Škubaní
Moderátor: Safraporte
Škubaní
Zdravím, mám takovou prosbičku.. mám LandRover freelander 82kw TD4 při studeném motoru když jedu z mírného kopečka, nebo po rovině je jedno na jaký kvalt a snažím se mít jen zlehka oprenou nohu o pedál a držet cca 2000ot. Tak auto cuká a nejede plynule začalo to dělat teď jak začala být zima.jak se ohřeje tak vše funguje jak má. Nevíte někdo po čem jít? Díky..
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubaní
Kolik najeto?
Jinak to tipuji vstřik.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Jinak to tipuji vstřik.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Škubaní
Hele 265xxx a vstriky byly ale na repasse ve 260xxx
Re: Škubaní
Ahoj, také mám stejný problém. Ještě jsem si všiml že po prvním nastartování mi vyletí šedý obláček a než se motor prohřeje tak kouř smrdí po špatně spálené naftě, v teple se mi zase zdá že zastudena při přidání plynu rachotí jakoby detonační spalování ve výfuku. Už to mám přes rok a nic se nehorší. Taky to přisuzuji vstřikům, ale ještě jsem je nenechal kontrolovat.
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubaní
Mám to samé. Při startu když auto dlouho stojí taky obláček a nepravidelný chod na volnoběh. Když se zahřeje jede jak z praku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Škubaní
Říkám já vstriky dělal a nic pořád stejné.. Jak tak koukám máme stejný problém, ale asi to problém neni díky hoši a třeba ještě někdo poradí
- dexter
- Příspěvky: 108
- Registrován: 03 led 2018 13:54
- tel.: 0903264746
- auto: Discovery 3
- Bydliště: SR, Topoľčany
Re: Škubaní
Nazdar. Mne to ide zatial normalne ale trhanie na volnobehu a smrad po nafte z vyfuku som mal ked som mal najprv nekvalitnu naftu a tym sa mi ppsrali vstrekovace a davali dva vela nafty a tym mi plnili motor naftov. Comonrail je haklivy na kvalitu nafty.
Výroba loveckých a kuchynských nožov. www.sashe.sk/DexterSD6
Re: Škubaní
Nevím jestli to bude i Váš problém, ale mě taky škubal motor na free 1, nepomohlo nic, až jsem to začal měřit osciloskopem a zjistil jsem špatný kontakt na čidlu railu. To čidlo je dobré, ale konektor je nějaký špatný, tak tam vždycky do takových malých mezírek zatlačím kousek teflonové pásky a chytne to obvod a škubání je pryč, ale jen na čas.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubaní
Co na těch vstřikách měnili? To že jsi je dělal před 5 tis. je sice hezká ale pokud vynechává za studena tak prostě některý vstřik za studena jde špatně. V opravně to málo kdy poznají protože vstřiky jsou při nastavení většinou zahřáté. Ale je možné že to dělá něco jiného chtělo by to kouknout diagnostikou třeba by napověděla který vstřik to dělá. Odkud jsi?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Škubaní
k tomu railu vydali toto...
- Přílohy
-
- TD4 PRESSURE SWITCH INSTRUCTIONS.pdf
- (195.29 KiB) Staženo 221 x
Re: Škubaní
Mně to čidlo na railu, resp. vedení k němu taky zlobilo, ve finále jsem nemoh vůbec nastartovat. Objednal jsem opravnou sadu konektoru a od té doby ok. No vlastně ok.. Pár měsíců na to byly opět špatné teplé starty, v zimě když jsem si předehřál auto webastem tak nestartoval vůbec (ale aspoň jsem teda seděl v teple ). Vyměnil jsem žhavičky, i když jsem si myslel, že to tím nebude, ale bylo to levný - žádná změna. Tak jsem si zkusil udělat test vstřikovačů a jeden vstřik totálně protékal. Vyměnil jsem ho a od té doby jsou starty super, jeden jako druhý, bez ohledu na to, jestli je motor teplý nebo studený.
Nicméně v léťe mi to začalo dělat to, co popisujete výše. Stačí auto na několik hodin odstavit a po startu zakouří (někdy trochu, někdy celkem dost) a má nepravidelný volnoběh. Po chvilce jízdy je to OK, přijde mi, že se ani nemusí zahřát motor. Ale nějaké cukání při lehkém přidání plynu, jak popisuje Biemannek, se nekoná. Dělá to v létě i teď, kdy k ránu byla nula.
Takže kdybyste na něco přišli, sem s tím Podezření mám samozřejmě na vstřikovače, ale mé diagnostické schopnosti končí přepadovým testem a ten si myslím že je v tomhle případě nepoužitelný.
Nicméně v léťe mi to začalo dělat to, co popisujete výše. Stačí auto na několik hodin odstavit a po startu zakouří (někdy trochu, někdy celkem dost) a má nepravidelný volnoběh. Po chvilce jízdy je to OK, přijde mi, že se ani nemusí zahřát motor. Ale nějaké cukání při lehkém přidání plynu, jak popisuje Biemannek, se nekoná. Dělá to v létě i teď, kdy k ránu byla nula.
Takže kdybyste na něco přišli, sem s tím Podezření mám samozřejmě na vstřikovače, ale mé diagnostické schopnosti končí přepadovým testem a ten si myslím že je v tomhle případě nepoužitelný.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubaní
Přepadový test za studena (zimy) by mohl ukázat který vstřik vynechává. Vím o čem píši u Free 1 TD4 sem to sám řešil nejednou. Po přidání z volnoběhu náhodné detonace. Po repasi na cca 2 tis pokoj pak znovu tak vstřiky na kompletní repasi někomu jiném a od té doby pokoj. Původní repase cca 2500 za vstřik při dalším další 2500 za vstřik. Při prvním udělali jenom trisku při druhém i jehlu. Právě jehla dělal ten problém.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Škubaní
Díky, schválně to zkusím
Re: Škubaní
Ahoj dělá to přesně jak píše AB free ale jak říkám ne na volnobeh pouze tehdy když jedu z mírného kopce, po rovině a snažím se jen lehtat plyn kolem těch 2tis.ot. Pokud uberu nebo přidám je to dobré vstriky byly v Bosch Rasošky na repasse a tam je akorad kompletně pretesnili odskouseli a řekli že fungují jak mají, jen s jedním vstrikem při montáži prý byl problém že se jim to nedařilo seřídit. Ale dali mi je jako 100%fumkčni. Já jsem z Rokytnice nad JizerouHubert píše: ↑06 lis 2019 22:30Co na těch vstřikách měnili? To že jsi je dělal před 5 tis. je sice hezká ale pokud vynechává za studena tak prostě některý vstřik za studena jde špatně. V opravně to málo kdy poznají protože vstřiky jsou při nastavení většinou zahřáté. Ale je možné že to dělá něco jiného chtělo by to kouknout diagnostikou třeba by napověděla který vstřik to dělá. Odkud jsi?
Re: Škubaní
Čidlo na railu, dělá mi to taky, jednou za čas vytáhnu konektor, prošplíchnu kontaktolem a je zase klid. Dostává se tam vlhkost a zlobí to...