtěl jsem ho a pořád bych jej rád přidal do stáje, jen se zabavit té fobie 1,2 :devil , koukni i na auto co nabízí eliott, dělal tam motor, a on se vyzná no a Šumava a ČB není zas tak daleko :)
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Dočkař
Příspěvky: 136
Registrován: stř dub 13, 2011 14:58
tel.: 721074200
auto: RRC 300tdi
Bydliště: Beroun

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#10 Příspěvek od Dočkař » čtv srp 18, 2011 19:16

Nenech se odradit. Já sem sháněl něco pro manželku, nic nevybíral, narazil sem na hroznou plečku ani ne za padesát, běhěm pár měsíců provozu se objevilo několik závad, něco sem řešil i tady. Ve finále jevící se závada na převodovce se vyléčila sama, zatím jsem měnil kotouč na jednom kole, kde visely brzdiče, napínací kladku, teď beru od Eliota starší altík bo je tam nějakej slabej, a motorář mi dělal nějakou přicpanou trubku. Takže, celkem opravičky do deseti. Manželka s tim jezdí crcačky po městě kolem 11l, mě na dálku padá pod 10l a to ho na dálnici nešetřim. 2,5ka z BMW lítá jak z praku. Bez problému sviští 150. Na redukci se plazí v terénu skoro na volnoběh. A když řikám, že lítá jak z praku, můžeš klidně věřit, bo svoje auto mám šestilitrovej osmihrnek :mrgreen:
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200

sch7
Příspěvky: 15
Registrován: stř srp 17, 2011 18:19

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#11 Příspěvek od sch7 » čtv srp 18, 2011 19:32

Dekuju :wink:
byl jsem to dneska projet a musim rict ze vsechno funguje a teda moc to nejede. Ale to neva :)
Jen takovy dotaz. Co je to nejspodnejsi na nastavovani podvozku ( takovy auto se sipkou ze strany na stranu) a co je to vedlo toho v pravo? Dekuju ale jsem v RR lama :D

Uživatelský avatar
Dočkař
Příspěvky: 136
Registrován: stř dub 13, 2011 14:58
tel.: 721074200
auto: RRC 300tdi
Bydliště: Beroun

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#12 Příspěvek od Dočkař » čtv srp 18, 2011 19:38

Výška pro vystoupení z auta, to vedle je blokování automatického přepínání výšky. Používám, aby se mi nepřepínal do dálničního modu, tudíž snížené polohy.
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: úte lis 03, 2009 21:02

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#13 Příspěvek od Jacko » ned říj 02, 2011 07:09

Aj ja by som mal otázočku,dúfam že nebude vadiť,že v tomto vlákne,ale nechcem kvôli to mu zakladať nové - Viem o jednom peknom P38,ale nieje to automat,ale manuál 2,5 Dse,r.v. 98. Na radenie redukcie tam je nejaké tlačítko,podľa všetkého,ale potreboval by som vedieť ako,alebo pri akej rýchlosti sa môže tá redukcia zaradiť a či si auto aj automaticky zmení svetlú výšku na terénny mód,alebo si ho budem musieť sám zdvihnúť tlačidlom a ešte ak to budem dávať na zdvihák v dielni,treba ho tiež zdvihnúť do najvyššej polohy,ako nové Audiny,aby sa niečo neposralo a potom podložiť a zdvihnúť? Poprípade,na čo by som si mal dať pozor pri kúpe - ide o toto auto - http://land-rover-range-rover.autobazar ... 21105.html" onclick="window.open(this.href);return false; - dík za rady
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 393
Registrován: stř kvě 19, 2010 16:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#14 Příspěvek od Navi » pon říj 03, 2011 16:26

Aby si zařadil redukci, tak musíš nejdřív zastavit, vyřadit na neutral a pak teprve stisknout tlačítko redukce. Pak kočkáš než přestane blikat kontrolka zákazu řazení a můžeš vyrazit.

Auto se zvedá za nápravy a ne za rám. Pokud to zvednou za rám, tak můžou očekávat pár pekelnejch ran při vyskočení měchů :lol:
A výška při tom může být nastavena jakákoliv. A nastavuješ ji pouze ručně. Sama se přepíná jen v pár případech.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4761
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#15 Příspěvek od Acon » pon říj 03, 2011 18:00

