Startování P38 D za tepla
Startování P38 D za tepla
Jako asi většině mi moc dobře nestartoval můj RR za tepla.Dal jsem před čerpadlo zpětnej ventyl a doba startování se zkrátila.RB
Re: Startování P38 D za tepla
Čau a z čeho jsi tam ten ventyl dal?RB píše:Jako asi většině mi moc dobře nestartoval můj RR za tepla.Dal jsem před čerpadlo zpětnej ventyl a doba startování se zkrátila.RB
Re: Startování P38 D za tepla
Ahoj.Přinesl mi ho kamarád.Je z VW a je třeba aby měl minimálně stejný vnitřní průměr jako hadice,dělá se jich mnoho.RBcenda111 píše:Čau a z čeho jsi tam ten ventyl dal?RB píše:Jako asi většině mi moc dobře nestartoval můj RR za tepla.Dal jsem před čerpadlo zpětnej ventyl a doba startování se zkrátila.RB
ventyl
Prosimte kam si ho presne dal?? pred cerpadlo v nadrzi??
Re: ventyl
Dal jsem ho mezi filtr a vstřikovací čerpadlo.MartinMM píše:Prosimte kam si ho presne dal?? pred cerpadlo v nadrzi??
Zdravím všechny DSkáře,
naprosto stejný problém jsem měl i já.Auto nestartovalo atd. dobře to znáte.Nakonec jsem našel člověka,který mi pomohl.Na základě informací od Eliota ,které vyplynuly z podobného tematu na tomto fóru,jsem si nechal seřídit předvstřik a nastavit čerpadlo.A je téměř po problému.Záměrně píšu téměř,protože v rozmezí mezi 50-75°C teploty chladící kapaliny motor ještě stále dýl točí než chytne,ale oproti minulosti to je přeci jen třetinový čas.Se zpětným ventilem mám spíš negativní zkušenost,stal se neprůchodný(nebo spíš měl velmi omezený průtok do motoru)takže se auto chovalo jako by mělo ucpaný filtr paliva,Chvíli jelo a po 5km nešlo do otáček.Vyměnil jsem filtr,vyndal a vyčistil nádrž a potrubí,než jsem přišel na ten zpětný ventil,tak jsem stím strávil celý den.
Já jen kdyby vás potkala stejná příhoda.
George.
naprosto stejný problém jsem měl i já.Auto nestartovalo atd. dobře to znáte.Nakonec jsem našel člověka,který mi pomohl.Na základě informací od Eliota ,které vyplynuly z podobného tematu na tomto fóru,jsem si nechal seřídit předvstřik a nastavit čerpadlo.A je téměř po problému.Záměrně píšu téměř,protože v rozmezí mezi 50-75°C teploty chladící kapaliny motor ještě stále dýl točí než chytne,ale oproti minulosti to je přeci jen třetinový čas.Se zpětným ventilem mám spíš negativní zkušenost,stal se neprůchodný(nebo spíš měl velmi omezený průtok do motoru)takže se auto chovalo jako by mělo ucpaný filtr paliva,Chvíli jelo a po 5km nešlo do otáček.Vyměnil jsem filtr,vyndal a vyčistil nádrž a potrubí,než jsem přišel na ten zpětný ventil,tak jsem stím strávil celý den.
Já jen kdyby vás potkala stejná příhoda.
George.
Musíš dát ventyl o stejném průměru jako jsou hadice. Máme je na 4ks autech a bez problému.RBGeorge píše:Zdravím všechny DSkáře,
naprosto stejný problém jsem měl i já.Auto nestartovalo atd. dobře to znáte.Nakonec jsem našel člověka,který mi pomohl.Na základě informací od Eliota ,které vyplynuly z podobného tematu na tomto fóru,jsem si nechal seřídit předvstřik a nastavit čerpadlo.A je téměř po problému.Záměrně píšu téměř,protože v rozmezí mezi 50-75°C teploty chladící kapaliny motor ještě stále dýl točí než chytne,ale oproti minulosti to je přeci jen třetinový čas.Se zpětným ventilem mám spíš negativní zkušenost,stal se neprůchodný(nebo spíš měl velmi omezený průtok do motoru)takže se auto chovalo jako by mělo ucpaný filtr paliva,Chvíli jelo a po 5km nešlo do otáček.Vyměnil jsem filtr,vyndal a vyčistil nádrž a potrubí,než jsem přišel na ten zpětný ventil,tak jsem stím strávil celý den.
Já jen kdyby vás potkala stejná příhoda.
George.
Pro RB,
Nejde ani tak o ventil,ten byl origo od BMW,ale o to že se nějak zaseknul.Přelítnul jsem takovou větší muldu a po dopadu se to seklo a od té doby nejelo.Jde mi spíš o to,upozornit na to,že taková závada je možná.Určitě je jednodušší a hlavně levnější vyřadit ventil a zkusit jestli auto jede,než měnit kde co a ještě do toho zbytečně cpát peníze a čas a to vše úplně zbytečně.V současné době po seřízení jezdím bez ventilu a je to naprosto v pohodě.Je zřejmě pravda to,k čemu jsme se tady probrali s Eliotem.Rozvodový řetěz se časem vytahá a tím se nepatrně změní předvstřik,navíc se tím změní i údaje přicházející do řídící jednotky motoru a ta pak neví čeho se má chytit,takže nakonec startovací dávku pustí,ale až po dlouhém protáčení motoru ze kterého se vyvalí hustý černý kouř.To je moje zkušenost s tímto problémem.Samozřejmě může být odlišná od jiných,ale proto je tady toto fórum,aby si každý mohl vybrat jakou cestu zvolí.Je pravda,že ventil je výrazně levnější než seřízení motoru,tak proč s tím nezačít.Navíc-bonus!!klesla mi spotřeba z 12,6l/100km na 9,5l/100km a při jízdě s přívěsem ze 16l na 10,4l.Váha přívěsu asi 2,2tuny.
George
Nejde ani tak o ventil,ten byl origo od BMW,ale o to že se nějak zaseknul.Přelítnul jsem takovou větší muldu a po dopadu se to seklo a od té doby nejelo.Jde mi spíš o to,upozornit na to,že taková závada je možná.Určitě je jednodušší a hlavně levnější vyřadit ventil a zkusit jestli auto jede,než měnit kde co a ještě do toho zbytečně cpát peníze a čas a to vše úplně zbytečně.V současné době po seřízení jezdím bez ventilu a je to naprosto v pohodě.Je zřejmě pravda to,k čemu jsme se tady probrali s Eliotem.Rozvodový řetěz se časem vytahá a tím se nepatrně změní předvstřik,navíc se tím změní i údaje přicházející do řídící jednotky motoru a ta pak neví čeho se má chytit,takže nakonec startovací dávku pustí,ale až po dlouhém protáčení motoru ze kterého se vyvalí hustý černý kouř.To je moje zkušenost s tímto problémem.Samozřejmě může být odlišná od jiných,ale proto je tady toto fórum,aby si každý mohl vybrat jakou cestu zvolí.Je pravda,že ventil je výrazně levnější než seřízení motoru,tak proč s tím nezačít.Navíc-bonus!!klesla mi spotřeba z 12,6l/100km na 9,5l/100km a při jízdě s přívěsem ze 16l na 10,4l.Váha přívěsu asi 2,2tuny.
George
Naposledy upravil(a) George dne 24 říj 2007 22:13, celkem upraveno 1 x.
- Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 čer 2007 19:53
- Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
- Kontaktovat uživatele:
Dokážeš zjistit hodnoty které ti na čerpadle/předvstřiku nastavil? Je se čeho chytit,nebo prostě nsatavovat předvstřik a zkoušet startovat.
Také mi seřídili předvstřik a trochu se startování teplého auta zlepšilo...
Pokud přijíždím na benzinku a chci otevřít nádrž, musím motor chcípnout, otevřít nádrž a okamžitě nastartovat - to chytí ihned. Pokud ale nechám motor vypnutý 1-30min, startuje dlouho a jakoby těžko. Po delší době než 30min, zase většinou nastartuje "okamžitě".
Také mi seřídili předvstřik a trochu se startování teplého auta zlepšilo...
Pokud přijíždím na benzinku a chci otevřít nádrž, musím motor chcípnout, otevřít nádrž a okamžitě nastartovat - to chytí ihned. Pokud ale nechám motor vypnutý 1-30min, startuje dlouho a jakoby těžko. Po delší době než 30min, zase většinou nastartuje "okamžitě".
Ahoj,
nevím co tam nastavil a jak.Nejdřív mi strašně dlouho trvalo než jsem sehnal někoho,kdo o tom vůbec něco věděl.Domluvil mi ho známý,že je s ním spokojený.Nastavil to docela dobře,ale v podstatě se to chová tak jak píšeš.Studené to chytá okamžitě,po příjezdu dokud je to teplé asi tak nad 80°C tak to chytá taky bezvadně,ale a to je asi i u tebe,když je teplota mezi 50-75°C tak to točí o chvilku dýl.Je pravda,že jak píšeš,že ti to jde ztěžka,tak to se tím seřízením taky odstranilo.Je pravda,že mě na to upozornil,že se to tak bude chovat,ale chytá to asi tak po 10ti vteřinách,což je oproti stavu před seřízením nádhera.To jsem musel startovat tak 3-4x,než to chytlo,takže baterka odešla za 1,5roku .
