Dobrý den, chtěl bych toto téma znovu otevřít.
Původně jsem se rozhodoval mezi touto generací a P38, která se mi hodně líbí exteriérem - co si budeme namlouvat interiér lehce pokulhává (z mého pohledu!) - ale po přečtení pár témat s problémy si to hodně rozmýšlím...dá se koupit levně, ale bůhví co se skrývá pod kapotou
Tahle generace je zase moc krásná vevnitř - z venčí je to na druhou stranu lehce divoké (zadní pouťová světla apod.) - ale výbava je fakt perfektní/bezkonkurenční. O image ani nemluvím. Do půl milionu se dá koupit auto, co stálo nové kolem 2 mega. Předpokládám že Německa bude kvalita aut trochu někde jinde.
Hodlám kupovat auto pro rodinu a priorita je 4x4, vyšší podvozek, automat a žádná tuctovka
Zajímalo by mě, jak toto dilema vyřešil původní dotazující, protože to vypadá, že máme podobné priority. Může se tedy vyjádřit?
Ještě by mě zajímalo jestli má někdo nějaké zkušenosti odkud koupit - u nás/Německo/Evropa...?
Perfektní je, že je to auto z GB, kde jsou celkem posedlí všelijakými úpravami a vylepšeními, takže i to by se dalo řešit operativně.
PS: ta P38 mi nedá spát
RR 2002 - 2005 - ktery motor?
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
A jsou známy nějaké zásadní mouchy na téhle 3,6TDV8?Neklan píše:BMW 3,0TD6 zůstal ve výrobě ještě rok a pak byl nahrazen novým motorem 3,6TDV8 vyvinutým v kooperaci Ford/PSA, což je oproti trochu dýchavičnému třílitru od BMW daleko lepší variantou.
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
Koukni ta toto promo video co dělali na auto.cz
http://www.auto.cz/range-rover-tdv8-skr ... ideo-11940" onclick="window.open(this.href);return false;
Kámoš měl L322 r.v. 2003 s tím původním TDV6 a to auto prostě s 177 koníkam prostě netáhne jak by mělo.
Nevím jestli je to pravda, ale tento rok by snad měl být poslední, kdy by mělo být možné ty špatné diferáky vyměnit v rámci akce LR.
http://www.auto.cz/range-rover-tdv8-skr ... ideo-11940" onclick="window.open(this.href);return false;
Kámoš měl L322 r.v. 2003 s tím původním TDV6 a to auto prostě s 177 koníkam prostě netáhne jak by mělo.
Nevím jestli je to pravda, ale tento rok by snad měl být poslední, kdy by mělo být možné ty špatné diferáky vyměnit v rámci akce LR.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
Ahoj.....nebyl jsem tu dlouho........trochu mě recenze odradily,tak jsem z RR vycouval, ale za tu dobu jsem prodal Mergla a koupil konkurenci a nyní se situace mění v tom,že LR by byl jako druhé auto v rodině.....změna nastala taky v typu,kdy RR neprojde tak Free by byla určitá volba na ježdění kolem komína.....zatím nevím jestli 2TD nebo 1,8i,ale 3 dvéřko tu je za dobry peníz.I to tady na inzerci je dobré.Opět jsem to tu prostudoval jako před rokem.........a jsem na rozpacích.....to jsem fakt myslel,že nic horšího než Francouz nemůže být.....
Když mi, ale tak inponuje,že se půjdu na něj podívat............
PS:je to nafta.........to je dobře nebo ne?
Když mi, ale tak inponuje,že se půjdu na něj podívat............
PS:je to nafta.........to je dobře nebo ne?
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
oro píše:Ahoj.....nebyl jsem tu dlouho........trochu mě recenze odradily,tak jsem z RR vycouval, ale za tu dobu jsem prodal Mergla a koupil konkurenci a nyní se situace mění v tom,že LR by byl jako druhé auto v rodině.....změna nastala taky v typu,kdy RR neprojde tak Free by byla určitá volba na ježdění kolem komína.....zatím nevím jestli 2TD nebo 1,8i,ale 3 dvéřko tu je za dobry peníz.I to tady na inzerci je dobré.Opět jsem to tu prostudoval jako před rokem.........a jsem na rozpacích.....to jsem fakt myslel,že nic horšího než Francouz nemůže být.....
Když mi, ale tak inponuje,že se půjdu na něj podívat............
PS:je to nafta.........to je dobře nebo ne?
Ahoj, moje zkušenost je taková, že pokud si opravdu chceš koupit LR tak si přestaň číst tohle forum Na každym foru se vzdycky piše hlavne o problemech a ne o vyhodách a dobrych zkusenostech
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
Zase tak bych to nebral, LRs, Range nevyjímaje jsou auta, se kterými jsou občas problémy, které jsou autu okamžitě odpuštěny a zapomenuty při první jízdě po opravě. Tak jsem to vždycky měl, protože tyhle auta mám opravdu rád a ničím jiným jezdit nechci.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
Pozitivum je ,že jich je hodně na vrakačich a dá se sehnat skoro všechno..............jinak jsem koukl na Rav,Jeep ap. fora a je to všude stejné.....
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 črc 2010 01:12
- auto: Discovery 3
Re: RR 2002 - 2005 - ktery motor?
petrl píše:Dobrý den, chtěl bych toto téma znovu otevřít.
Původně jsem se rozhodoval mezi touto generací a P38, která se mi hodně líbí exteriérem - co si budeme namlouvat interiér lehce pokulhává (z mého pohledu!) - ale po přečtení pár témat s problémy si to hodně rozmýšlím...dá se koupit levně, ale bůhví co se skrývá pod kapotou
Tahle generace je zase moc krásná vevnitř - z venčí je to na druhou stranu lehce divoké (zadní pouťová světla apod.) - ale výbava je fakt perfektní/bezkonkurenční. O image ani nemluvím. Do půl milionu se dá koupit auto, co stálo nové kolem 2 mega. Předpokládám že Německa bude kvalita aut trochu někde jinde.
Hodlám kupovat auto pro rodinu a priorita je 4x4, vyšší podvozek, automat a žádná tuctovka
Zajímalo by mě, jak toto dilema vyřešil původní dotazující, protože to vypadá, že máme podobné priority. Může se tedy vyjádřit?
Ještě by mě zajímalo jestli má někdo nějaké zkušenosti odkud koupit - u nás/Německo/Evropa...?
Perfektní je, že je to auto z GB, kde jsou celkem posedlí všelijakými úpravami a vylepšeními, takže i to by se dalo řešit operativně.
PS: ta P38 mi nedá spát