Stránka 1 z 67

F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 led 2009 11:25
od martinxrv
nazdar vsetci.ma niekto skusenost s tou konvencnou sadou? popripade nejake ine riesenie? dost casto sa mi stava ze chytam o nieco spodok auta. free rv:99 :idea:

Napsal: 17 led 2009 11:27
od Maxsel
Koukal jsem na ní, ale zdá se mi fórová...

Taky bych uvítal nějakou zkušenost.

Napsal: 28 led 2009 22:59
od Maxsel

pekne

Napsal: 02 úno 2009 09:53
od martinxrv
vyzera to dobre to asi bude ta origo sada ze? neviem ani trochu po anglicki. cital som ze potrebujes nejake srobi na odklon kolies nevies co presne to ma robit a kam sa to montuje lebo tie podlosky na tlmice by sa dali vyrobit.

Napsal: 03 úno 2009 08:09
od De Lite
Myslím, že nejjednoduší ( a plně postačující ) způsob přizvednutí Freelandera je záměna pneu ze standardních 215/65 na 225/75. Tímto způsobem nabere Freelander výšku 2,9 cm.

Napsal: 03 úno 2009 09:06
od Hunter
De Lite: A jak to pak resis na STK ci v pripade karambolu?

Napsal: 03 úno 2009 13:25
od Oldman
Sakra kuci, proč zvedat? stejně z toho defika neuděláte :) Myslím, že to na průjezdnosti moc nepoznáte, bo stejně uvíznete kvůli tomu, že nemáte uzávěrky :)

Napsal: 03 úno 2009 13:34
od Hunter
No pokud by slo o 3cm, tak to je docela znat, i kdyz se to nezda. A fakt je, ze Free je docela nizky a to je podle meho jeho slabina a limit.

Napsal: 03 úno 2009 17:35
od lovec
Jo jo ty 3cm by taky nebyli k zahozeni,hlavně když je free naložený a jen tak pro zajimavost kolik ta sada stojí :?:

Napsal: 03 úno 2009 17:52
od Maxsel
Mám připravené General Graber AT 215/75 15 což jsou také asi 2cm, ale...

Zatím jsem byl s Free limitován hlavně světlou výškou a v druhé řadě absencí redukce. Uzávěry nejsou třeba, protože Freečko má TC.

Napsal: 03 úno 2009 18:06
od lovec
Redukce by byli super,ale člověk nemuže chtít všechno :shock:

Napsal: 03 úno 2009 19:34
od De Lite
U Free jsem tedy nikdy nebyl limitován výškou - co proboha jezdíte? Trial?

Redukce? K čemu - první rychlostní stupeň je docela dlouhý...

Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...

STK bez problému ( na STK silně vadila absence zadní mříže - mám N1 ), účastníkem nehody s Free jsem nebyl. Když jsem byl s jiným vozem účastníkem nehody, tak Policii rozhodně nezajímal rozměr kol ( ani následně pojišťovnu ).

Navíc - ona vozí Policie sebou tabulku schválených rozměrů pneu na všechny vozy? Nebo jak určuje co je povolené a co ne? Prosím osvětlit.

Napsal: 03 úno 2009 20:17
od lovec
však o tu spojku prave jde :lol:

Napsal: 03 úno 2009 20:21
od Kuťas
Jo jo. Ta redukce někdy chybí.

Napsal: 03 úno 2009 20:28
od Maxsel
De Lite píše:Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...
No to je právě tím, že nemá redukci... A na to abych chytil spodkem (zvláště výfukem) nemusím jezdit trial, stačí zajet mimo silnici a nesedět v autě sám...

Napsal: 03 úno 2009 20:39
od lovec
Jojo moje řeč,plně souhlas 8)

Napsal: 04 úno 2009 10:45
od Hunter
S tou redukci souhlas, jednicka sice "staci", ale je dost rychla a redukci proste nenahradi. A s tou vyskou, presne ja pise Maxsel, staci obycejna polni cesta, kde jsou trochu vyjte koleje a uz spodkem drzhes (v lepsim pripade) nebo kdyz je trochu vice snehu (ne prasan), tak si ho postupne hrnes pod sebe az si na nam hezky hacnes a pak uz pomuze jedine traktor nebo lopata a silne paze.

Napsal: 04 úno 2009 18:27
od lovec
Nejvěčí strach mám,že provalím nádrž!Prostě na free je pořád co řešit,ale ono to pujde s forem to jde líp :D

Napsal: 04 úno 2009 20:25
od Tommy77
Hosi, az prijdete na to, jak Free pekne, efektne a funkcne zvednout za unosny penize dejte vedet, pujdu do toho....ty fotky co posilal myslim Maxsel vypadaji vyborne...!

Napsal: 04 úno 2009 22:11
od Luk_as
Asi sa pustim do tohoto, nebude problem to vyrobit.
http://freelandertech.info/index.php?title=Upgrades
(tie obrazky treba stiahnut je ich 5)