Pak dej vědět jestli to pomohlo.teslo píše:Vyskusat mozem, pretoze som si kupil novu prave na tento ucel, ale som velky pesimista. Myslim si, ze moja sa skor nevie rozopnut pretoze pomerne dost huci -aj v zime. Novu som kupil prave z toho titulu, aby to tak nehucalo.ssang píše: Možná by to ještě chtělo vyměnit vrtuli s visco spojkou a bude po problému.
Prasklý chladič P38
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Prasklý chladič P38
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Prasklý chladič P38
tak jsem ten chladic nahral pospojoval a musim to poradne protahnout ale asi koupim to vicko na expanzku .ze jsem to neudelal hnet nez to vopatlat tou srackou ktera stejne odpadla ale asi radeji nejakej chladic koupim. uz rendu nebudu vtom horku tak honit
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Prasklý chladič P38
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 05 led 2011 19:05
Re: Prasklý chladič P38
Stejná závada: Prasklý chladič. Příčina může být v malých trhlinkách hlavy motoru, které se postupně zvětšují. Po odpojení přívodní - pravé hadice na vodu vedoucí do chladiče ( té na pravé straně ) jsou vidět malé bublinky asi výfukových plynů proudící od hlavy motoru (nebo se odvzdušňuje chladící systém?) - při volnoběhu. Při zvýšených otáčkách by to mělo bublat tak moc, že to právě chladič neudrží?
Do expanzní nádoby to nemůže bublat, protože systém je udělaný tak, že se nedokáže odvzdušňovat přes expanzní nádobku (Tohle po ročním zamyšlení beru zpět) - hlavní chladič je třeba odvzdušnit malou hadičkou na jeho horním levém rohu (jen pokud není průchozí odvzdušňovací trubička!) a ještě je třeba odvzdušnit okruh topení (není třeba) - povolit hadici, co vede do výměníku a pro jistotu celé auto postavit do meze na zadní, jak je popsáno výše. Já neměl ani známky oleje ve vodě ani naopak vody v oleji.
Přetlakový ventil ve víčku expanzní nádoby také při této poruše nepomůže a neznamená to, že je vadný (tohle beru taky zpět), protože výfukové plny z hlavy se nahromadí právě v bublině v chladiči, kde se netlakují tak, že roztrhnou chladič. V bublině vznikne mnohokrát větší tlak narozdíl od zbytku náplně tvořené chladící kapalinou, která tlak zvýší zanedbatelně. Toto tvrzení se Vám někomu nemusí zdát, ale je to tak (tohle tak může být, si myslím, právě při ucpané odvzdušňovací trubičce)!
Oprava hlavy 7.000 + montáž a demontáž za 8.000,- .... nepomohla, protože se nevyměnily šrouby na hlavě! A tak jsem nechal dát konečně nové šrouby, jiný řídící vstřik, novou trysku na jednom válci, který upaloval žhavící svíčky a přezkoušet hlavu a už to jede lépe (dalších 8.000,- Kč) a moc se to nehřeje. Takže pravděpodobně by neškodilo vyměnit viskovrtuli a víčko. ....
únor 2013:
... Takže dnes po roce opatrného ježdění přemýšlení a trápení jsem vyměnil víčko expanzní nádoby a vyměním visko a domnívám se, že by možná bývalo bylo stačilo vyčistit odvzdušnění chladiče a vyměnit právě víčko expanzky a visko.
Ale stále mi nejde do hlavy, že nikdy neleze ručička teploty výš než na rovnou 1/2 ...
A jen informace: Svařit chladič není problém pro svářeče karosářských plastů ... i když odolnost takto opraveného chladiče je pochybná.
A pro ty, kterým by vrchní plast chladiče praskl na cestě, což tak většinou je, dá se s tím jet, držet co nejnižší otáčky, dolévat vodu. Popřípadě nějak trhlinu alespoň sevřít, aby se nešklebila ...
