L322 volné řízení

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#41 Příspěvek od gregori » pát úno 24, 2017 19:56

Nejde me o vizualni problem, ale jestli to muze mit vetsi vliv na jizdni vlastnosti?

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: L322 volné řízení

#42 Příspěvek od Maarty82 » pát úno 24, 2017 20:27

Asi takhle. Kolikrát jsem si myslel, že stoji RR na Renaulta, ale pokaždé co jsem to přeměřil u dědy v garáži (dlažba rovina ) , tak tam byl rozdíl 2mm. Měřil jsem to výsuvným metrem.
Nicméně domluv se s někým ve tvem okolí a prohodte si auta a uvidíš jestli to plave? !
Když si vezmu Allroada a pak skočím do RR tak si říkám, že se do te zatáčky snad nevejdu.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#43 Příspěvek od gregori » sob úno 25, 2017 07:28

Projet jiného Range je ideální, ale je tu vůbec někdo z Brna, případně Brno-venkov (směr Rosice), kdo by byl ochotný?

Leo
Příspěvky: 39
Registrován: pát bře 06, 2015 19:49
auto: Range Rover Sport

Re: L322 volné řízení

#44 Příspěvek od Leo » úte úno 28, 2017 06:57

jak si dopad v RR Brno?Mám obdobný problém.Pro výměnu řízení se musí sundat bouda?Mám RR Sport 9/2011.Leo

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#45 Příspěvek od gregori » úte úno 28, 2017 08:53

V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.

Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#46 Příspěvek od gregori » ned bře 12, 2017 14:43

Ahoj,
chci se zeptat, nemám tyč řízení špatně upevněnou, že leze tisicíhran ven?

Tady foto:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/161 ... G_6548.jpg

Díky, M.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2190
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 volné řízení

#47 Příspěvek od Lukasino » úte bře 14, 2017 18:30

Vzpomněl jsem si na Tebe, ale nevím, jestli Tě to potěší.

Písku si nevšímej :mrgreen:
Přílohy
20170314_174754_resized.jpg
Díly na Range Rover L322 na prodej

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#48 Příspěvek od gregori » úte bře 14, 2017 19:06

Diky moc, takze vse v poradku, mam to uplne stejne

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#49 Příspěvek od gregori » stř kvě 03, 2017 12:51

Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
amadjr píše:
stř črc 27, 2016 16:29
gregori píše:Díky moc za reakce. Nedalo mě to a zajel jsem ráno na zvedák do servisu. Na přední nápravě spodní ramena v háji. Takže tím určitě začnu.

Samozřejmě žádný solidní servis v okolí nemá měsíc čas, takže to zkusím vyměnit sám. Máte s tím někdo zkušenost?

Jen pro jistotu, jedná se o tento díl?:
https://www.dropbox.com/s/v7g2m37usjtzh ... 1.png?dl=0

Díky, M.
nechci prudit ale delphi, febi, starline a podobne nemuzu doporucit.. ono ty cepy vydrzi ale silentblocky jsou mekke uz od vyroby a maximalne za rok to delas znovu.. ja to udelal prvne u audi S8 ´chytre´, nakoupil febi za 7 000kč a za pul roku jsem si to zopakoval, teda lamforder za 15 000 a to vydrzelo az do prodeje..
jestli mas cepy ok, nakup poradny silentblocky (lamforder, boge) a nech prelisovat.

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 175
Registrován: pon črc 27, 2015 01:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: L322 volné řízení

#50 Příspěvek od amadjr » stř kvě 03, 2017 22:32

gregori píše:
stř kvě 03, 2017 12:51
Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte? :D jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#51 Příspěvek od gregori » čtv kvě 04, 2017 18:54

Diky za reakci, budu to klast mechanikovi na srdce, obcas to jeou pekny cunata :-) prava strana dava najevo stav krajnic silnic, u nas sama dira a zaplata.

amadjr píše:
stř kvě 03, 2017 22:32
gregori píše:
stř kvě 03, 2017 12:51
Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?

Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0

A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0

Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.

Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte? :D jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1842
Registrován: sob lis 14, 2009 19:21
tel.: Nokia
auto: DII a RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: L322 volné řízení

#52 Příspěvek od libovka » pát kvě 05, 2017 19:44

Na tohle auto má smysl pouze lemforder.
LR DII Td5 chip 165PS,HD měnič,přídavka z Defa,šnorchl,3"lift, 2,5cm body karoserie,33"pneu KM2,světelná rampa - 4x LED světla,zadní pracovní LED světla,nájezdák,přední a zadní pevnosťák,naviják,druhá baterie,vodovod,CB, rozšířené lemy.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#53 Příspěvek od gregori » sob kvě 20, 2017 18:42

Dnes vymeneno cidlo servotronicu a rizeni se hodne sklidnilo. Mam radost.

gregori píše:
úte úno 28, 2017 08:53
V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.

Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#54 Příspěvek od gregori » sob kvě 26, 2018 09:00

Ahoj, můžete mě prosím říct, zda kolísání těchto hodnot (PWM-Control servo valve) je při volnoběhu normální? Stále řeším náladovost řízení u RR L322 4.4. Co jsem se dočetl, tak hodnaty by se měly na volnoběh pohybovat kolem 850mA u čidla a 44% asi u té druhé položky, na volnoběh. Moc díky

Video:
https://www.dropbox.com/s/r6h97um8vtyd7 ... 5.m4v?dl=0

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#55 Příspěvek od gregori » stř srp 14, 2019 13:02

Ahoj,
můžete mě poradit, k čemu přesně slouží regulační šroub na hřebenu řízení? Co mě google napověděl, tak to uzpůsobuje tuhost řízení, ale dokáže to i vymezit menší vůli? Mám doma jeden hřeben na hraní a při dotažení (cca. o 4-5 dílků stupnice) řízení dost ztuhne. Než to budu zkoušet na řízení, co mám na autě, rád bych v tom měl jasno.

Moc díky.
IMG_1442.jpeg

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2857
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

L322 volné řízení

#56 Příspěvek od Kokesek » stř srp 14, 2019 21:56

Nastavuje spravnou zubovou vuli. To znamena tolik aby slo volne rizeni a tolik aby se mezi zuby skoro rovnalo 0. Jestli mas mrtvej chod kolem stredove polohy. Pak to timto ladenim moc nevyresis. Udelas si akorat autopilota v zatackach. V idealnim pripade vymenit rizeni. Na ukrajine by presadili volant o pul otacky a dohnali to na spojovackach. Aby ses odsunul od vule jinam. Ale pozor na krouzek pod volantem. Ma akorat pul otacky rezervu a to jen do jedne strany
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 324
Registrován: úte bře 17, 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: L322 volné řízení

#57 Příspěvek od gregori » pát srp 16, 2019 08:03

To ukrajinské řešení je zajímavé, co ti kluci nevymyslí :-) Tak či tak jsem tam měl malinkatou vůli, kterou jsem vyřešil utažením o malinkatý kousek. Je to asi maximum, aby se volant plynule v zatáčkách vracel.
IMG_1447.jpg

Uživatelský avatar
TOMAS83
Příspěvky: 230
Registrován: čtv led 13, 2011 13:58
tel.: 727804168
auto: FREELANDER
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Re: L322 volné řízení

#58 Příspěvek od TOMAS83 » ned zář 22, 2019 23:45

Ahoj všem,
RR sport 3.6 rv. 07.
Po výměně čepů stab.tycek začalo klepání volantu při nerovnostech a při rychlosti 100 a více.. Když volat silne pridrzim pritahnu dolů, vůle zmizí..dá se ještě nevím dotáhnout nebo to bude na novou tyč..
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm,na rozšíření se pracuje,225/80/16

Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2007

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2190
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 volné řízení

#59 Příspěvek od Lukasino » pon zář 23, 2019 07:30

Ideálně asi založ nové vlákno, tohle je pro L322, má jiné řízení :wink:
Díly na Range Rover L322 na prodej

Odpovědět