A propó V8. všetko napísané je pravda, no na pravidelné jazdy a s prívesom a koňom je nereálne to živiť ak Ti kone nečúrajú benzín. A ak benzín, tak na LPG, no zasa dojazd na jednu bombu je bieda. Po druhé, po tom čo tu bolo popísané si treba toto auto zvážiť. Má to mraky elektronických vychytávok, ktoré sú super ak fungujú, no u takmer 13r. sa nedá očakávať úplná spoľahlivosť. Strašne som ho chcel, no po preštudovaní referencií mi je jasné, že patrí niekomu, kto si to vie udržiavať sám. Volil som DiscoII. Jednak je s 5 valcovým 2.5l dieslom neporovnateľne dynamickejšia ako P38 so 6 valcom a jednak je neporovnateľne spolahlivejšia, jednak má možnosť medzinápravovej uzávierky (ak ju už nemá z výroby) čo pri ťahaní prívesu mimo cestu môžeš oceniť. Možnosti off úprav Disco sú podstatne širšie aj keď aj na P38 je toho dosť.
A na záver: JA by som volil automat. Či už P38 alebo Disco
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

alap
Příspěvky: 569
Registrován: úte úno 05, 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#16 Příspěvek od alap » pon říj 03, 2011 19:18

Navi píše:Auto se zvedá za nápravy a ne za rám. Pokud to zvednou za rám, tak můžou očekávat pár pekelnejch ran při vyskočení měchů :lol:
Tak já auto normálně zvedal za rám a nikdy mi měch nevyskočil. Pokud máš standardní tlumiče, tak je to podrží. Jak by to fungovalo v terénu, když se ti dostane kolo do vzduchu při křížení? Ale pokud je to jen možné a nepotřebuješ mít kola volná, tak samozřejmě zvedat za nápravy.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4761
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#17 Příspěvek od Acon » pon říj 03, 2011 19:45

Jacko píše:..... pri akej rýchlosti sa môže tá redukcia zaradiť ....
Na disco je doporučené radiť pri rýchlosti ak sa dobre pamätám, do 8km/h. Osobne mám odskúšané, že tam ľahšie ide pri pomalom pohybe. Ak stojím na mieste, niekedy tam nezapadne. Ak idem krokom, čo je tých cca 5-8km/h zapadne tam krásne ľahko. Myslím, že to tak trochu aj má logiku. Prídavka samozrejme nemá synchrony a medziplyn tiež nie je možný vzhľadom na zaradený neutrál, takže pomalý pohyb tomu pomôže. Na P38 predpokladám, funguje redukcia na rovnakom princípe len sa neradí pákou ale nejakým elektromagnetickým alebo elektropneumatickým "udělátkom".
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: úte lis 03, 2009 21:02

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#18 Příspěvek od Jacko » pon říj 03, 2011 20:23

Uhm,no bol som sa odviezť a bol som prekvapený pohodlím ,no nie dynamikou auta,ale tu na fóre sa mi vidí Kokesek čipuje a chalani sú s jeho prácou spokojný a auto je údajne živšie a menej si potiahne z nádrže.. Viem,že aj tak by to nebola žiadna výhra s výkonom,ale ja mám BMW E30 325iX Touring a to je dostatočné žihadlo a do terénu mám Disco,len na také jazdenie "s rodinou" na víkendy v pohodičke,s tým že ma na ceste "nič" neprekvapí a mohol by som odbočiť aj na nejakú lesnú cestu,alebo v snehu by som chcel asi Range Rover a P38 je môj miláčik,aj keď má pošramotenú povesť spoľahlivosťou...Inak v teréne som bol teda prekvapený,čo to dokáže - 4 chlapi v aute a zjazdené letné pneu a auto sa škriabalo do strmého svahu ako tiger a nemal problém ani s krížením - proste Land Rover... :Sorry:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4761
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#19 Příspěvek od Acon » pon říj 03, 2011 20:57

Jacko píše:.... 4 chlapi v aute a zjazdené letné pneu a auto sa škriabalo do strmého svahu ako tiger a nemal problém ani s krížením - proste Land Rover... :Sorry:
No, teraz, keď je sucho, tak je to OK, ale stačí čersvé kravské lajno a je po paráde. Na letných pneu toho ani 4x4 veľa nezmôže ak je mokro.
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

Uživatelský avatar
stormrage
Příspěvky: 92
Registrován: pát čer 28, 2013 12:52
auto: mercedes

Re: Prosím o radu ohledně koupě

#20 Příspěvek od stormrage » pát led 06, 2017 02:22

Navi píše:Aby si zařadil redukci, tak musíš nejdřív zastavit, vyřadit na neutral a pak teprve stisknout tlačítko redukce. Pak kočkáš než přestane blikat kontrolka zákazu řazení a můžeš vyrazit.
a čo sa deje ak je vodičom odignorovaná kontrolka zákazu radenia? viem, že pípať neprestane a myslím že auto po zaradení pracuje v povodnom režime bez zopnutej redukcie.... nehrozí z takýchto manévrov nejaká šlamastika? povodny majitel mi totižto ukážkovo ukazoval, ako sa to robiť NEMÁ, a veselo si jazdil blikajúc a pípajúc v low režime :Pohoda:

Odpovědět