Těsnění pod hlavou 2.5TDS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#41 Příspěvek od Kokesek » 23 zář 2018 19:34

LevonHD píše:Kde jsou u tohohle motoru rozvody? u novějších 6tivalu BMW jsou vzadu a musel jít ven celý motor. Konkrétně 530d (f10) Není potřeba třeba taky vyndat motor?
Ty si preskocil celou logickou eru bmw vyvoje. A soustredis se pouze na konec evoluce kde logika zustala zavrena v trezoru. Podivej se vickem na olej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#42 Příspěvek od Kokesek » 23 zář 2018 19:37

Daim0nd píše:Dal jsem se do sundavání palice. Mám už vše sundané, ale nemohu najít v převodovce díru na klín, který by skrz blok motoru zaaretoval kliku. Abych mohl sundat řemenici z kliky(chci udělat rovnou rozvody).
Poradí někdo jak zaaretovat kliku??
Díky
Kliku nutne aretovat nemusis protoze je oznacene kolecko na rozvodu a clanky noveho rezetu. Ale pokud to nutne potrebujes tak od prevodovky je v bloku mezi zebry ucpavka z plastu na leve strane. Tam das trn do setrvaku. Ale dobre si to zkontroluj pocitove se to da dat i spatne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#43 Příspěvek od Daim0nd » 23 zář 2018 20:19

Proto se ptám :) . O této díře v bloku vím, ale nemůžu se trefit do díry v převodovce. Když jsem strčil aretační kolík, tak se ozval zvuk, že jsem narazil na tenký plech(asi ozubené kolo pro startér). Při pootočení klikou se kolík dostene skrz díru ozubeného kola, ale už nejsem schopen najít tu dirku pro aretaci v převodovce :D
Přežije to ozubené kolo, když o něj opřu ten kolík nebo dá se nějak jinak zjistit kam se má tento kolík strčit, třeba podle hlavní řemenice.
Řemenici potřebuji sundat proto abych sundal prsa motoru. A taky abych si mohl pořádně obkreslit rozvody než sundám hlavu a rozvody.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#44 Příspěvek od Kokesek » 23 zář 2018 20:25

Hlavne nestrkej nic do prevodovky a uz vubec si nic neobkresluj na rozvodech. Aby si sundal velkou remenici tak nemusis nic aretovat. Staci poradnej vzduch. Myslim ze bude lepsi kdyz to prenechas nekomu zkusenemu. Dalsi otazka by byla proc nejde povolit sroub na vackove hrideli. A potom proc na kole cerpadla jsou dve znacky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#45 Příspěvek od Daim0nd » 23 zář 2018 22:08

Převodovkou bylo myšleno hydrodynamický měnič a jeho stranu kterou lícuje s motorem. Potřebuji jen prostě jak po slepu najít tu dirku :D ozubené kolo na vačce už mam povolené. Minulej rok jsem si stavěl stroker M50 s manuální převodovkou a tam je prostě 8mm díra v setrvačníku kam to zapadne a hotovo... tady u toho automatu jich je několik.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#46 Příspěvek od Kokesek » 24 zář 2018 07:06

Je tam pouze jedna najdes ji pres zrcatko. Nektere remenice meli stupnici proti prsum rozvodu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#47 Příspěvek od teslo » 27 zář 2018 10:18

Ako pise Kokesek, dier je tam niekolko, ale iba jedna spravna ;) zrkadlo, alebo kamera by Ti mohla pomoct ;)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#48 Příspěvek od Daim0nd » 27 zář 2018 13:21

Včera se zadařilo :Pohoda: :wink: S telefonem jsem ji našel za chvilku. O víkendu už snad sundám hlavu.
Děkuji za radu Kokeskovi :Sorry:

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#49 Příspěvek od Kokesek » 28 zář 2018 01:45

Tedka sem si uvedomil ze to nastavuji naopak. Podle vacky. Jak striha sesty valec. Hledam pravy uhel vacky a potom poslepu sunu cep do setrvaku. Predpoklad je ze motor byl v chodu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#50 Příspěvek od teslo » 28 zář 2018 09:34

tak nejake je to aj popisane v manualoch. Zakladna orientacia je podla vacky.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#51 Příspěvek od Daim0nd » 01 říj 2018 21:20

