F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
martinxrv
Příspěvky: 25
Registrován: stř led 07, 2009 10:52
Bydliště: Bratislava

F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#1 Příspěvek od martinxrv » čtv led 15, 2009 11:25

nazdar vsetci.ma niekto skusenost s tou konvencnou sadou? popripade nejake ine riesenie? dost casto sa mi stava ze chytam o nieco spodok auta. free rv:99 :idea:

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 2895
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

#2 Příspěvek od Maxsel » sob led 17, 2009 11:27

Koukal jsem na ní, ale zdá se mi fórová...

Taky bych uvítal nějakou zkušenost.
Range Rover Sport TDV6
Discovery III TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 2895
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

#3 Příspěvek od Maxsel » stř led 28, 2009 22:59

Range Rover Sport TDV6
Discovery III TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
martinxrv
Příspěvky: 25
Registrován: stř led 07, 2009 10:52
Bydliště: Bratislava

pekne

#4 Příspěvek od martinxrv » pon úno 02, 2009 09:53

vyzera to dobre to asi bude ta origo sada ze? neviem ani trochu po anglicki. cital som ze potrebujes nejake srobi na odklon kolies nevies co presne to ma robit a kam sa to montuje lebo tie podlosky na tlmice by sa dali vyrobit.

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: stř srp 09, 2006 07:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od De Lite » úte úno 03, 2009 08:09

Myslím, že nejjednoduší ( a plně postačující ) způsob přizvednutí Freelandera je záměna pneu ze standardních 215/65 na 225/75. Tímto způsobem nabere Freelander výšku 2,9 cm.
Freelandering - stav duše

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1366
Registrován: čtv bře 22, 2007 01:04
auto: Free I Td4
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hunter » úte úno 03, 2009 09:06

De Lite: A jak to pak resis na STK ci v pripade karambolu?
Free Td4 2004

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: sob led 12, 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Oldman » úte úno 03, 2009 13:25

Sakra kuci, proč zvedat? stejně z toho defika neuděláte :) Myslím, že to na průjezdnosti moc nepoznáte, bo stejně uvíznete kvůli tomu, že nemáte uzávěrky :)

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1366
Registrován: čtv bře 22, 2007 01:04
auto: Free I Td4
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Hunter » úte úno 03, 2009 13:34

No pokud by slo o 3cm, tak to je docela znat, i kdyz se to nezda. A fakt je, ze Free je docela nizky a to je podle meho jeho slabina a limit.
Free Td4 2004

Uživatelský avatar
lovec
Příspěvky: 79
Registrován: stř zář 03, 2008 20:44
auto: Free 2.0 Di 11/99
Bydliště: u Boskovic

#9 Příspěvek od lovec » úte úno 03, 2009 17:35

Jo jo ty 3cm by taky nebyli k zahozeni,hlavně když je free naložený a jen tak pro zajimavost kolik ta sada stojí :?:

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 2895
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

#10 Příspěvek od Maxsel » úte úno 03, 2009 17:52

Mám připravené General Graber AT 215/75 15 což jsou také asi 2cm, ale...

Zatím jsem byl s Free limitován hlavně světlou výškou a v druhé řadě absencí redukce. Uzávěry nejsou třeba, protože Freečko má TC.
Range Rover Sport TDV6
Discovery III TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
lovec
Příspěvky: 79
Registrován: stř zář 03, 2008 20:44
auto: Free 2.0 Di 11/99
Bydliště: u Boskovic

#11 Příspěvek od lovec » úte úno 03, 2009 18:06

Redukce by byli super,ale člověk nemuže chtít všechno :shock:

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: stř srp 09, 2006 07:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od De Lite » úte úno 03, 2009 19:34

U Free jsem tedy nikdy nebyl limitován výškou - co proboha jezdíte? Trial?

Redukce? K čemu - první rychlostní stupeň je docela dlouhý...

Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...

