Tlumic rizeni
Moderátor: Safraporte
Tlumic rizeni
Je zde nekdo kdo ma na svem Free.namontovan tlumic rizeni?Mam totiz v planu ho namontovat,ale rad bych se inspiroval.Tlumic chci pouzit od Ironmanu ale budu muset improvizovat protoze tento vyrobce na free.ho nevyrabi.Pokud tedy panove tuhle zalezitost na svem free.mate poslete obrazek at si upravim svou predstavu o umisteni.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, třeba mi něco ušlo, ale nemá Freelander nezávislé zavěšení kol? Tlumič řízení bych viděl u tuhé nápravy ale u nez. zavěšení? Navíc kam by jsi ho chtěl dát?
1.Volant
2. Páka seřízení výšky volantu
3. Teleskopický sloupek
4. Řídicí hřebenová tyč
5. Levý kulový čep tyče řízení
6. Chladič kapaliny
7. Čerpadlo servořízení
8. Nádržka kapaliny
9. Pravý kulový čep tyče řízení
1.Volant
2. Páka seřízení výšky volantu
3. Teleskopický sloupek
4. Řídicí hřebenová tyč
5. Levý kulový čep tyče řízení
6. Chladič kapaliny
7. Čerpadlo servořízení
8. Nádržka kapaliny
9. Pravý kulový čep tyče řízení
tlumic rizeni znova
zde ti prikladam orientacni obrazek umisteni a drzeni tlumice.je to teda nic moc nakres ale pro predstavu by to mohlo stacit.
tlumic rizeni znova
doufam ze takovou ne!podle te pruziny co tam okrajove vidim predpokladam ze free.pouzivas k sportovnim ucelum kdyz i podle foto je prumer dratu vetsi nez standart.Mozna si skomplikuji zivot ale tuhle upravu udelam.Neni to az tak slozite a vzhledem k tomu ze pouzivam 255 et -10 urcite najde uplatneni.
Re: tlumic rizeni znova
Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....Libor píše:doufam ze takovou ne!podle te pruziny co tam okrajove vidim predpokladam ze free.pouzivas k sportovnim ucelum kdyz i podle foto je prumer dratu vetsi nez standart.Mozna si skomplikuji zivot ale tuhle upravu udelam.Neni to az tak slozite a vzhledem k tomu ze pouzivam 255 et -10 urcite najde uplatneni.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlumic rizeni znova
Je, Cros country Bratislava 2006 - ČůňovoDanoDEF píše:Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....
Re: tlumic rizeni znova
...tak v beznej prevadzke sa to nestane...Admin píše:Je, Cros country Bratislava 2006 - ČůňovoDanoDEF píše:Len ci to nie je foto Mejznarovho sutazneho Free....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlumic rizeni znova
To určitě ne. Právě že to nezávislé zavěšení již žádný tlumič nepotřebuje.DanoDEF píše:...tak v beznej prevadzke sa to nestane...
Tohle se nedá říci třeba o Santáně, ale to jentak mimo mísu
Re: tlumic rizeni znova
...no ak myslis PS10 tak uz tam davaju tlmic riadenia.Admin píše:To určitě ne. Právě že to nezávislé zavěšení již žádný tlumič nepotřebuje.DanoDEF píše:...tak v beznej prevadzke sa to nestane...
Tohle se nedá říci třeba o Santáně, ale to jentak mimo mísu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
neco do misy!
to jestli nezavisle zaveseni tlumic potrebuje je vec nazoru.Prikladne Ohlins,Sachs tyto tlumice rizeni delaji pro autokrosove speciali a to i s nastavenim utlumu.Je pravdou ze ne vsichni jej maji namontovany.Tak a mame neco v mise.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: neco do misy!
