#1207
Příspěvek
od macejky1 » stř led 11, 2017 17:22
Ja je daval vzdy do horni diry. Myslim ze tak byla lepsi paka a vetsi vychyleni. Sroubem dopredu kvuli bordelu na zavit ale to je jedno to neni nutne. Na hlave sroubu je tecka ktera ukazuje polohu vacky na sroubu. Nastavit na maximalni vychyleni. Po sundani auta z heveru se to hned nejal moc neprojevi. Je potreba s autem pohnout dopredi dozadu zatocit aby si to vsechno posedalo. No a potom hned opatrne dojet na geometrii a nechat seridit. Nejen odklony ale i sbihavost se zvednutim dost rozhodi. Sptavny odllon je myslim 0 plus minus 0,5 st. Ale to si na geometrii borci najdou v pc.
Výroba, prodej a pronájem stavebnich a skladovych vytahu
http://www.dejong.cz
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 - Barnabáš ve fázi vývoje