Do expanzní nádoby to nemůže bublat, protože systém je udělaný tak, že se nedokáže odvzdušňovat přes expanzní nádobku (Tohle po ročním zamyšlení beru zpět) - hlavní chladič je třeba odvzdušnit malou hadičkou na jeho horním levém rohu (jen pokud není průchozí odvzdušňovací trubička!) a ještě je třeba odvzdušnit okruh topení (není třeba) - povolit hadici, co vede do výměníku a pro jistotu celé auto postavit do meze na zadní, jak je popsáno výše. Já neměl ani známky oleje ve vodě ani naopak vody v oleji.
Přetlakový ventil ve víčku expanzní nádoby také při této poruše nepomůže a neznamená to, že je vadný (tohle beru taky zpět), protože výfukové plny z hlavy se nahromadí právě v bublině v chladiči, kde se netlakují tak, že roztrhnou chladič. V bublině vznikne mnohokrát větší tlak narozdíl od zbytku náplně tvořené chladící kapalinou, která tlak zvýší zanedbatelně. Toto tvrzení se Vám někomu nemusí zdát, ale je to tak (tohle tak může být, si myslím, právě při ucpané odvzdušňovací trubičce)!
Oprava hlavy 7.000 + montáž a demontáž za 8.000,- .... nepomohla, protože se nevyměnily šrouby na hlavě! A tak jsem nechal dát konečně nové šrouby, jiný řídící vstřik, novou trysku na jednom válci, který upaloval žhavící svíčky a přezkoušet hlavu a už to jede lépe (dalších 8.000,- Kč) a moc se to nehřeje. Takže pravděpodobně by neškodilo vyměnit viskovrtuli a víčko. ....
únor 2013:
... Takže dnes po roce opatrného ježdění přemýšlení a trápení jsem vyměnil víčko expanzní nádoby a vyměním visko a domnívám se, že by možná bývalo bylo stačilo vyčistit odvzdušnění chladiče a vyměnit právě víčko expanzky a visko.
Ale stále mi nejde do hlavy, že nikdy neleze ručička teploty výš než na rovnou 1/2 ...
A jen informace: Svařit chladič není problém pro svářeče karosářských plastů ... i když odolnost takto opraveného chladiče je pochybná.
A pro ty, kterým by vrchní plast chladiče praskl na cestě, což tak většinou je, dá se s tím jet, držet co nejnižší otáčky, dolévat vodu. Popřípadě nějak trhlinu alespoň sevřít, aby se nešklebila ...
Naposledy upravil(a) greenpoint dne 27 úno 2013 13:03, celkem upraveno 3 x.
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Prasklý chladič P38
Nechcem zakladať novú tému keďže sa v tomto prípade diali zvláštne veci ktoré sa do tej bežnej diagnózy nehodia
Jedná sa o to, že na 4,6tke z ničoho nič vyvrela voda (za jazdy) a aj pri následnom opatrnom skúšaní vždy rovnakým spôsobom. Pri naštartovanom motore necyrkulovala voda v chladiacom systéme. Prvé odhady boli na zaseknutý termostat - vymenený za funkčný starší - a nič. Následne vodná pumpa ktorá je ale taktiež v poriadku. No aj napriek tomu že auto stojí, vrčí - voda v bloku vrie (je to dokonca počuť von) ale chladič studený a hadice mäkké. Po vypnutí takto zohriateho motora voda cez expansku vybuble.
Momentálne je motor bez hláv, vodná pumpa skontrolovaná a až na jedno zanedbatelne škaredé miesto na tesnení pod lavou hlavou (v protismere) pri vodnom kanáli je všetko v poriadku. Ako spoznám, že je to blok keď to netlačilo do systému (pri ceste po nákupe a nasledných ďalších dvoch dňoch prevádzky všetko v poriadku)? Čo si treba všímať a v ktorých miestach bloku sa prejaví prasklina? - ak teda je niako viditelná zvonku
Ďakujem za všetky rady
Jedná sa o to, že na 4,6tke z ničoho nič vyvrela voda (za jazdy) a aj pri následnom opatrnom skúšaní vždy rovnakým spôsobom. Pri naštartovanom motore necyrkulovala voda v chladiacom systéme. Prvé odhady boli na zaseknutý termostat - vymenený za funkčný starší - a nič. Následne vodná pumpa ktorá je ale taktiež v poriadku. No aj napriek tomu že auto stojí, vrčí - voda v bloku vrie (je to dokonca počuť von) ale chladič studený a hadice mäkké. Po vypnutí takto zohriateho motora voda cez expansku vybuble.