Pokud nemáš autokrosový speciál, a jezdíš po silnici a občas do terénu, tak bych to nechal tak jak to je. Ikdyž naše silnice někde připomínají spíše tankodrom. Jak jsem psal nezatěžoval bych se tím. Máš jiný názor, to je vpořádku. Já osobně bych ty peníze využil na něco jiného.Libor píše:to jestli nezavisle zaveseni tlumic potrebuje je vec nazoru.Prikladne Ohlins,Sachs tyto tlumice rizeni delaji pro autokrosove speciali a to i s nastavenim utlumu.Je pravdou ze ne vsichni jej maji namontovany.Tak a mame neco v mise.
Tlumic rizeni
Ne special nemam,ale jsem takovej stoural a tak to asi udelam.Premyslim taky i o zvednuti do 5 cm no uvidime.Jinak jsem zvedl tlak turba na 1.2 a je to krapet tedy lepsi a odstranil zpetne prisavani vyfukovych plynu do sani.Urcite tusis o co se jedna.Pokud mas nejake napady co tak udelat na free.tak mi nejaky napis.
PRO LIBORA
JAK TĚ POSLOUCHAM RÁD SE V AUTĚ ŠTOURÁŠ, DEJ ALE PROSÍM POZOR NA TO AT SI NEPŘIDĚLÁŠ VÍC STAROSTÍ NEŽ RADOSTÍ. MOJE RADY??? TO ŽE CHCEŠ MONTOVAT TLUMIČ ŘÍZENÍ TO JSEM POCHOPIL DLE TVÝCH KOL, MUSÍŠ NA VOLANTU CÍTIT I KDYŽ PŘEJEDEŠ VAJGL OD CIGÁRA. TÍM TLUMIČEM ALE NIC NEVYŘEŠÍŠ TOTIŽ TO CELÉ JE OVLIVNĚNO ZÁVĚSEM KOLA A LANDROVER KDYŽ VOLIL 215/65R16 MOC DOBŘE VĚDĚL PROČ, POZDĚJI SI DOVOLIL I TY 18PALCOVÁ KOLA A ŘEKL DOST! MUJ NAZOR?? JAK ŘEKL ADMIN PENÍZE A SNAHU VYNALOŽENÉ NA TLUMIČ VĚNUJ UPLNĚ JINÝM SMĚREM.
K TOMU ZVEDNUTÍ PODVOZKU O 5CM??? JE TO MOC!!! NENÍ TO AUTO NA RÁMU A KONSTRUKČNĚ BY MĚ ZAJÍMALO JAK BYS TO TY CHTĚL UDĚLAT. PRAVIDLA K ZACHOVÁNÍ ZAVĚŠENÍ JSOU VÍC NEŽ JASNÁ. TEDY JESTLI ZE SVÉHO FREE. NECHCEŠ UDĚLAT NEBEZPEČNÝ STROJ NA SILNICI. NECHÁ SE TO UDĚLAT TAK ŽE PODLOŽÍŠ NÁPRAVNICI A ZÁROVEN I TLUMIČ NAHOŘE V ULOŽENÍ.5CM JE ALE MOC! MUSEL BY JSI ZÁROVEN SPUSTIT MOTOR DOLU OHLEDNĚ POLOS JINAK BUDEŠ MÍT VELKÝ SKLON IRD VUČI TĚHLICÍM A BUDOU HROZIT VYBRACE. KDYŽ TO SAMÉ UDÁŠ VZADU BUDEŠ MUSET PRODLOUŽIT TY SPOJOVAČKY CO PODÉLNĚ DRŽÍ ZADNÍ ZAVĚŠENÍ OBOU KOL. DÍKY TOMU ŽE VŠE SPUSTÍŠ NÍŽE BUDEŠ SI MUSET POHRÁT Z VÝFUKEM VZADU. A URČITĚ BUDOU PROBLÉMY I U ŘÍZENÍ, SPOJOVAČKY TOTIŽ PUJDOU NÍŽE A JÁ SE PTÁM BUDE TAM V TĚCH JEJICH OTVORECH OD MOTOROVÉHO PROSTORU KE KOLUM JEŠTĚ MÍSTO???
