Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.
Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.
Tak hoši co maj ty vydechlý osmiválce a myslí si o nich že jeeedodooouuu, lepší je tu 4.6 vyměnit za 4.0 od BMW, pasuje a jede a nežere. Tds se dá poměrně dost vyladit s dnešními možnostmi turb, chladících směsí a kvalinějších rozvodových řetězů. Hlava nepraská, a jede jako čert.
tak to rozepis tohle je jen vystrel do tmy....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
Re: Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.
Hanzi člověče, zkus nám ještě jednou pomalu vysvětlit, co jsi tímhle příspěvkem myslel Buď sem blbej já, nebo už nevím. Že jde 2.5TDS vyladit, to samozřejmě jde ... (ale moc spolehlivosti se jí tím nepřidá).Hanz píše:Tak hoši co maj ty vydechlý osmiválce a myslí si o nich že jeeedodooouuu, lepší je tu 4.6 vyměnit za 4.0 od BMW, pasuje a jede a nežere. Tds se dá poměrně dost vyladit s dnešními možnostmi turb, chladících směsí a kvalinějších rozvodových řetězů. Hlava nepraská, a jede jako čert.
Do tvýho Range 4.0 BMW nejde ale do P38 ano, pasuje na přírubu převodovky a je to lepší alternativa nespolehlivé 4.6 .
Jen mi není jasné, jak do toho zapadá ta vydechlá, nespolehlivá (mimochodem by mě zajímalo proč?) 4.6ka?
A tím čtyřlitrem od BMW jsi tomu dal korunu....
Jel jsi někdy ve 4.6? Asi ne, že? Jinak by jsi věděl, že jsi řídil automat, s jinou převodovkou se 4.6 nedělala. A to, že nakrásně pásne příruba toho automatu na BMW 4.0 motor, to rozhodně není žádná výhra, nějaká úprava příruby je to nejméně složité. Chtěl bych ovšem vidět toho génia, který dokáže sladit řídící jednotku převodovky a řídící jednotku motoru tak, aby tato kombinace fungovala. Říkám, že to nejde (všechno jde, ale za jakou cenu, by už vyšel levněji RRIIIgen). Pokud to jde, rád se podívám na výsledek a veřejně se ti tu omluvím. V opačném případě si troufnu tvrdit, že tu kecáš bludy.
Naposledy upravil(a) coroner dne 20 srp 2007 13:31, celkem upraveno 1 x.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak vážení, uý jsme jedmu 4,6 která , nevím z jakých důvodů zdechla, vyměnily za BMW M6O, jestli si někdo mislí že ta elektronika", v Range Roveru je na lepší úrovni než kristalka na příjem ČRo 1, tak asi žije v moc velký historii. Jo ono už od výroby je u renče převodovka tatar a motor maďar, ale s BMW se dájí tlaky v rozvaděči převodovky sladit lépe, když víš jak nato, je to malina, a u toho TDS jde zdejším uživatelům hlavně o spodek, který serie nemá.
JO, a motor M60 se válí na každým lepším vrakovišti, pač většinou karoserii lehce přežívá, na rozdíl od mrtvoly v 4,6. Dobré pocity v podbřišku v RR vyvolává až teprve motor BMW 210kW, a o převodovku se neboje,má na to. Jo a ti aktivisti od dětí přírody budou taky v klidu, olej to nežere. M60 najsete v E 34, E32, E 38, E 39. Stojí prd.
vzdyt pak ani neprojdes technickou ne?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
OK Hanzi, mě to zajímá, né, že by mi ta mrtvola 4.6 snad nestačila o rychlosti to není, ale protože mi nejsou motory cizí, taki mě to jen zajímá. Kde je možno to vidět, tu tvoji přestavbu? Brno? to by bylo super, každopádně bych rád viděl jak to funguje a jestli to funguje a svezl bych se v tom. Je ta možnost?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;