Stránka 63 z 67

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 30 říj 2018 20:05
od timjanda
macejky1 píše: 30 říj 2018 19:28 Zkoušel jsi tím vytáhnou to auto někde do prudšího kopce nebo do meze?
Doufam že fotka stačí jako důkaz z jakejch sraček to bez problému freelandera vytáhnulo s kompletně vytženým lanem a ještě kurtou a to absolutně bez pomoci motorem, nic se neohnulo nic neprasknulo kdybych to nemel vyzkoušený nedovolil bych si to nabídnout aby to někoho akorát zabilo kdyby něco prasklo a vystřelilo to nejsem magor.....

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 30 říj 2018 20:13
od pojir
Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli: Obrázek

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 30 říj 2018 20:22
od timjanda
pojir píše: 30 říj 2018 20:13 Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli: Obrázek
Samozřejmě prostor pro úpravy je vždycky, nedělal jsem to tam z toho důvodu že je takhle potřeba proříznout menší díra do nárazníku a plotna navijáku je zasunuta cca 150mm do toho “hitche” a tímpádem se to rozpírá v dost velký ploše a zatím neni nikde ani trošičku náznak při tahání že by to povolovalo, každopádně pokud by měl někdo zájem tak tahle úprava neni problém a tahalo se s tim už dostkrát a i například zapadlej Jeep JKU ve stejným bahně

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 01 lis 2018 00:06
od timjanda
Ještě abych teda upřesnil nabídku na tu montáž navijáku tak cena je vč. plotny na naviják nejsem si jistej jestli je to z puvodního textu pochopitelný ale asi spíš ne :yes

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 pro 2018 17:05
od spacil.m
zdravím vespolek, nevlí se doma někomu podložky na zvýšení? Optimálně celá sada, tzn. přední i zadní včetně šroubů......letos jsme sice projeli Albánii, ale výfuk to moc neocenil, a na jaře se chystáme na Ukrajinu, tak by jsme potřebovali troche nahoru...... :rofl
Díky

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 29 pro 2018 23:46
od Radek Lichnovský
po poctivém přečtení celého 63 stránkového vlákna :whew jsem se rozhodl že bych si taky mohl svého mazlíka trochu nadzvednout :) takže kdyby se někomu válela sada 52mm podložek měl bych taky zájem :grin:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 30 pro 2018 12:35
od macejky1
V průběhu ledna / února mám v plánu zase pár sad vyrobit.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 led 2019 19:53
od Romus
macejky1 umí a má to fakt kvalitní, no a myslím, že potom budeš ještě přemýšlet o rozšiřovácích podložkách atd. :clap

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 19 led 2019 04:04
od alda87
pokud je ještě zájem o podložky cca50mm můžu hned nabídnout celou sadu. jsou nepoužité, koupený cca 2roky zpět od macejkyho. Cena 2000 kč i s poštou. Já se ke zvýšení již nedostanu.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 úno 2019 19:44
od Dannybald
Myslim, že jsem to tady uz někde četl, ale nemůžu to najít: zkoušel někdo dát na Free1 pneu 215/80/15? Jde mi o obcasnou jizdu v terenu, treti sada kol...zkusenosti? V technicaku tenhle rozmer nemam, ale jak rikam, obcas, Dobrany nebo Milovice. Jde mi zdvihnuti celeho auta. Je to prevod do rychla, jednou uz jsem spalil spojku i na 195/80/15, protoze to bylo zbytecne rychly, tak nevim.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 úno 2019 22:06
od macejky1
Já jezdil standardně 205/80 R15 a do terénu jsem měl TAGOM protektory sice taky 205/80 R15 ale reálně byly o dost větší. Fungovalo to, jezdit se s tím dalo. Ale spojka v terénu ( Typu závody na Pistovskych mokřadech ) dostávala strašnou čočku a dělal jsem ji snad každej rok. Takže bych to určitě nikomu nedoporučil. Jedině snad v kombinaci s keramickou spojkou.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 úno 2019 11:04
od Radek Lichnovský
Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ? :-)

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 úno 2019 20:50
od macejky1
Radek Lichnovský píše: 23 úno 2019 11:04 Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ? :-)
Jen dopředu, vzadu se to doladí na tom viceprvkovem zavěšení. Přesně tak jak jsi sám napsal. :yes

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 úno 2019 21:09
od fugín
Si vzpomínám že to tu někdo před lety řešil taky,ale nechápu proč i na zadek.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 úno 2019 23:00
od filmarik
viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 24 úno 2019 13:23
od Radek Lichnovský
viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...
Takže kromě filmarik nikdo už nedáváte šrouby na odklon dozadu ?

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 24 úno 2019 13:45
od dexter
Ja som dal len dopredu a úplne stačilo a geometria ok aj vpredu a aj vzadu.

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 24 úno 2019 15:07
od macejky1
Osobně jsem montoval podložky na více nez 20 Freelanderu a vždy se podařilo nastavit vzadu geometrii do továrních hodnou 0° plus mínus 1° i bez použití korekčních šroubů. Sbíhavost i odklony. Takže za mě nejsou vzadu potřeba.
Ale pokud je tam dáš tak chybu určitě neuděláš. Jak bylo řečeno nejsou zas tak drahé. Možná se to bude snaze nastavovat nevím. S tímhle se ale stejně musí zajet někam na seřízení. Asi nikdo nemá doma kvalitní laserovej měřák na seřízení geometrie :-)

Re:

Napsal: 24 úno 2019 18:26
od kareljas
De Lite píše: 03 úno 2009 19:34 U Free jsem tedy nikdy nebyl limitován výškou - co proboha jezdíte? Trial?

Redukce? K čemu - první rychlostní stupeň je docela dlouhý...

Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...

STK bez problému ( na STK silně vadila absence zadní mříže - mám N1 ), účastníkem nehody s Free jsem nebyl. Když jsem byl s jiným vozem účastníkem nehody, tak Policii rozhodně nezajímal rozměr kol ( ani následně pojišťovnu ).

Navíc - ona vozí Policie sebou tabulku schválených rozměrů pneu na všechny vozy? Nebo jak určuje co je povolené a co ne? Prosím osvětlit.
Nerad se pletu do Vaší debaty :blush ale, poldi nemusí mít tabulku, stačí když Vaší tabulku ( SPZ) zadá do laptopu, a hle má Váš velký techničák a tam se to dozví. Na druhou stranu asi to nikdo mimo STK neřeší. :cool
Omlouvám se jestli někdo už odpověděl ale vše jsem nečetl :grin:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 úno 2019 18:27
od spacil.m
zdravím vás panové, máte někdo tušení jestli mi budou stačit po zvednutí o 42 mm excentry +/- 1,75 stupně, nebo tam musí být ty 3 stupňový? A druhá část dotazu, neválí se čistě omylem doma někomu šrouby na odklony?
Dík M.