A JEŠTĚ K TOMU ŽE JSI ZVEDNUL TLAK NA TURBU. TA ORIGINÁL BOSCH JEDNOTKA JE PITOMÁ DÁVA PALIVO PODLE MĚŘIČE OBJEMU NASÁVANÉHO VZDUCH /TA VAŠE ZMINOVANÁ VÁHA/ ZAPOMEN NA PŘÍMOU UMĚRU S VZRUSTEM TLAKU VÍC PALIVA. A JINAK TO TOTIŽ ANI NEJDE. ZVEDL JSI TLAK A POTŘEBUJEŠ VÍCE PALIVA JINAK TI TO PŘIŠKRCENÍ A ZVEDNUTÍ TLAKU NA TURBU JE K NIČEMU. CHLAPY MYSLETE NA JEDNO KDYŽ VÝROBCE MYSLÍ NA VÝKON RÁD HO TAM DÁ, KDYŽ NA NĚ NEMYSLÍ TAK PROČ SE TÍM ZAOBÍRAT. TEN RÁJ TUNINGÁŘU V ČR A VŠECHNY TY FLEŠOVACÍ PROGRÁMKY NA ZVEDÁNÍ VÝKONU JSOU K NIČEMU. JE TO ZAS JEN BUSINESS. KDYŽ NA TO PUJDEŠ PROFI CESTOU NECHÁ SE UDĚLAT ZÁZRAK ALE ZNOVU UPOZORNUJI PROFI CESTOU. JENŽE TA PROFI CESTA TĚ BUDE STÁT TŘETINU TVÉHO FREELANDERA.
MOJE RADA NAŠTUDUJ SI HONDU AKORD DÁVALI TAM TEN SAMEJ MOTOR TLAČILI DO NĚJ 1.7 BARU O PROTI 1BARU FREE. SAMOZŘEJMĚ JEDNOTKA PŘÍSLUŠNÁ HONDĚ BYT OD BOSCHE JE NA TO STAVĚNÁ. TEN MOTOR MÁ O NĚCO ZVÝŠENÝ VÝKON ALE CO MĚ NA NĚM ZAHŘÁLO ŽE SE ZE SPODU LÉPE SEBERE. A TO BY LANDY POTŘEBOVAL. TAKŽE ŠKRCENÍ TOHO BAJPÁSU NA TURBU JE K NIČEMU KDYŽ TI TAM NEJDE PALIVO! CHCEŠ VÝKON??? ŠUP TAM JINEJ MOTOR JAKO TO UDĚLAL LIBOR M. TU UCPÁNÍ EGRU MÁ LOGIKU ALE JE TAKY K NIČEMU, PROTOŽE EGR PŘI ZAZNAMENÍ 100% NA PLYNOVÉM POTENCIOMETRU JE VŽDY ZAVŘENÝ! /KDYŽ TEDY FUNGUJE JAK MÁ/
TAKŽE NEJDŘÍV SE PŘIPRAV A PAK TO BUDEŠ MÍT JEDNODUŠŠÍ
K TOMU ZVEDNUTÍ PODVOZKU O 5CM??? JE TO MOC!!! NENÍ TO AUTO NA RÁMU A KONSTRUKČNĚ BY MĚ ZAJÍMALO JAK BYS TO TY CHTĚL UDĚLAT. PRAVIDLA K ZACHOVÁNÍ ZAVĚŠENÍ JSOU VÍC NEŽ JASNÁ. TEDY JESTLI ZE SVÉHO FREE. NECHCEŠ UDĚLAT NEBEZPEČNÝ STROJ NA SILNICI. NECHÁ SE TO UDĚLAT TAK ŽE PODLOŽÍŠ NÁPRAVNICI A ZÁROVEN I TLUMIČ NAHOŘE V ULOŽENÍ.5CM JE ALE MOC! MUSEL BY JSI ZÁROVEN SPUSTIT MOTOR DOLU OHLEDNĚ POLOS JINAK BUDEŠ MÍT VELKÝ SKLON IRD VUČI TĚHLICÍM A BUDOU HROZIT VYBRACE. KDYŽ TO SAMÉ UDÁŠ VZADU BUDEŠ MUSET PRODLOUŽIT TY SPOJOVAČKY CO PODÉLNĚ DRŽÍ ZADNÍ ZAVĚŠENÍ OBOU KOL. DÍKY TOMU ŽE VŠE SPUSTÍŠ NÍŽE BUDEŠ SI MUSET POHRÁT Z VÝFUKEM VZADU. A URČITĚ BUDOU PROBLÉMY I U ŘÍZENÍ, SPOJOVAČKY TOTIŽ PUJDOU NÍŽE A JÁ SE PTÁM BUDE TAM V TĚCH JEJICH OTVORECH OD MOTOROVÉHO PROSTORU KE KOLUM JEŠTĚ MÍSTO???