Momentálne je motor bez hláv, vodná pumpa skontrolovaná a až na jedno zanedbatelne škaredé miesto na tesnení pod lavou hlavou (v protismere) pri vodnom kanáli je všetko v poriadku. Ako spoznám, že je to blok keď to netlačilo do systému (pri ceste po nákupe a nasledných ďalších dvoch dňoch prevádzky všetko v poriadku)? Čo si treba všímať a v ktorých miestach bloku sa prejaví prasklina? - ak teda je niako viditelná zvonku
Ďakujem za všetky rady
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý chladič P38
Neměl jsi to rozebírat, jen tak jde vylučovat jiné příčiny než blok.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Prasklý chladič P38
Už keď som mal vonku pumpu tak znel rozkaz jasne - rozobrať nech vidíme tesnenie.
Čo by to mohlo ešte byť? Alebo najlepšie bude dať do to dokopy a nechať sa prekvapiť? Lebo naozaj až do osudného dňa mali hadice normálny tlak. Potom sa to proste uvarilo. Mohlo sa tam niečo zapchať čo bráni prietoku? Lebo voda v bloku už je dobrá na zaliatie čaju ale pritom teplomer ukazuje normálnu teplotu a ďalej jak som spomínal - studený chladič atď.
Existuje už podobný zaznamenaný prípad?
Čo by to mohlo ešte byť? Alebo najlepšie bude dať do to dokopy a nechať sa prekvapiť? Lebo naozaj až do osudného dňa mali hadice normálny tlak. Potom sa to proste uvarilo. Mohlo sa tam niečo zapchať čo bráni prietoku? Lebo voda v bloku už je dobrá na zaliatie čaju ale pritom teplomer ukazuje normálnu teplotu a ďalej jak som spomínal - studený chladič atď.
Existuje už podobný zaznamenaný prípad?
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý chladič P38
Tak ať se s tím trápí ten, co ten rozkaz dal, když tomu tak rozumí. Třeba to jen nebylo odvzdušněné.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Prasklý chladič P38
Ďakujem, odkážem otcovi .
Ja som mu hovoril niečo podobné, že radšej zistím takto cez forum čo treba pozrieť a nech sa k tomu vyjadria odborníci....
Akým postupom by sa to malo odvzdušňovať? Je na to niaky spôsob?
Ja som mu hovoril niečo podobné, že radšej zistím takto cez forum čo treba pozrieť a nech sa k tomu vyjadria odborníci....
Akým postupom by sa to malo odvzdušňovať? Je na to niaky spôsob?
Re: Prasklý chladič P38
Toto je to tlakovanie do vody,alebo praskly blok? Riesi to prevlozkovanie?
http://www.youtube.com/watch?v=C2EyvgxdyRY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=C2EyvgxdyRY" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Prasklý chladič P38
prasknuty blok.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý chladič P38
Ano, i když myslím, že ne všechny případy lze touto metodou odhalit, chtělo by to dělat za tepla.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Prasklý chladič P38
Suter píše:Toto je to tlakovanie do vody,alebo praskly blok? Riesi to prevlozkovanie?
