můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Krestak peknej. Neco takovyho taky shanim cca rok 2007. Mam trochu strach koupit auto se 170 tisici. To co je tadz popisovane tak to pusobi jako by ty auta byli totalni sracky. To snad ne. Co vy na to odbornici.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Čím mladší, tím větší sračka... Rok 2004 je snad nejspolehlivější z celé historie značky
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
souhlas, je sice hezci...ale vse je vice od forda...eliott píše:Čím mladší, tím větší sračka... Rok 2004 je snad nejspolehlivější z celé historie značky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
To myslis vazne? Vzdyt motor 3.6 diesel by mel byt spolehlivej a co se tam tak kazi? To auto je tak krasny a uy neni tak drahy. Snad ani nasledna pece v servisu.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
ale to je jasny ze 3,6je uplne nej,ale co se tyce auta tak vice vydrzi starsi kusy. brzdy napravy...atd 3.0d je lehci a brzdy jsou lepsi dilensky spracovane. a neni tam smeska elektriky od forda bmw a landrovera. Ale jinak moje dalsi volba pri koupi je 3,6tdv8 r.v. 2006-7 urcine ne DISCO III i kdyz je to bomba auto ale kdo to ma servisovat. Sak tam nejde nic normalne demontovat. tento tyden sem si dal cvicne predni ulozeni stabilizatoru. 4ks sroubku 2hodiny. nenormalni.
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 25 úno 2013 15:16, celkem upraveno 1 x.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Kokesek píše: tento tyden sem si dal cvicne predni ulozeni stabilizatoru. 4ks sroubku 2hodiny. nenormalni.
jojo, to se jim zase povedlo...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
souhlasim kdyz dame exterier stare L322 urcite s interierem nove!eliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
ty tam v tech budejovicich mas asi lpg stanici jinak uz to fakt nechapu. a jak das lpg do superchargera???
slysel si nekdy jak si seveli 3,6tdv8. Ja poprve jak to prijelo na servis se sel podivat pod kapotu jestli to ma svicky nebo ne...
a moc me netrap sem v nevyhode mam chripku.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Jo ale s benzinem zase nemuze jezdit normalni clovek kvuli spotrebe. No nic uvidime mam jednoho v merkueliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Kdo nemá na benzín, nemá si kupovat RR, protože nebude mít na servis . 3.6 je dobrý do prvního problému, třeba výměny žhavících svíčektabas1 píše:Jo ale s benzinem zase nemuze jezdit normalni clovek kvuli spotrebe. No nic uvidime mam jednoho v merkueliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
[quote="eliott"][quote="tabas1"][quote="eliott"]nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy
Ja bych to ustal pri najezdu 25 000 za rok. Proc jezdit za 17 kdyz muzu jezdit za 13 a jeste se svezt. Pocitam s nejakou opravou ale nerad bych stal v servisu jako zakladatel tohoto vlakna a platil 10 000 za navstevu. Pokud je to tak poruchovy auto tak to napiste a usetrite me penize a zaroven zklamete.
Ja bych to ustal pri najezdu 25 000 za rok. Proc jezdit za 17 kdyz muzu jezdit za 13 a jeste se svezt. Pocitam s nejakou opravou ale nerad bych stal v servisu jako zakladatel tohoto vlakna a platil 10 000 za navstevu. Pokud je to tak poruchovy auto tak to napiste a usetrite me penize a zaroven zklamete.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Musím to jako zakladatel tohoto vlákna uvést na pravou míru. Většina stání v servisu byla způsobena stylem používání auta mými předchůdci, možna i výsledkem nějakého drcnuti (kolo atd). Nebo také moji nespokojenosti se stavem který ještě zásah nepotřeboval. Nemluvím o provozních věcech jako jsou inspekce, brzdy, revize plynu atp. Zde v servisu stojíš podle množství nájezdu km.
S odstupem času a nájezdu km mě snad jen překvapila výměna chladiče a repas převodovky, ale to byla moje neznalost životnosti, resp doufání, že to vydrží věčnost. Naopak propshaft byl příjemné překvapeni výměny sice na poslední chvíli, ale na svolávačku zadáčo.
Pravda, při prodeji vznikl problém se zámky, ale zase, auto už mělo víc jak deset let, tak co dodat ...
Edit ještě ke spotřebě v průměru do 20 l plynu. Lehce si spočítáte výsledek.
S odstupem času a nájezdu km mě snad jen překvapila výměna chladiče a repas převodovky, ale to byla moje neznalost životnosti, resp doufání, že to vydrží věčnost. Naopak propshaft byl příjemné překvapeni výměny sice na poslední chvíli, ale na svolávačku zadáčo.
Pravda, při prodeji vznikl problém se zámky, ale zase, auto už mělo víc jak deset let, tak co dodat ...
Edit ještě ke spotřebě v průměru do 20 l plynu. Lehce si spočítáte výsledek.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Díky dal jsem na radu zkušenějšího jo a jezdí na E85 a tomu dalo pár koníků navíc při skoro stejný spotřebě ale tankujem za 25kčtabas1 píše:Krestak peknej. Neco takovyho taky shanim cca rok 2007. Mam trochu strach koupit auto se 170 tisici. To co je tadz popisovane tak to pusobi jako by ty auta byli totalni sracky. To snad ne. Co vy na to odbornici.
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Taky mam dva v vyhlídlý
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 70724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 03024.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ten ma moc najeto tak nevim
Jsem zvedavej co na to reknete .Diky za vase prispevky
Stejne ten Range Rover je ale AUTO
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 70724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 03024.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ten ma moc najeto tak nevim
Jsem zvedavej co na to reknete .Diky za vase prispevky
Stejne ten Range Rover je ale AUTO
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
uplne me fascinuje firma Ekonomicke vozy s.r.o jak prodava RANGE ROVER na benzin.....tabas1 píše:Taky mam dva v vyhlídlý
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 70724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo
http://www.tipcars.com/#land_rover-rang ... 03024.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ten ma moc najeto tak nevim
Jsem zvedavej co na to reknete .Diky za vase prispevky
Stejne ten Range Rover je ale AUTO
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
No ten nápis EKONMICKÉ VOZY je daleko od pravdy. Ale je hezkej že.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
moje řečeliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
souhlaslibovka píše:moje řečeliott píše:nejhezčí RR všech dob je L322 před faceliftem, můžete o tom vést polemiky, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. A nafta patří do kamen, v RR je to hanobení rasy....
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak už jsem v tom taky (TDV6). Neodolal jsem téhle velrybě a hlavně ceně za kterou byla zaplul do ní.
Mám toho hodně na srdci......bude to dlooohá cesta:-)))
Mám toho hodně na srdci......bude to dlooohá cesta:-)))
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- DoplnkyNaAuto.cz
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20 lis 2012 10:55
- tel.: 608916852
- auto: RR L322 4.4lpg
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
potřebuji tenhle dílek skládačky... děkuji za nabídky, barva je patrná - černá.
Jinak sem sundal zástěrky, kdo by je chtěl ať mi napíše...
Nissan Patrol GR Y61 4,2D LWB ofiko" , Hlítka GR Y60 SWB 2,8TD 35", nesmysly Offroudový na svých stránkách mám...
http://www.Pneu4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.Escape4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
----------------------
Fuck OFF!
http://www.Pneu4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.Escape4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
----------------------
Fuck OFF!