F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
timjanda
Příspěvky: 17
Registrován: čtv říj 20, 2016 20:32

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1241 Příspěvek od timjanda » úte říj 30, 2018 20:05

macejky1 píše:
úte říj 30, 2018 19:28
Zkoušel jsi tím vytáhnou to auto někde do prudšího kopce nebo do meze?
Doufam že fotka stačí jako důkaz z jakejch sraček to bez problému freelandera vytáhnulo s kompletně vytženým lanem a ještě kurtou a to absolutně bez pomoci motorem, nic se neohnulo nic neprasknulo kdybych to nemel vyzkoušený nedovolil bych si to nabídnout aby to někoho akorát zabilo kdyby něco prasklo a vystřelilo to nejsem magor.....
Přílohy
EF0EDA1A-F2B9-4CC2-A853-5D521272E0DD.jpeg

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 1675
Registrován: pát zář 20, 2013 11:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1242 Příspěvek od pojir » úte říj 30, 2018 20:13

Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli: Obrázek
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

timjanda
Příspěvky: 17
Registrován: čtv říj 20, 2016 20:32

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1243 Příspěvek od timjanda » úte říj 30, 2018 20:22

pojir píše:
úte říj 30, 2018 20:13
Nestalo by za to tam privarit jeste takovou tu objimku na konec? Jestli se to bez ni roztrhne nebo ne, o tom se nechci hadat (fotka bahna je hodne pusobiva), ale proste mi tam vizualne chybi... Tohle mam na mysli: Obrázek
Samozřejmě prostor pro úpravy je vždycky, nedělal jsem to tam z toho důvodu že je takhle potřeba proříznout menší díra do nárazníku a plotna navijáku je zasunuta cca 150mm do toho “hitche” a tímpádem se to rozpírá v dost velký ploše a zatím neni nikde ani trošičku náznak při tahání že by to povolovalo, každopádně pokud by měl někdo zájem tak tahle úprava neni problém a tahalo se s tim už dostkrát a i například zapadlej Jeep JKU ve stejným bahně

timjanda
Příspěvky: 17
Registrován: čtv říj 20, 2016 20:32

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1244 Příspěvek od timjanda » čtv lis 01, 2018 00:06

Ještě abych teda upřesnil nabídku na tu montáž navijáku tak cena je vč. plotny na naviják nejsem si jistej jestli je to z puvodního textu pochopitelný ale asi spíš ne :yes
Přílohy
B3C4741A-7941-46A7-B40D-FA5067B59325.jpeg
B3C4741A-7941-46A7-B40D-FA5067B59325.jpeg (27.45 KiB) Zobrazeno 1581 x

Uživatelský avatar
spacil.m
Příspěvky: 26
Registrován: sob úno 10, 2018 19:50
tel.: 776802777
auto: 2 X Freelander 1 td4

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1245 Příspěvek od spacil.m » ned pro 09, 2018 17:05

zdravím vespolek, nevlí se doma někomu podložky na zvýšení? Optimálně celá sada, tzn. přední i zadní včetně šroubů......letos jsme sice projeli Albánii, ale výfuk to moc neocenil, a na jaře se chystáme na Ukrajinu, tak by jsme potřebovali troche nahoru...... :rofl
Díky

Uživatelský avatar
Radek Lichnovský
Příspěvky: 57
Registrován: ned úno 19, 2017 20:54
auto: Freelander 1
Bydliště: Závišice

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1246 Příspěvek od Radek Lichnovský » sob pro 29, 2018 23:46

po poctivém přečtení celého 63 stránkového vlákna :whew jsem se rozhodl že bych si taky mohl svého mazlíka trochu nadzvednout :) takže kdyby se někomu válela sada 52mm podložek měl bych taky zájem :grin:
KEEP CALM AND DRIVE A LAND ROVER

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2082
Registrován: úte lis 18, 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1247 Příspěvek od macejky1 » ned pro 30, 2018 12:35

V průběhu ledna / února mám v plánu zase pár sad vyrobit.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Romus
Příspěvky: 64
Registrován: ned zář 18, 2016 19:01
tel.: 603931461
auto: Free
Bydliště: Karviná

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1248 Příspěvek od Romus » ned led 06, 2019 19:53

macejky1 umí a má to fakt kvalitní, no a myslím, že potom budeš ještě přemýšlet o rozšiřovácích podložkách atd. :clap

alda87
Příspěvky: 16
Registrován: sob pro 06, 2014 18:35
tel.: 773456069
auto: freelander
Bydliště: Znojmo

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1249 Příspěvek od alda87 » sob led 19, 2019 04:04

pokud je ještě zájem o podložky cca50mm můžu hned nabídnout celou sadu. jsou nepoužité, koupený cca 2roky zpět od macejkyho. Cena 2000 kč i s poštou. Já se ke zvýšení již nedostanu.

