Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#101 Příspěvek od alap » 12 zář 2011 13:12

Tak proč to má na videu na displayi, že je uzamčený zadní diferenciál a mezinápravový je otevřený.
A pokud si pamatuju takzvaný test Zezulky s RR 3,8d tak se snažil vyjet na letňáčích nějaký bahnitý kopec a bylo vidět jak na středové obrazovce to zamyká zadní a mezinápravovou a taky to Zezulka říká a stejně to nakonec nevyjelo.

Našel jsem to video http://www.youtube.com/watch?v=bVnbxi3M1Fs" onclick="window.open(this.href);return false; a pro rychlejší hledání je to 14 až 15 minuta.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#102 Příspěvek od libovka » 12 zář 2011 14:12

Taky mícháš jabka s hruškama.
Pust si to video ještě jednou a poslouchej.Říkaj tam že změna kterou facelift prošel je,že má Terrain respons.V tomto tématu se bavíme o RR 3.0D který nemá TR.To co vy sem pořád cpete je facelift a nový RR.

Prostě RR L322 3.0D a 4.4i 2002-2006 nemá uzávěrky diferenciálů. :sad

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#103 Příspěvek od alap » 12 zář 2011 14:49

Je tu celou dobu řeč o L322, ne nějaký ročník. Je možné, že před TR to nic nemělo, nejsem zas takový znalec kdy se co objevilo a kdy co zmizelo. Já jen věděl, že jsem v L322 uzávěrku viděl.
Pak se omlouvám za plevelení.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#104 Příspěvek od libovka » 12 zář 2011 14:52

Tak jak vidíš není L322 jako L322. :)

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#105 Příspěvek od Forsttimber » 12 zář 2011 15:39

to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
Real Land Rover is built, not bought

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#106 Příspěvek od alap » 12 zář 2011 16:04

Mají, ale jak se už u tohoto vozidla očekává, nikdo to neví. Na asfaltu to nikdo nezjistí a rozebírat zatím není potřeba.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#107 Příspěvek od libovka » 12 zář 2011 16:13

Forsttimber píše:to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
Já mám L322 i Eliot jí má.Oba tu říkáme že uzávěrku nemá.

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#108 Příspěvek od Forsttimber » 12 zář 2011 18:13

a nieje to len o doplnkovej vybave?
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#109 Příspěvek od libovka » 12 zář 2011 18:37

Bohužel ne. Starej model L322 prostě uzávěrky nemá.Pouze redukci.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#110 Příspěvek od pan klobouk » 12 zář 2011 22:56

Poslušně hlásim,že ji taky nemám... :cry A ani netuším kam by ji vyvedli.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#111 Příspěvek od Acon » 12 zář 2011 23:08

A hlavne, načo by to tomu autu bolo.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#112 Příspěvek od Forsttimber » 14 zář 2011 19:37

ha ha anglicani by ti o tom vedeli hovorit naco by im bola

ved si polovnik a v anglicku su krasne polovacky na bazanty vo volnej krajine bez stromov s kriakov o ktore by si poskrabali lak takze tam range vyuzivaju naplno
Real Land Rover is built, not bought

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#113 Příspěvek od Denisko88 » 16 zář 2011 13:34

Zdravim, aj ja planujem kupu Vogua a chcem sa opytat na par veci, 1. Ten motor 3,0 D staci na to auto? 2. Su na vsetkych autach problemy s prevodovkou ? 3. Kolko ide oleja do toho motoru? 4. Ak by som chcel obcas nejaky ten prives tahat, nebude sa to trapit? A co hovorite na toto http://www.pimpmyrange.co.uk/products/r ... p-782.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to prerabka z 2002-2009 na 2010 ??? dakujem za pozitivne odpovede

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#114 Příspěvek od pan klobouk » 16 zář 2011 14:50

Já ho mám pár měsíců a musím říct ,že nestačí :cry Auto je podmotorované a aby jelo musí se hodně točit.Stařičký BMW motor se sice točí rád,ale hučí jak Boeing při startu. Oleje je tam cca 9 litrů,ale stačí obyč.syntetika.Převodovka klekla všem co znám s tímhle autem krom jednoho,ale ten ho koupil s již udělanou. Dál už jen samá pozitiva a sociální jistoty... :cool

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#115 Příspěvek od pan klobouk » 16 zář 2011 14:52

Ještě jsem zapoměl na notoricky známý unašeč,ale ten se dá ještě do konce roku vyřešit na záruku a s taháním nemám zkušenost,protože nic netahám.

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#116 Příspěvek od Denisko88 » 16 zář 2011 23:19

Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#117 Příspěvek od libovka » 17 zář 2011 09:31

Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí. :yes

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#118 Příspěvek od eliott » 17 zář 2011 09:39

libovka píše:
Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí. :yes
V Omeze byl 2.5 TDS :wink:, jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#119 Příspěvek od libovka » 17 zář 2011 18:40

V Omeze byl 2.5 TDS :wink:, jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...[/quote]

2.5TDS sice byl ve starších Omegách,ale do novějších se dával i motor co je v RR jen to byla 2.5.Viz odkaz.

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ga/9127476" onclick="window.open(this.href);return false;

Propet
Příspěvky: 47
Registrován: 24 led 2011 17:33

Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue

#120 Příspěvek od Propet » 17 zář 2011 21:26

nene to je přád tds jen v novém kabátku :D neštěstí v omeze a co to dělá s P38 nechci snad ani vědět. Ale L322 má už 3.0 a to úplně jiný motor akorát pořád houby model, nechápu proč je u nás na prodej tolik RR v naftě a skoro žádné benzíny??

Odpovědět