George
nevím co tam nastavil a jak.Nejdřív mi strašně dlouho trvalo než jsem sehnal někoho,kdo o tom vůbec něco věděl.Domluvil mi ho známý,že je s ním spokojený.Nastavil to docela dobře,ale v podstatě se to chová tak jak píšeš.Studené to chytá okamžitě,po příjezdu dokud je to teplé asi tak nad 80°C tak to chytá taky bezvadně,ale a to je asi i u tebe,když je teplota mezi 50-75°C tak to točí o chvilku dýl.Je pravda,že jak píšeš,že ti to jde ztěžka,tak to se tím seřízením taky odstranilo.Je pravda,že mě na to upozornil,že se to tak bude chovat,ale chytá to asi tak po 10ti vteřinách,což je oproti stavu před seřízením nádhera.To jsem musel startovat tak 3-4x,než to chytlo,takže baterka odešla za 1,5roku .
George
Pro George.Tomu skákání po poli se tlemím ještě nyní.Ale jinak máš pravdu,dělal jsem hlavu a taky jsme lépe přestavěly rozvody,ale již před tím mne po namontování ventylu auto lépe startovalo.Používáme značkové od Vollkswagenu.Jinak na forum jsem to napsal,ale mluvily jsme o tom s Eliottem a mechanikem který dělal v LR v německu.Já mám navíc chip a spotřeba pod 10l mi nedělá problém.Vezl jsem z německa Disco,převážně kopcovitý terén a přez 10.1l jsem nešel.Navíc po oprubování benzína jsem zjistil že moje auto-manuál má možná větší spodek.Když táhnu vlek 2t s motorkama cca celkem 1.2t tak si nemusím ani hlídat otáčky,jinak při 2T na vleku si hlídám nejít pod 2tis otáček.RBGeorge píše:Ahoj,
nevím co tam nastavil a jak.Nejdřív mi strašně dlouho trvalo než jsem sehnal někoho,kdo o tom vůbec něco věděl.Domluvil mi ho známý,že je s ním spokojený.Nastavil to docela dobře,ale v podstatě se to chová tak jak píšeš.Studené to chytá okamžitě,po příjezdu dokud je to teplé asi tak nad 80°C tak to chytá taky bezvadně,ale a to je asi i u tebe,když je teplota mezi 50-75°C tak to točí o chvilku dýl.Je pravda,že jak píšeš,že ti to jde ztěžka,tak to se tím seřízením taky odstranilo.Je pravda,že mě na to upozornil,že se to tak bude chovat,ale chytá to asi tak po 10ti vteřinách,což je oproti stavu před seřízením nádhera.To jsem musel startovat tak 3-4x,než to chytlo,takže baterka odešla za 1,5roku .
George
Jo jo máš pravdu 2t/ot je spodní hranice použitelných otáček při tažení přívěsu nad 2t.O čipu jsem taky přemýšlel,ale po seřízení to jede tak,že mi to vyhovuje.Těch 10,4l bylo kolem Liberce kde bydlím a myslím že kopců bylo po cestě víc než dost,takže věřím tomu,že by to na větší vzdálenost jelo taky za míň.Jinak se moc netlem ona taková hovadina pěkně nas...,když auto zrovna nejvíc potřebuješ.
George
George
Ahoj,
jak jsem psal nahoře,tak jsem měl vymontované úplně všechno včetně nádrže a tím pádem i palivové čerpadlo,které jsem samozřejmě vyzkoušel a bylo v pořádku.takže tím to skutečně nebylo.To čerpadlo je v autě doposud.Jinak v létě jsem měl spotřebu 7,4 l /100km na trase 1500km dlouhé ateď v zimě jsem na 8,5 l.čímž neskutečně nasírám majitele některých rádoby úsporných autíček(matchboxů) .
George
jak jsem psal nahoře,tak jsem měl vymontované úplně všechno včetně nádrže a tím pádem i palivové čerpadlo,které jsem samozřejmě vyzkoušel a bylo v pořádku.takže tím to skutečně nebylo.To čerpadlo je v autě doposud.Jinak v létě jsem měl spotřebu 7,4 l /100km na trase 1500km dlouhé ateď v zimě jsem na 8,5 l.čímž neskutečně nasírám majitele některých rádoby úsporných autíček(matchboxů) .
George
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Ty víš dobře co tě čeká, jen kolem toho chodíš jako okolo horké kašeReverend píše:estli by nestálo za to vyměnit podávací čerpadlo... je v ceně tak 3000,-... co ? taky mne to s 2,5dse čeká
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
tak, mám zgenerálkované vstřikovací čerpadlo, motor běží celkem pěkně, teplé a studené starty jsou ok, tak jak maj, výkon taky ok... jen spotřeba mi z původních cca 9ti litrů při mém stylu ježdění LEHKÁ NOHA, poněkud přerostla na litrů 12 heeeeeeeeeeelp, nebo HEEEEELLL...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
nežaluj, dokud nezměříme tu dávku
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com