Kompresor klimatizace P38

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

Kompresor klimatizace P38

#1 Příspěvek od cenda111 » 27 dub 2007 13:03

Ahoj lidičky,mám RR 2,5 DSE zhruba 4 měsíce,klimatizaci jsem ještě nezapínal.Když jsme ležel pod autem,zjistil jsem,že kabel co vede z kompresoru(černý v zelené bužírce 200mm dlouhý s konektorem) nemám připojený.A na displeji klimatizace mi svítí taková velká kniha.Rozsvítí se někdy po 10-30 minutách jízdy.Nevíte někdo kam má být ten kabel z kompresoru připojený?A co může znamenat ta kniha na displeji?

VOGUE

#2 Příspěvek od VOGUE » 28 dub 2007 17:06

ČUS HONZA, TEN KABEL ASI NEUPADL NÁHODOU. TO TVÉ AUTO EVIDENTNĚ MÁ NĚJAKOU MINULOST KTEROU ASI NEZNÁŠ. A JÁ TAKY NE. PŘIPOJIT KABEL ZPĚT A DÁLE ZJIŠTOVAT CO SE DĚJE.
TA KNÍŽEČKA ZNAMENÁ A SIGNALIZUJE PROBLÉM! NEMYSLIM SI ŽE BY VIDĚLA PŘERUŠENÝ VODIČ ALE CO HLAVNĚ HLÍDÁ JE MAX. A MIN. TALK A TEPLOTU AC. VYRAŽ TAM KDE PLNĚJ KLIMA A NECH SI ODSKOUŠET TĚSNOST, JASNĚ ŽA AŽ PŘIPOJÍŠ TEN VODIČ. /A JE URČITĚ OD KOMPRESORU???/ POKUD BUDE TĚSNOST READY A KONTROLKA ZHASNE MÁŠ VYHRÁNO. POKUD NEZHASNE HLEDEJ DÁL.
MOJE RADA TY JEDNOTKY TOPENÍ DOST PROBLÉMOVÉ TÁMA, TAKŽE PRAXE KOLEM NIC A DIAGNOSTIKA JE NUTÁ!!!!!!!!

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od cenda111 » 02 kvě 2007 21:44

VOGUE píše:ČUS HONZA, TEN KABEL ASI NEUPADL NÁHODOU. TO TVÉ AUTO EVIDENTNĚ MÁ NĚJAKOU MINULOST KTEROU ASI NEZNÁŠ. A JÁ TAKY NE. PŘIPOJIT KABEL ZPĚT A DÁLE ZJIŠTOVAT CO SE DĚJE.
TA KNÍŽEČKA ZNAMENÁ A SIGNALIZUJE PROBLÉM! NEMYSLIM SI ŽE BY VIDĚLA PŘERUŠENÝ VODIČ ALE CO HLAVNĚ HLÍDÁ JE MAX. A MIN. TALK A TEPLOTU AC. VYRAŽ TAM KDE PLNĚJ KLIMA A NECH SI ODSKOUŠET TĚSNOST, JASNĚ ŽA AŽ PŘIPOJÍŠ TEN VODIČ. /A JE URČITĚ OD KOMPRESORU???/ POKUD BUDE TĚSNOST READY A KONTROLKA ZHASNE MÁŠ VYHRÁNO. POKUD NEZHASNE HLEDEJ DÁL.
MOJE RADA TY JEDNOTKY TOPENÍ DOST PROBLÉMOVÉ TÁMA, TAKŽE PRAXE KOLEM NIC A DIAGNOSTIKA JE NUTÁ!!!!!!!!
Čau,tak mi dneska naplnili chladivo do klimatizace(samozřejmě tam nebylo).Klimatizace chladí jen,když je auto v pohybu,prozože nefungují ventilátory na chladiči.Jinak kompresor normálně chodí.Na místě se pořád vypíná a zapíná.Ten chlap co mi to plnil,říkal,že tím jak nefungují ventilátory,tak na místě jak se to nechladí roste tlak a proto kompresor chodí přerušovaně.Jinak za jízdy to chladí dobře.Takže kompresor v poho,snad by to ucházet nemělo.Teď ještě roztlačit ty ventilátory. :roll:

Potapěč

#4 Příspěvek od Potapěč » 02 kvě 2007 22:36

Nejni ten upadlej kábl vot těch větráků. :?: :idea:

