Zdravím, mám freelander 2 2.2 td4 118kw R. V. 2007.
Za studena startuje 30-60 vteřin než chytne. Bílé zakouri.
Nemá na to vliv venkovní teplota. Chytá špatně i když je venku 20 stupňů.
Provedl jsem : kontrola vysokotlakeho čerpadla, vstrikovačů, kontrola tlaků motoru, nastavení rozvodů. Půjčil jsem si i jinou řidiči jednotku.
Vyměnil jsem prepadovou lištu, zhavici svíčky, klapka, čidlo váčky, pal. Filtr. Poraďte prosím někdo. Děkuji
Freelander 2 nechyta za studena
Moderátor: Safraporte
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 2 nechyta za studena
Zkus odpojit EGR. Přímo trubku. Ze sání.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Freelander 2 nechyta za studena
To jsem taky udělal ale děkuji
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 2 nechyta za studena
Co čidlo na riailu? Testovalo se?
Za jak dlouho nastoupá tlak na cca 150 bar na vysokotlaku?
Za jak dlouho nastoupá tlak na cca 150 bar na vysokotlaku?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20 lis 2018 22:05
- tel.: 606409969
- auto: Ford Explorer
- Bydliště: Mladá Booleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelander 2 nechyta za studena
V loňském roce jsem tuto závadu řešil na tom to typu.Nedalo se nic najít ani diagnostikou.Nakonec mne napadlo čidlo teploty na zpětném vedení paliva.(dost častá závada na motorech VW 1.4 TDCi).Snímač teploty paliva na zpátečce dává mylné data do ECU o teplotě paliva.Pokud je teplota z čidla vysoká,motor nejde nastartovat.Tím jak se startuje dojde k ochlazení čidla,teplota klesne a motor lze nastartovat.Samotné čidlo se nedá koupit,jen jako komplet s palivovým vratným vedením.Snímač se nechá lehce demontovat(vyšroubovat-je to plast v plastu),a jako sonda na teplotu je tam obyčejný termistor za 3.kč.Jinat zpětné vedení s tímto snímačem cca 1900.kč.Snímač tedy čidlo teploty paliva je pod horním krytem motoru přesně naproti zámu kapoty.Perfektní přístup dobrá práce na chvilku.