Stránka 63 z 67
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 říj 2018 20:05
od timjanda
macejky1 píše: ↑30 říj 2018 19:28
Zkoušel jsi tím vytáhnou to auto někde do prudšího kopce nebo do meze?
Doufam že fotka stačí jako důkaz z jakejch sraček to bez problému freelandera vytáhnulo s kompletně vytženým lanem a ještě kurtou a to absolutně bez pomoci motorem, nic se neohnulo nic neprasknulo kdybych to nemel vyzkoušený nedovolil bych si to nabídnout aby to někoho akorát zabilo kdyby něco prasklo a vystřelilo to nejsem magor.....
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 říj 2018 20:13
od pojir
Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 říj 2018 20:22
od timjanda
pojir píše: ↑30 říj 2018 20:13
Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli:
Samozřejmě prostor pro úpravy je vždycky, nedělal jsem to tam z toho důvodu že je takhle potřeba proříznout menší díra do nárazníku a plotna navijáku je zasunuta cca 150mm do toho “hitche” a tímpádem se to rozpírá v dost velký ploše a zatím neni nikde ani trošičku náznak při tahání že by to povolovalo, každopádně pokud by měl někdo zájem tak tahle úprava neni problém a tahalo se s tim už dostkrát a i například zapadlej Jeep JKU ve stejným bahně
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 01 lis 2018 00:06
od timjanda
Ještě abych teda upřesnil nabídku na tu montáž navijáku tak cena je vč. plotny na naviják nejsem si jistej jestli je to z puvodního textu pochopitelný ale asi spíš ne
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 09 pro 2018 17:05
od spacil.m
zdravím vespolek, nevlí se doma někomu podložky na zvýšení? Optimálně celá sada, tzn. přední i zadní včetně šroubů......letos jsme sice projeli Albánii, ale výfuk to moc neocenil, a na jaře se chystáme na Ukrajinu, tak by jsme potřebovali troche nahoru......
Díky
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 29 pro 2018 23:46
od Radek Lichnovský
po poctivém přečtení celého 63 stránkového vlákna
jsem se rozhodl že bych si taky mohl svého mazlíka trochu nadzvednout
takže kdyby se někomu válela sada 52mm podložek měl bych taky zájem
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 pro 2018 12:35
od macejky1
V průběhu ledna / února mám v plánu zase pár sad vyrobit.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 06 led 2019 19:53
od Romus
macejky1 umí a má to fakt kvalitní, no a myslím, že potom budeš ještě přemýšlet o rozšiřovácích podložkách atd.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 led 2019 04:04
od alda87
pokud je ještě zájem o podložky cca50mm můžu hned nabídnout celou sadu. jsou nepoužité, koupený cca 2roky zpět od macejkyho. Cena 2000 kč i s poštou. Já se ke zvýšení již nedostanu.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 úno 2019 19:44
od Dannybald
Myslim, že jsem to tady uz někde četl, ale nemůžu to najít: zkoušel někdo dát na Free1 pneu 215/80/15? Jde mi o obcasnou jizdu v terenu, treti sada kol...zkusenosti? V technicaku tenhle rozmer nemam, ale jak rikam, obcas, Dobrany nebo Milovice. Jde mi zdvihnuti celeho auta. Je to prevod do rychla, jednou uz jsem spalil spojku i na 195/80/15, protoze to bylo zbytecne rychly, tak nevim.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 úno 2019 22:06
od macejky1
Já jezdil standardně 205/80 R15 a do terénu jsem měl TAGOM protektory sice taky 205/80 R15 ale reálně byly o dost větší. Fungovalo to, jezdit se s tím dalo. Ale spojka v terénu ( Typu závody na Pistovskych mokřadech ) dostávala strašnou čočku a dělal jsem ji snad každej rok. Takže bych to určitě nikomu nedoporučil. Jedině snad v kombinaci s keramickou spojkou.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 úno 2019 11:04
od Radek Lichnovský
Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ?
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 úno 2019 20:50
od macejky1
Radek Lichnovský píše: ↑23 úno 2019 11:04
Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ?
Jen dopředu, vzadu se to doladí na tom viceprvkovem zavěšení. Přesně tak jak jsi sám napsal.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 úno 2019 21:09
od fugín
Si vzpomínám že to tu někdo před lety řešil taky,ale nechápu proč i na zadek.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 úno 2019 23:00
od filmarik
viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 úno 2019 13:23
od Radek Lichnovský
viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...
Takže kromě filmarik nikdo už nedáváte šrouby na odklon dozadu ?
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 úno 2019 13:45
od dexter
Ja som dal len dopredu a úplne stačilo a geometria ok aj vpredu a aj vzadu.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 úno 2019 15:07
od macejky1
Osobně jsem montoval podložky na více nez 20 Freelanderu a vždy se podařilo nastavit vzadu geometrii do továrních hodnou 0° plus mínus 1° i bez použití korekčních šroubů. Sbíhavost i odklony. Takže za mě nejsou vzadu potřeba.
Ale pokud je tam dáš tak chybu určitě neuděláš. Jak bylo řečeno nejsou zas tak drahé. Možná se to bude snaze nastavovat nevím. S tímhle se ale stejně musí zajet někam na seřízení. Asi nikdo nemá doma kvalitní laserovej měřák na seřízení geometrie
Re:
Napsal: 24 úno 2019 18:26
od kareljas
De Lite píše: ↑03 úno 2009 19:34
U Free jsem tedy nikdy nebyl limitován výškou - co proboha jezdíte? Trial?
Redukce? K čemu - první rychlostní stupeň je docela dlouhý...
Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...
STK bez problému ( na STK silně vadila absence zadní mříže - mám N1 ), účastníkem nehody s Free jsem nebyl. Když jsem byl s jiným vozem účastníkem nehody, tak Policii rozhodně nezajímal rozměr kol ( ani následně pojišťovnu ).
Navíc - ona vozí Policie sebou tabulku schválených rozměrů pneu na všechny vozy? Nebo jak určuje co je povolené a co ne? Prosím osvětlit.
Nerad se pletu do Vaší debaty
ale, poldi nemusí mít tabulku, stačí když Vaší tabulku ( SPZ) zadá do laptopu, a hle má Váš velký techničák a tam se to dozví. Na druhou stranu asi to nikdo mimo STK neřeší.
Omlouvám se jestli někdo už odpověděl ale vše jsem nečetl
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 úno 2019 18:27
od spacil.m
zdravím vás panové, máte někdo tušení jestli mi budou stačit po zvednutí o 42 mm excentry +/- 1,75 stupně, nebo tam musí být ty 3 stupňový? A druhá část dotazu, neválí se čistě omylem doma někomu šrouby na odklony?
Dík M.