A JEŠTĚ K TOMU ŽE JSI ZVEDNUL TLAK NA TURBU. TA ORIGINÁL BOSCH JEDNOTKA JE PITOMÁ DÁVA PALIVO PODLE MĚŘIČE OBJEMU NASÁVANÉHO VZDUCH /TA VAŠE ZMINOVANÁ VÁHA/ ZAPOMEN NA PŘÍMOU UMĚRU S VZRUSTEM TLAKU VÍC PALIVA. A JINAK TO TOTIŽ ANI NEJDE. ZVEDL JSI TLAK A POTŘEBUJEŠ VÍCE PALIVA JINAK TI TO PŘIŠKRCENÍ A ZVEDNUTÍ TLAKU NA TURBU JE K NIČEMU. CHLAPY MYSLETE NA JEDNO KDYŽ VÝROBCE MYSLÍ NA VÝKON RÁD HO TAM DÁ, KDYŽ NA NĚ NEMYSLÍ TAK PROČ SE TÍM ZAOBÍRAT. TEN RÁJ TUNINGÁŘU V ČR A VŠECHNY TY FLEŠOVACÍ PROGRÁMKY NA ZVEDÁNÍ VÝKONU JSOU K NIČEMU. JE TO ZAS JEN BUSINESS. KDYŽ NA TO PUJDEŠ PROFI CESTOU NECHÁ SE UDĚLAT ZÁZRAK ALE ZNOVU UPOZORNUJI PROFI CESTOU. JENŽE TA PROFI CESTA TĚ BUDE STÁT TŘETINU TVÉHO FREELANDERA.
MOJE RADA NAŠTUDUJ SI HONDU AKORD DÁVALI TAM TEN SAMEJ MOTOR TLAČILI DO NĚJ 1.7 BARU O PROTI 1BARU FREE. SAMOZŘEJMĚ JEDNOTKA PŘÍSLUŠNÁ HONDĚ BYT OD BOSCHE JE NA TO STAVĚNÁ. TEN MOTOR MÁ O NĚCO ZVÝŠENÝ VÝKON ALE CO MĚ NA NĚM ZAHŘÁLO ŽE SE ZE SPODU LÉPE SEBERE. A TO BY LANDY POTŘEBOVAL. TAKŽE ŠKRCENÍ TOHO BAJPÁSU NA TURBU JE K NIČEMU KDYŽ TI TAM NEJDE PALIVO! CHCEŠ VÝKON??? ŠUP TAM JINEJ MOTOR JAKO TO UDĚLAL LIBOR M. TU UCPÁNÍ EGRU MÁ LOGIKU ALE JE TAKY K NIČEMU, PROTOŽE EGR PŘI ZAZNAMENÍ 100% NA PLYNOVÉM POTENCIOMETRU JE VŽDY ZAVŘENÝ! /KDYŽ TEDY FUNGUJE JAK MÁ/
TAKŽE NEJDŘÍV SE PŘIPRAV A PAK TO BUDEŠ MÍT JEDNODUŠŠÍ