STK bez problému ( na STK silně vadila absence zadní mříže - mám N1 ), účastníkem nehody s Free jsem nebyl. Když jsem byl s jiným vozem účastníkem nehody, tak Policii rozhodně nezajímal rozměr kol ( ani následně pojišťovnu ).

Navíc - ona vozí Policie sebou tabulku schválených rozměrů pneu na všechny vozy? Nebo jak určuje co je povolené a co ne? Prosím osvětlit.
Přílohy
Vlese2.JPG
(143.04 KiB) Staženo 10881 x
Freelandering - stav duše

Uživatelský avatar
lovec
Příspěvky: 79
Registrován: stř zář 03, 2008 20:44
auto: Free 2.0 Di 11/99
Bydliště: u Boskovic

#13 Příspěvek od lovec » úte úno 03, 2009 20:17

však o tu spojku prave jde :lol:

Uživatelský avatar
Kuťas
Příspěvky: 190
Registrován: čtv úno 14, 2008 13:25
Bydliště: Bernartice n. Odrou

#14 Příspěvek od Kuťas » úte úno 03, 2009 20:21

Jo jo. Ta redukce někdy chybí.
Free 1.8, 5dv, r.v. 2000

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 2895
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
Bydliště: Highland

#15 Příspěvek od Maxsel » úte úno 03, 2009 20:28

De Lite píše:Jediná slabina je možná spojka - po námaze opravdu smrdí a odchází ( myslím tím lamela )...
No to je právě tím, že nemá redukci... A na to abych chytil spodkem (zvláště výfukem) nemusím jezdit trial, stačí zajet mimo silnici a nesedět v autě sám...
Range Rover Sport TDV6
Discovery III TDV6
Range Rover Vogue 4.2 Supercharged

https://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
lovec
Příspěvky: 79
Registrován: stř zář 03, 2008 20:44
auto: Free 2.0 Di 11/99
Bydliště: u Boskovic

#16 Příspěvek od lovec » úte úno 03, 2009 20:39

Jojo moje řeč,plně souhlas 8)

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1366
Registrován: čtv bře 22, 2007 01:04
auto: Free I Td4
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Hunter » stř úno 04, 2009 10:45

S tou redukci souhlas, jednicka sice "staci", ale je dost rychla a redukci proste nenahradi. A s tou vyskou, presne ja pise Maxsel, staci obycejna polni cesta, kde jsou trochu vyjte koleje a uz spodkem drzhes (v lepsim pripade) nebo kdyz je trochu vice snehu (ne prasan), tak si ho postupne hrnes pod sebe az si na nam hezky hacnes a pak uz pomuze jedine traktor nebo lopata a silne paze.
Free Td4 2004

Uživatelský avatar
lovec
Příspěvky: 79
Registrován: stř zář 03, 2008 20:44
auto: Free 2.0 Di 11/99
Bydliště: u Boskovic

#18 Příspěvek od lovec » stř úno 04, 2009 18:27

Nejvěčí strach mám,že provalím nádrž!Prostě na free je pořád co řešit,ale ono to pujde s forem to jde líp :D

Uživatelský avatar
Tommy77
Příspěvky: 280
Registrován: stř črc 30, 2008 08:27

#19 Příspěvek od Tommy77 » stř úno 04, 2009 20:25

Hosi, az prijdete na to, jak Free pekne, efektne a funkcne zvednout za unosny penize dejte vedet, pujdu do toho....ty fotky co posilal myslim Maxsel vypadaji vyborne...!

Uživatelský avatar
Luk_as
Příspěvky: 114
Registrován: sob bře 01, 2008 22:36
Bydliště: Revúca

#20 Příspěvek od Luk_as » stř úno 04, 2009 22:11

Asi sa pustim do tohoto, nebude problem to vyrobit.
http://freelandertech.info/index.php?title=Upgrades
(tie obrazky treba stiahnut je ich 5)
Přílohy
yhst-39066446675134_2037_14282499.jpeg
yhst-39066446675134_2037_14282499.jpeg (156.48 KiB) Zobrazeno 23861 x

Odpovědět