Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hanz

Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.

#1 Příspěvek od Hanz » 17 srp 2007 17:36

Tak hoši co maj ty vydechlý osmiválce a myslí si o nich že jeeedodooouuu, lepší je tu 4.6 vyměnit za 4.0 od BMW, pasuje a jede a nežere. Tds se dá poměrně dost vyladit s dnešními možnostmi turb, chladících směsí a kvalinějších rozvodových řetězů. Hlava nepraská, a jede jako čert.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od teslo » 17 srp 2007 17:49

Ked uz si zacal tak zhurta, tak skus dat viac podrobnosti. Hovoris o nejakom konkretnom pripade prestavby? Legalnej a zapisanej v TP?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Hanz

#3 Příspěvek od Hanz » 18 srp 2007 03:24

Do tvýho Range 4.0 BMW nejde ale do P38 ano, pasuje na přírubu převodovky a je to lepší alternativa nespolehlivé 4.6 .

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od motohanz » 18 srp 2007 19:57

tak to rozepis tohle je jen vystrel do tmy.... :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#5 Příspěvek od karel » 20 srp 2007 07:18

Dost důležitá věc je i cena motoru 4,0 l od BMW, aby nebyl dražší než celý starší RR.Neznám tento motor, ale BMW obecně mají rády otáčky a to do offroudu není to pravé.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak TDS umí tahat, když se ví jak na něj.

#6 Příspěvek od coroner » 20 srp 2007 13:28

Hanz píše:Tak hoši co maj ty vydechlý osmiválce a myslí si o nich že jeeedodooouuu, lepší je tu 4.6 vyměnit za 4.0 od BMW, pasuje a jede a nežere. Tds se dá poměrně dost vyladit s dnešními možnostmi turb, chladících směsí a kvalinějších rozvodových řetězů. Hlava nepraská, a jede jako čert.
Do tvýho Range 4.0 BMW nejde ale do P38 ano, pasuje na přírubu převodovky a je to lepší alternativa nespolehlivé 4.6 .
Hanzi člověče, zkus nám ještě jednou pomalu vysvětlit, co jsi tímhle příspěvkem myslel :?: Buď sem blbej já, nebo už nevím. Že jde 2.5TDS vyladit, to samozřejmě jde ... (ale moc spolehlivosti se jí tím nepřidá).
Jen mi není jasné, jak do toho zapadá ta vydechlá, nespolehlivá (mimochodem by mě zajímalo proč?) 4.6ka?
A tím čtyřlitrem od BMW jsi tomu dal korunu....
Jel jsi někdy ve 4.6? Asi ne, že? Jinak by jsi věděl, že jsi řídil automat, s jinou převodovkou se 4.6 nedělala. A to, že nakrásně pásne příruba toho automatu na BMW 4.0 motor, to rozhodně není žádná výhra, nějaká úprava příruby je to nejméně složité. Chtěl bych ovšem vidět toho génia, který dokáže sladit řídící jednotku převodovky a řídící jednotku motoru tak, aby tato kombinace fungovala. Říkám, že to nejde (všechno jde, ale za jakou cenu, by už vyšel levněji RRIIIgen). Pokud to jde, rád se podívám na výsledek a veřejně se ti tu omluvím. V opačném případě si troufnu tvrdit, že tu kecáš bludy.
Naposledy upravil(a) coroner dne 20 srp 2007 13:31, celkem upraveno 1 x.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 20 srp 2007 13:31

Hanz se na nás asi zlobí, že se zatím nevyjádřil
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Návštěvník

#8 Příspěvek od Návštěvník » 20 srp 2007 20:36

Tak vážení, uý jsme jedmu 4,6 která , nevím z jakých důvodů zdechla, vyměnily za BMW M6O, jestli si někdo mislí že ta elektronika", v Range Roveru je na lepší úrovni než kristalka na příjem ČRo 1, tak asi žije v moc velký historii. Jo ono už od výroby je u renče převodovka tatar a motor maďar, ale s BMW se dájí tlaky v rozvaděči převodovky sladit lépe, když víš jak nato, je to malina, a u toho TDS jde zdejším uživatelům hlavně o spodek, který serie nemá.

Hanz

#9 Příspěvek od Hanz » 20 srp 2007 20:45

JO, a motor M60 se válí na každým lepším vrakovišti, pač většinou karoserii lehce přežívá, na rozdíl od mrtvoly v 4,6. Dobré pocity v podbřišku v RR vyvolává až teprve motor BMW 210kW, a o převodovku se neboje,má na to. Jo a ti aktivisti od dětí přírody budou taky v klidu, olej to nežere. M60 najsete v E 34, E32, E 38, E 39. Stojí prd.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od motohanz » 20 srp 2007 21:22

vzdyt pak ani neprojdes technickou ne?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od coroner » 20 srp 2007 21:54

OK Hanzi, mě to zajímá, né, že by mi ta mrtvola 4.6 snad nestačila o rychlosti to není, ale protože mi nejsou motory cizí, taki mě to jen zajímá. Kde je možno to vidět, tu tvoji přestavbu? Brno? to by bylo super, každopádně bych rád viděl jak to funguje a jestli to funguje a svezl bych se v tom. Je ta možnost?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Návštěvník

#12 Příspěvek od Návštěvník » 21 srp 2007 08:47

Je to možné.

Odpovědět