http://www.youtube.com/watch?v=C2EyvgxdyRY" onclick="window.open(this.href);return false;
podla vsetkeho ano. prasknutie moze byt aj za vlozkou, takze "by ocko" to vobec nemusi byt viditelne. nedavno som nasiel super clanok o tom, v servise rozrezali prasknuty V8 blok aby zistili ze preco mozu byt postihnute aj novsie motory - v tomto konkretnom pripade to bola tusim DII, - ked tam uz zamedzili posunutie vloziek s tym, ze uz tam je zospodu lem alebo priruba co ho nepusti. ale vlozka s lemom by malo aj toto vyriesit - oni to vyskusali a bolo ok. velmi pekny clanok, super fotky, vsetko znazornene, mozno oplatilo by sa umiestnit link aj do http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16268
tu je ten clanok: http://robisonservice.blogspot.sk/2010/ ... lures.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- smeky
- Příspěvky: 136
- Registrován: 22 čer 2010 10:11
- tel.: 731139441
- auto: RR P38 DSE 2001
- Bydliště: Bruntálsko
Re: Prasklý chladič P38
Přidám vlastní zkušenost,mém taky p 38 2,5 dse a též se mi to přehřívalo a netopilo, ale jen na volnoběh,visco nesepla ,ale seply mi elektrické ventilátory na chladiči.Když jsem přidal otáčky tak to topilo a teplota šla dolů. Otevřel jsem víčko od exp.nádobky a nic se uvnitř nedělo.Po přečtení několika příspěvků na fóru a zkušeností z jiných vozů,by na volnoběh v nádobce měla cirkulovat voda.Jedná se o plastovou hadičku co vede od horní části chladiče pod víčko nádobky.Tak jsem ji demontoval a zkoušel profouknout a nic,byla ucpaná.Vzal jsem drát a celou trubičku jsem prošťochal,no bordelu jak prase.Drát jsem strčil i do chladiče abych měl jistotu ,že to není ucpané dál.Vyčisti jsem i otvor kde se napojuje hadička do nádobky-také totálně zarostlá, nasedil jsem trubičku zpátky do chladiče, hubou profoukl-ok,potom do nádobky.Nastartoval jsem a koukal do nádobky a voda po chvíli pěkně cirkulovala z chladiče do nádobky přes tu hadičku.Od té doby pěkně topí a nepřehřívá se.Předchozí malitel také měnil prasklý chladič.
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Prasklý chladič P38
ja som zazil aj to, ze ked sme skusali hadicu "prefuknut", tak bola v poriadku a nakoniec sme zistili ze z jednej strany bola upchata a z druhej nie
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: Prasklý chladič P38
Zdravim, taktiez nechcem zakladat novu stranku a som na fore novy takze som ho cele neprehldal ci tu uz nebol rieseny rovnaky problem, ak ano tak pardon.
Vlastnim LR Freelander r.v. 2000 s namontovanym splynovacom. Pred casom som viezol vacsie mnozstvo dreva na chatu a zrejme som auto kvapku pretazil. Vysladkom bolo to, ze napriek nahriatemu motoru mi auto necvakalo na plyn, a ak sa tak aj nahodou stalo, ''mrzli vstreky'' do motora a auto skakalo, trhalo a stracalo tah ak slo dlhsiu dobu na plyn. V servise kde montuju LPG zistil na diagnostike ze nejake cidlo mu ukazuje len 20 stupnov namiesto 80 ako zvysok motora. Tak to prefukol, odvzdusnil a na diagnostike uz bolo vsetko fajn. Auto uz sice prepinalo na plyn tak ako malo, ale stale ostaval problem so zamrzanim vstrekov. Na to mi povedal ze to bude vodna pumpa, a poslal ma do standardneho servisu. Tam si chlapici poklopali po cele a povedali ze ot vodna pumpa v ziadnom pripade nebude, a zistili ze vymennik telpoty je tiez zavzdusneny.Tak ho odvzdusnili a cely splynovac mi posunuli asi o 20 cm nizsie, aby bol nizsie ako nadobke s chladiacou kvapalinou. Odvtedy ide auto vynikajuco, objavil sa vsak novy problem. Od tohto momentu auto netopi. Fukare fukaju ako maju, ale aj po 50 prejdenych km sa z nich rinie studeny vzduch, napriek tomu ze je topenie na plno. Dokonca ak som sa vliekol v kopcoch za nejakym nakladiakom na povedzme 3ke, vyskocila mi teplota motora vyssie ako zvycajne (nieco viac ako 2/3). Inak sa drzi teplota na jednej polovici. Tak teraz neviem, ci to bude stale len zavzdusnenie (napr radiatora, kedze teraz je asi najvyssie polozena suciastka v okruhu) alebo sa mam obavat niecoho horsieho. A ak by to bolo zavzdusniene, je nejaky lahky sposob ako zistim kadial chytam vzduch? Do aut som trocha antitalent, tak ak som zabudol dodat nejaku info napiste.
Este teda doplnim ze sa jedna o LR Freelander V16, 1,8 kombo benzin/plyn. Ak je potrebne aby som presunul post pod thread o Freeckach tak mi poslite SS.