Dannybald
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 13, 2018 19:10
tel.: 724063643
auto: Freelander1 1,8

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1250 Příspěvek od Dannybald » sob úno 16, 2019 19:44

Myslim, že jsem to tady uz někde četl, ale nemůžu to najít: zkoušel někdo dát na Free1 pneu 215/80/15? Jde mi o obcasnou jizdu v terenu, treti sada kol...zkusenosti? V technicaku tenhle rozmer nemam, ale jak rikam, obcas, Dobrany nebo Milovice. Jde mi zdvihnuti celeho auta. Je to prevod do rychla, jednou uz jsem spalil spojku i na 195/80/15, protoze to bylo zbytecne rychly, tak nevim.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2082
Registrován: úte lis 18, 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1251 Příspěvek od macejky1 » sob úno 16, 2019 22:06

Já jezdil standardně 205/80 R15 a do terénu jsem měl TAGOM protektory sice taky 205/80 R15 ale reálně byly o dost větší. Fungovalo to, jezdit se s tím dalo. Ale spojka v terénu ( Typu závody na Pistovskych mokřadech ) dostávala strašnou čočku a dělal jsem ji snad každej rok. Takže bych to určitě nikomu nedoporučil. Jedině snad v kombinaci s keramickou spojkou.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Radek Lichnovský
Příspěvky: 57
Registrován: ned úno 19, 2017 20:54
auto: Freelander 1
Bydliště: Závišice

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1252 Příspěvek od Radek Lichnovský » sob úno 23, 2019 11:04

Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ? :-)
KEEP CALM AND DRIVE A LAND ROVER

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2082
Registrován: úte lis 18, 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1253 Příspěvek od macejky1 » sob úno 23, 2019 20:50

Radek Lichnovský píše:
sob úno 23, 2019 11:04
Zdravím možná to tady už zaznělo, prošel sem téma ale nevšiml jsem si, šrouby na odklon kola se musí dát i dozadu ? nebo stačí jen dopředu a ten zadek se došteluje ramenama ? :-)
Jen dopředu, vzadu se to doladí na tom viceprvkovem zavěšení. Přesně tak jak jsi sám napsal. :yes
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2119
Registrován: ned lis 13, 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1254 Příspěvek od fugín » sob úno 23, 2019 21:09

Si vzpomínám že to tu někdo před lety řešil taky,ale nechápu proč i na zadek.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

filmarik
Příspěvky: 14
Registrován: úte říj 25, 2016 22:42

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1255 Příspěvek od filmarik » sob úno 23, 2019 23:00

viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...

Uživatelský avatar
Radek Lichnovský
Příspěvky: 57
Registrován: ned úno 19, 2017 20:54
auto: Freelander 1
Bydliště: Závišice

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1256 Příspěvek od Radek Lichnovský » ned úno 24, 2019 13:23

viacprvkom vzadu nastavis zbiehavost, ale odklon?
dal som radsej sroby aj dozadu,ved nestoja vela..
a geometriu mam uplne presne...
Takže kromě filmarik nikdo už nedáváte šrouby na odklon dozadu ?
KEEP CALM AND DRIVE A LAND ROVER

dexter
Příspěvky: 31
Registrován: stř led 03, 2018 13:54
tel.: 0903264746
auto: Freelander TD4
Bydliště: SR

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1257 Příspěvek od dexter » ned úno 24, 2019 13:45

Ja som dal len dopredu a úplne stačilo a geometria ok aj vpredu a aj vzadu.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2082
Registrován: úte lis 18, 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1258 Příspěvek od macejky1 » ned úno 24, 2019 15:07

Osobně jsem montoval podložky na více nez 20 Freelanderu a vždy se podařilo nastavit vzadu geometrii do továrních hodnou 0° plus mínus 1° i bez použití korekčních šroubů. Sbíhavost i odklony. Takže za mě nejsou vzadu potřeba.
Ale pokud je tam dáš tak chybu určitě neuděláš. Jak bylo řečeno nejsou zas tak drahé. Možná se to bude snaze nastavovat nevím. S tímhle se ale stejně musí zajet někam na seřízení. Asi nikdo nemá doma kvalitní laserovej měřák na seřízení geometrie :-)
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
kareljas
Příspěvky: 138
Registrován: čtv úno 07, 2019 22:02
tel.: 725880072
auto: Range Rover l322, V8
Bydliště: Jasenice TR

Re:

#1259 Příspěvek od kareljas » ned úno 24, 2019 18:26

De Lite píše:
úte úno 03, 2009 19:34
U Free jsem tedy nikdy nebyl limitován výškou - co proboha jezdíte? Trial?

Redukce? K čemu - první rychlostní stupeň je docela dlouhý...

Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...

STK bez problému ( na STK silně vadila absence zadní mříže - mám N1 ), účastníkem nehody s Free jsem nebyl. Když jsem byl s jiným vozem účastníkem nehody, tak Policii rozhodně nezajímal rozměr kol ( ani následně pojišťovnu ).

Navíc - ona vozí Policie sebou tabulku schválených rozměrů pneu na všechny vozy? Nebo jak určuje co je povolené a co ne? Prosím osvětlit.
Nerad se pletu do Vaší debaty :blush ale, poldi nemusí mít tabulku, stačí když Vaší tabulku ( SPZ) zadá do laptopu, a hle má Váš velký techničák a tam se to dozví. Na druhou stranu asi to nikdo mimo STK neřeší. :cool
Omlouvám se jestli někdo už odpověděl ale vše jsem nečetl :grin:
Naposledy upravil(a) kareljas dne pon úno 25, 2019 20:19, celkem upraveno 1 x.
Karel

Uživatelský avatar
spacil.m
Příspěvky: 26
Registrován: sob úno 10, 2018 19:50
tel.: 776802777
auto: 2 X Freelander 1 td4

Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1260 Příspěvek od spacil.m » pon úno 25, 2019 18:27

zdravím vás panové, máte někdo tušení jestli mi budou stačit po zvednutí o 42 mm excentry +/- 1,75 stupně, nebo tam musí být ty 3 stupňový? A druhá část dotazu, neválí se čistě omylem doma někomu šrouby na odklony?
Dík M.

Odpovědět