VOGUE

#5 Příspěvek od VOGUE » 03 kvě 2007 22:13

JEŠTĚ MALIČKO, JO TEN KABLÍK BY MOHL BÝT OD SAHAR, ROVNOU SE TĚ ZEPTÁM. JAK JE SILNÝ?? MILIMETR? DVA? POKUD JE TO ZE SAHARY MUSÍ BÝT TLUSTÝ ALE POCHYBUJI PROTOŽE SAHARY JSOU PŘED CHLADIČEMA A TAM OD MOTORU NENÍ VIDĚT. MUSEL BY SES PODÍVAT MASKOU.
MOJE RADA DÍKY TOMU ŽE MOTORU Z 90% STAČÍ K CHLAZENÍ TA VISKOZNÍ SPOJKA A NÁPOROVÝ VZDUCH Z JÍZDY. TY SAHARY JSOU TAM PRÁVĚ DÁ SE ŘÍCI PRO KLLIMU A EXTRÉMNÍ ZAHŘÉTÍ MOTORU. PRVDĚPODOBNĚ SE DLOUHO NEHNUL ANI JEDEN Z MOTORKU SAHARY. MASKA VEN, RUKOU SI SÁHNI ZDA SE VRTULE VOLNĚ TOČEJ A PÓKUD ANO JUKNI NA KONTAKTY V KONEKTORECH. JEŠTĚ SE MUŽEŠ JUKNOUT NA POJISTKY. A TO JE ASI VŠE CO JAKO UŽIVATEL MUŽEŠ UDĚLAT. JEŠTĚ K TÉ NÁPLNI. TO ŽE TA NÁPLN ZMIZELA NEBER NA LEHKOU VÁHU. POKUD UJDE ZNVU NEMUSÍŠ SE NIČEHO BÁT NIC SE NESTANE NÍZKO TLAK JEDNOTKA VYPNE. ALE POKUD SE NÁPLN VYPAŘÍ V KRÁTKÉ DOBĚ MÁŠ PROBLÉM ZNOVU A MUSÍŠ NAJÍT NETĚSNOST. JINAK TU NÁPLN VŽDY KAŽDÝ ROK SLEDUJ, ŠPATNĚ JSEM TO ŘEKL NECH SI JI ZKONTROLOVAT

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#6 Příspěvek od cenda111 » 04 kvě 2007 06:37

VOGUE píše:JEŠTĚ MALIČKO, JO TEN KABLÍK BY MOHL BÝT OD SAHAR, ROVNOU SE TĚ ZEPTÁM. JAK JE SILNÝ?? MILIMETR? DVA? POKUD JE TO ZE SAHARY MUSÍ BÝT TLUSTÝ ALE POCHYBUJI PROTOŽE SAHARY JSOU PŘED CHLADIČEMA A TAM OD MOTORU NENÍ VIDĚT. MUSEL BY SES PODÍVAT MASKOU.
MOJE RADA DÍKY TOMU ŽE MOTORU Z 90% STAČÍ K CHLAZENÍ TA VISKOZNÍ SPOJKA A NÁPOROVÝ VZDUCH Z JÍZDY. TY SAHARY JSOU TAM PRÁVĚ DÁ SE ŘÍCI PRO KLLIMU A EXTRÉMNÍ ZAHŘÉTÍ MOTORU. PRVDĚPODOBNĚ SE DLOUHO NEHNUL ANI JEDEN Z MOTORKU SAHARY. MASKA VEN, RUKOU SI SÁHNI ZDA SE VRTULE VOLNĚ TOČEJ A PÓKUD ANO JUKNI NA KONTAKTY V KONEKTORECH. JEŠTĚ SE MUŽEŠ JUKNOUT NA POJISTKY. A TO JE ASI VŠE CO JAKO UŽIVATEL MUŽEŠ UDĚLAT. JEŠTĚ K TÉ NÁPLNI. TO ŽE TA NÁPLN ZMIZELA NEBER NA LEHKOU VÁHU. POKUD UJDE ZNVU NEMUSÍŠ SE NIČEHO BÁT NIC SE NESTANE NÍZKO TLAK JEDNOTKA VYPNE. ALE POKUD SE NÁPLN VYPAŘÍ V KRÁTKÉ DOBĚ MÁŠ PROBLÉM ZNOVU A MUSÍŠ NAJÍT NETĚSNOST. JINAK TU NÁPLN VŽDY KAŽDÝ ROK SLEDUJ, ŠPATNĚ JSEM TO ŘEKL NECH SI JI ZKONTROLOVAT
Já už jsem na to tak trochu koukal.Do těch ventilátorů mi jde stálej proud.Takže bych řekl,že ty ventilátory jsou spínaný kostrou.Tak jsem spojil ventilátor s kostrou jestli funguje.A on funguje!Takže buď nechodí nějaký relé,nebo signál z nějaké řídící jednotky atd atd.....Takže diagnostika nutná.Nevíš kde dělají diagnostiku,a vědí co s tím autem mají dělat?Byl jsem v Kolíně a ten chlápek se mi vůbec nedostal do airbagů atd....A když už se někam dostal,tak nevěděl co je to za chybu,takže mi to bylo v celku k ničemu.

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#7 Příspěvek od RB » 04 kvě 2007 21:04

Zkus pana Maredu 608889596.Má diagnostiku.Je kousek od Prahy-zadní spojovačkou od Úval na Lipence."

Odpovědět