Vlastnim LR Freelander r.v. 2000 s namontovanym splynovacom. Pred casom som viezol vacsie mnozstvo dreva na chatu a zrejme som auto kvapku pretazil. Vysladkom bolo to, ze napriek nahriatemu motoru mi auto necvakalo na plyn, a ak sa tak aj nahodou stalo, ''mrzli vstreky'' do motora a auto skakalo, trhalo a stracalo tah ak slo dlhsiu dobu na plyn. V servise kde montuju LPG zistil na diagnostike ze nejake cidlo mu ukazuje len 20 stupnov namiesto 80 ako zvysok motora. Tak to prefukol, odvzdusnil a na diagnostike uz bolo vsetko fajn. Auto uz sice prepinalo na plyn tak ako malo, ale stale ostaval problem so zamrzanim vstrekov. Na to mi povedal ze to bude vodna pumpa, a poslal ma do standardneho servisu. Tam si chlapici poklopali po cele a povedali ze ot vodna pumpa v ziadnom pripade nebude, a zistili ze vymennik telpoty je tiez zavzdusneny.Tak ho odvzdusnili a cely splynovac mi posunuli asi o 20 cm nizsie, aby bol nizsie ako nadobke s chladiacou kvapalinou. Odvtedy ide auto vynikajuco, objavil sa vsak novy problem. Od tohto momentu auto netopi. Fukare fukaju ako maju, ale aj po 50 prejdenych km sa z nich rinie studeny vzduch, napriek tomu ze je topenie na plno. Dokonca ak som sa vliekol v kopcoch za nejakym nakladiakom na povedzme 3ke, vyskocila mi teplota motora vyssie ako zvycajne (nieco viac ako 2/3). Inak sa drzi teplota na jednej polovici. Tak teraz neviem, ci to bude stale len zavzdusnenie (napr radiatora, kedze teraz je asi najvyssie polozena suciastka v okruhu) alebo sa mam obavat niecoho horsieho. A ak by to bolo zavzdusniene, je nejaky lahky sposob ako zistim kadial chytam vzduch? Do aut som trocha antitalent, tak ak som zabudol dodat nejaku info napiste.
Este teda doplnim ze sa jedna o LR Freelander V16, 1,8 kombo benzin/plyn. Ak je potrebne aby som presunul post pod thread o Freeckach tak mi poslite SS.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý chladič P38
udelej hlavu s vodni pumpou vymen vicko na expanzce a bude to dobre. Mas to teprve v zacatku... bude postupne hur.
Re: Prasklý chladič P38
Cavte. Tiez vlastnim P38 2.5 diesel. Tiez mi praskol chladic ale praskol mi pri cuvani. Pred tym auto stalo asi 10 min na mieste nastartovane. tiez neukazovalo ze by bol motor prehriaty. proste to len praskolo a vyvarila voda. Moze byt ze bola zanesena pdvzdusnovacia hadicka? Nesla viskospojka? Za jazdy je vsetko v norme aj v lete pri najvacsich teplotach.
Re: Prasklý chladič P38
Ahoj téma trochu utichlo, tak bych rád oživil a zároveň vznesl dotaz...
Neřízený pád ze skály nebo zase řešit motor? (najel jsem cca 20tis po výměně )
Stalo se to během 2km, předtím po vyřešení problému s termostatem a vodní pumpou všechno top. Vezl jsem 300kg na vozíku, začala trochu stoupat teplota, tak jsem zastavil. Po mírném zchládnutí, asi 5-6min jsem se rozjel, během 300m výbuch a už jsem neviděl na cestu.
Neřízený pád ze skály nebo zase řešit motor? (najel jsem cca 20tis po výměně )
Stalo se to během 2km, předtím po vyřešení problému s termostatem a vodní pumpou všechno top. Vezl jsem 300kg na vozíku, začala trochu stoupat teplota, tak jsem zastavil. Po mírném zchládnutí, asi 5-6min jsem se rozjel, během 300m výbuch a už jsem neviděl na cestu.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý chladič P38
Prasklá hlava nebo blok a tak soustava tlakuje.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com