Tak hlava je dole. Snad z fotek bude něco malo poznat.
Těsneni nejeví žádné známky fouknutí. Jen teda šrouby hlavy byly různě pozdotahované. Některé šly povolit lehce a u něktrerých zas pravy opak. A jeden byl dokonce i orezlý.
10092C2B-50A0-4A76-93B5-ABFDE073FA3D.jpeg
2CB4427D-05E7-4A88-BAED-5366A552C9B2.jpeg
FDB00A4C-8DD9-4669-9224-A274DAA7BDCE.jpeg
75F5443D-F5C6-4EF3-8BA8-1487C8A0A95F.jpeg
A8F2F18E-37EF-4530-92C6-9F7BA56F16E6.jpeg

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#52 Příspěvek od Kokesek » 01 říj 2018 21:34

Podle fotky prvni a druhy valec foukal do vody. Srouby se jevi jako povolene kdyz se prohne hlava nebo blok. Hlava muze byt praskla. Je treba dat odbornikum na hlavy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

LevonHD
Příspěvky: 177
Registrován: 07 čer 2018 12:57
auto: Orange Rover P38 2.5

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#53 Příspěvek od LevonHD » 02 říj 2018 06:34

teda nejsou ty vodni kanaly nejaky ucpany? :shock:
(O)Range Rover p38 2.5 TDS

kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#54 Příspěvek od teslo » 02 říj 2018 09:17

LevonHD píše: 02 říj 2018 06:34 teda nejsou ty vodni kanaly nejaky ucpany? :shock:
ani nie...su nahrdzavene, ale to co sa javia ko upchate je rozdiel medzi otvormi v bloku, tesneni a hlave

Som zvedavy ako dopadne skuska hlavy, prip. bloku
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#55 Příspěvek od Daim0nd » 04 říj 2018 08:20

Hlavu jsem odvezl k http://www.autopejsek.cz/. Při prvním pohledu říkal, že hlava nevypadá nijak špatně. Blok jsem vzal včera brouskem na bloky/hlavy a až kolem některých děr na šrouby, kde se nevytvořila textura letokruhu, vypadá blok v pořádku. Kolem těch několika děr je sice černé místo, ale i tak se po celé délce na stranách bloku vytvořil čistý a jednolitý lesklý povrch.

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#56 Příspěvek od Daim0nd » 08 říj 2018 21:00

Dnes když jsem omýval blok pro přípravu na kompletaci jsem šáhl na jednu mrazovou zátku a trošku jsem se zhrozil. Krom dvou zátek jsou všechny vypouklé. Doteď jsem to neřešil pač jinak ty zátky jsou na pohled lesklé bez jediné známky rzi.
Dá se nějak udělat tlakovka bloku v garážových podmínkách?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#57 Příspěvek od teslo » 09 říj 2018 09:45

Daim0nd píše: 08 říj 2018 21:00 Dá se nějak udělat tlakovka bloku v garážových podmínkách?
Urcite da. Musis "len" zaslepit vsetky vodne kanaliky. Asi si vyrobit zatky a stiahnut ich k bloku.

Brusil si blok namontovany v aute? Rucne?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#58 Příspěvek od Daim0nd » 09 říj 2018 09:58

Brousil se nedá říct. U toho autopejšek jsem dostal brousek ať přejedu blok aby se ukázalo zda není zkroucený také jak hlava. Vpodstatě to jen udělá, že to vyleští plochu a ukáže kde je výstupek a kde prohlubeň. No a někde se udělala struktura letokruhu, někde zas kompletně vyleštěná plocha a kolem pár šroubů hlavy je černý flek.

https://www.conrad.cz/brousek-mannesman ... gImfvD_BwE

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#59 Příspěvek od Daim0nd » 11 říj 2018 09:20

Tak hlava už je doma, výsledek ,,hlava je v naprostém pořádku" . Nechávalo se dělat takřka vše, sedla, ventily, srovnání hlavy a tlakovka.
Jen teď nějak nevím jestli to složit a doufat, že bylo jen fouklé těsnění pod hlavou.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Těsnění pod hlavou 2.5TDS

#60 Příspěvek od teslo » 11 říj 2018 09:26

pokial si na bloku nic neobjavil, tak ano, zlozit :-)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět