Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Tak proč to má na videu na displayi, že je uzamčený zadní diferenciál a mezinápravový je otevřený.
A pokud si pamatuju takzvaný test Zezulky s RR 3,8d tak se snažil vyjet na letňáčích nějaký bahnitý kopec a bylo vidět jak na středové obrazovce to zamyká zadní a mezinápravovou a taky to Zezulka říká a stejně to nakonec nevyjelo.
Našel jsem to video http://www.youtube.com/watch?v=bVnbxi3M1Fs" onclick="window.open(this.href);return false; a pro rychlejší hledání je to 14 až 15 minuta.
A pokud si pamatuju takzvaný test Zezulky s RR 3,8d tak se snažil vyjet na letňáčích nějaký bahnitý kopec a bylo vidět jak na středové obrazovce to zamyká zadní a mezinápravovou a taky to Zezulka říká a stejně to nakonec nevyjelo.
Našel jsem to video http://www.youtube.com/watch?v=bVnbxi3M1Fs" onclick="window.open(this.href);return false; a pro rychlejší hledání je to 14 až 15 minuta.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Taky mícháš jabka s hruškama.
Pust si to video ještě jednou a poslouchej.Říkaj tam že změna kterou facelift prošel je,že má Terrain respons.V tomto tématu se bavíme o RR 3.0D který nemá TR.To co vy sem pořád cpete je facelift a nový RR.
Prostě RR L322 3.0D a 4.4i 2002-2006 nemá uzávěrky diferenciálů.
Pust si to video ještě jednou a poslouchej.Říkaj tam že změna kterou facelift prošel je,že má Terrain respons.V tomto tématu se bavíme o RR 3.0D který nemá TR.To co vy sem pořád cpete je facelift a nový RR.
Prostě RR L322 3.0D a 4.4i 2002-2006 nemá uzávěrky diferenciálů.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Je tu celou dobu řeč o L322, ne nějaký ročník. Je možné, že před TR to nic nemělo, nejsem zas takový znalec kdy se co objevilo a kdy co zmizelo. Já jen věděl, že jsem v L322 uzávěrku viděl.
Pak se omlouvám za plevelení.
Pak se omlouvám za plevelení.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Tak jak vidíš není L322 jako L322.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
Real Land Rover is built, not bought
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Mají, ale jak se už u tohoto vozidla očekává, nikdo to neví. Na asfaltu to nikdo nezjistí a rozebírat zatím není potřeba.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Já mám L322 i Eliot jí má.Oba tu říkáme že uzávěrku nemá.Forsttimber píše:to tu nema nikto l322 aby to potvrdil alebo vyvratil?
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
a nieje to len o doplnkovej vybave?
Real Land Rover is built, not bought
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Bohužel ne. Starej model L322 prostě uzávěrky nemá.Pouze redukci.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Poslušně hlásim,že ji taky nemám... A ani netuším kam by ji vyvedli.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
A hlavne, načo by to tomu autu bolo.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
ha ha anglicani by ti o tom vedeli hovorit naco by im bola
ved si polovnik a v anglicku su krasne polovacky na bazanty vo volnej krajine bez stromov s kriakov o ktore by si poskrabali lak takze tam range vyuzivaju naplno
ved si polovnik a v anglicku su krasne polovacky na bazanty vo volnej krajine bez stromov s kriakov o ktore by si poskrabali lak takze tam range vyuzivaju naplno
Real Land Rover is built, not bought
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Zdravim, aj ja planujem kupu Vogua a chcem sa opytat na par veci, 1. Ten motor 3,0 D staci na to auto? 2. Su na vsetkych autach problemy s prevodovkou ? 3. Kolko ide oleja do toho motoru? 4. Ak by som chcel obcas nejaky ten prives tahat, nebude sa to trapit? A co hovorite na toto http://www.pimpmyrange.co.uk/products/r ... p-782.html" onclick="window.open(this.href);return false; je to prerabka z 2002-2009 na 2010 ??? dakujem za pozitivne odpovede
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Já ho mám pár měsíců a musím říct ,že nestačí Auto je podmotorované a aby jelo musí se hodně točit.Stařičký BMW motor se sice točí rád,ale hučí jak Boeing při startu. Oleje je tam cca 9 litrů,ale stačí obyč.syntetika.Převodovka klekla všem co znám s tímhle autem krom jednoho,ale ten ho koupil s již udělanou. Dál už jen samá pozitiva a sociální jistoty...
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Ještě jsem zapoměl na notoricky známý unašeč,ale ten se dá ještě do konce roku vyřešit na záruku a s taháním nemám zkušenost,protože nic netahám.
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
V Omeze byl 2.5 TDS , jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...libovka píše:První generace X5 a 530D měli 135 kw.BMW zdřejmě nechtělo aby LR měl stejný výkon jako v jejich autech.Stejně tak Opel Omega ve kterém jsou tyto motory jsou staženy ne výkonu.Denisko88 píše:Este jedna vec, ked je to motor z BMW X5 tak preco ma 177 ps a X5 ma 184? Alebo este jedna vec Bmw 530d E39 ma 190 ps ??? Je to iny motor?
Osobně jsem hodně přemýšlel jestli naftu nebo benzín.Po svezení v naftě jsem usoudil že benzín bude lepší volba.Ta nafta je slabá,poruchová,dost hlasitá,atd.Prostě je tam hrozně negativů.
U benzínu jedinej negativ je spotřeba,ale to svezení ti nic nenahradí.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
V Omeze byl 2.5 TDS , jinak svatá pravda, hlavně ten kravál v dieslu je strašný...[/quote]
2.5TDS sice byl ve starších Omegách,ale do novějších se dával i motor co je v RR jen to byla 2.5.Viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ga/9127476" onclick="window.open(this.href);return false;
2.5TDS sice byl ve starších Omegách,ale do novějších se dával i motor co je v RR jen to byla 2.5.Viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ga/9127476" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Opět žiju pro LR RR L322 3,0D LM Vogue
nene to je přád tds jen v novém kabátku neštěstí v omeze a co to dělá s P38 nechci snad ani vědět. Ale L322 má už 3.0 a to úplně jiný motor akorát pořád houby model, nechápu proč je u nás na prodej tolik RR v naftě a skoro žádné benzíny??